K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-06-2012, 11:19   #1
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Exclamation Så kan jeg bedre forstå at Riget fattes penge!

Danida et tag selv bord for kreative tænkere/ svindlere. Så operation X igår aftes. Den mand må man da bare tage hatten af for. Morten S, kan ikke lige stave navnet rigtigt.

Han er efterhånden den eneste kritiske person i dette land, som forfølger svindlerne. Tak for det.

Men så sidder man der, på varig forfølgelse selv og tænker, hvem er det lige som faktisk er de største syndere i dette land? Ikke mig, som uforvarende er endt i denne suppedas.

Men kreative tænkere/svindlere som helt bevidst og uden blussel svindler for milioner af statens penge, men jeg lille menneske skal gå her og føle skyld, fordi jeg endte på førtidspension.

Og disse mennesker kan fortsætte og fortsætte deres svindel, vel og mærke selv om der forskes i deres tidligere sager, så laver de bare en ny fidus, og skal ikke retsforfølges eller betale pengene tilbage.

Mens jeg lille menneske, hvis jeg har været så dum at skulle betale noget tilbage i SKAT, skal straffes med rentes rente.

Det er ikke den lille mand der svindler samfundet, men dem som har i forvejen og kender fidusen. Føj siger jeg bare.

Mon ikke man skulle tjekke Danida i både H... og R.., for det lyder unægteligt mystisk at man kan dele millioner ud til højre og venstre, uden at skulle stille et ansvarligt billed op omkring disse millioner og hvad de faktisk bliver brugt til.

Så Typisk Dansk tåbelighed. Eller er det fordi det er de rige det gavner, for så tjekkes sådan noget ikke. Det er nu min mening. Kh indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-06-2012, 12:03   #2
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Morten Spiegelhauer er GULD...


.
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan ikke forstå det ChrisJ Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 21-01-2013 22:13
God reumatolog på sydsjælland? Afsluttet på Riget. 1980 Alt det andet 10 19-07-2012 09:31
reform af fleksjob det bliver bare bedre og bedre MTVRV1 Politik og Samfund 11 27-02-2012 08:26
hjælp til at forstå paragrafferne heiditogjoey Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 22-04-2011 20:44
Ka' de så forstå det! Ragdoll Politik og Samfund 12 15-11-2010 20:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:13.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension