K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-11-2009, 00:49   #11
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
det kan ikke have noget med fødselsdage at gøre mine er helt forskellige og jeg fik dem til dem alle sammen ,samme dag .

Jeg fik at vide at det var noget med tilkendelse dagen for børnepenge at gøre ved ikke om du får dem fra den samme far, jeg har samme far til mine tre og så var det jo samme tilkendelses dag (jeg får den 16 dec ) Dejligt det har reddet julen hvert år ....

Godt nok kan julen godt mærke at der kun er et barn tilbage under 18 men så får hun lidt mere end de store det kan de godt forstå ..
  Besvar med citat
Gammel 22-11-2009, 00:59   #12
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja de tre små har samme Far (tror du jeg er en tøjte!)

Jamen så er det nok derfor at jeg så skal have dem til d 1 hver måned.

Med den store passede det også altid perfekt at de kom d 20'ende i måneden, som du rigtig nok skriver, det kunne redde jul mm. Og gjorde også at man aldrig var HELT flad i slutningen af måneden.

Men alligevel underligt at der er så mange datoer....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-11-2009, 03:39   #13
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
hvis du på nogen måde kan få kommunen til at gå med til at dine børnepenge skal udbetales hver ½ år istedet for hver måned, vil det hjælpe dig selv fremover, når ungerne fylder 15 år,, for der skal man hver måned, hvis børnepengene kommer hver måned, udfylde et skema over om de køre børn tjener penge selv.. og indsende til kommunen..
der er så noget med at feriejobs ikke tælles med, og at ungerne må tjene under et angivet beløb jeg ikke lige husker.
jeg slipper heldigvis med det hvert ½ år, da jeg får børnepenge udbetalt ½ årligt..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-11-2009, 03:48   #14
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, det er rigtigt Huldra, jeg ved det fra den ældste (snart 18) og den ansøgning er ved at driiive mig til vanvid!!! Også fordi jeg har en dårlig hukommelse og ALDRIG kan huske om den er sendt....eller ej.

Desværre har jeg brug for de penge hver måned, ellers kan jeg ikke få det til at løbe rundt, det er stort set dem vi lever for og som skal dække udgifter til deres tøj...og engang i mellem lappe lidt på lysregningen osv.

Ellers ville jeg bestemt også have valgt hver ½ år, og så få en ordenlig kage dér!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-11-2009, 10:29   #15
sun-lady
Afhængigheds tegn af K10
 
sun-ladys avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2006
Lokation: Horsens
Alder: 67
Indlæg: 320
Styrke: 19
sun-lady er ny på vejen
Det er forskelligt hvornår de forfalder åbenbart. Hos mig forfalder de d. 2. i hver måned. Jeg kan også vælge at få dem udbetalt hvert halve år, men jeg har valgt at få dem hver måned, da det passer bedre ind i mit budget
__________________
/Solveig
http://basiscat.dk/
sun-lady er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-11-2009, 10:55   #16
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
hvis faderskabssagen afgøres ved dom er det den dato udbetalingen går efter.det var det med min den sidste ,"min" mand havde jo gang i en enden han også havde gjordt gravid og så trode han at han kunne slippe men det gik jo ikk .. men det var lidt ireternde med den skæve udbetaling ......
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-11-2009, 11:09   #17
frupia1
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 03-05 2009
Indlæg: 270
Styrke: 16
frupia1 er ny på vejen
Hej.

Du bestemmer om du vil have hver måned eller hver halve år , forudbetalt. Du får dem af kommunen.

Jeg valgte hver halve år, Hvis du har 4 børn som han skal bidrage til får du altså 4 gange 6500 af gangen
frupia1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-11-2009, 12:55   #18
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja...ok, lidt tøjte har man vel lov at være, han er kun Far til de 3 små
Nummer fire hører ind under 'gamle skeletter i skabet'....(eller i sengen), hehe

Men jeg kunne selv bestemme om det kulle være hver måned eller hver ½ år.

Vi har aldrig været ude i en fadderskabssag

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-11-2009, 16:12   #19
frupia1
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 03-05 2009
Indlæg: 270
Styrke: 16
frupia1 er ny på vejen
det er ikke børnenes fødselsdag der afgør hvornår man får pengene men ansøgningsdatoen. Du kan nemt nå at få dem inden jul da det jo ikke er en ansøgning der først skal behandles. Men skulle de af en eller anden grund blive forsinket kan du låne til julen af mig. Jeg får nemlig børnepenge i dec.
frupia1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-11-2009, 17:23   #20
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Orv, hvordan kan det være du får børnepenge i December? Jeg får dem altid i Januar (når udsalget ér slut) - de kommer d 20'ende, suk. Men jeg TROR og HÅBER de får behandlet sagen hurtigt, så de kommer engang i December.....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Arbejdsskadestyrelsen.....Nogen erfaringer? ladytass Alt det andet 13 20-07-2012 15:42
nogen erfaringer med disse ?? kao1205 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 2 13-07-2012 10:42
nogen erfaringer med disse ?? kao1205 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 3 30-05-2012 10:21
Er der nogen der har erfaringer med Refleks charho Alt det andet 8 27-06-2010 08:05




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:11.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension