K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-08-2009, 21:51   #1
Odenseaneren
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2008
Indlæg: 525
Styrke: 17
Odenseaneren er rigtig godt på vej
Har det nogen betydning

Ifm. ansøgning om merudgifter §100 i serviceloven har nogen undret sig over, at denne funktion varetages i ydelsesafsnittet og ikke i ældre / handicapafsnittet.

Selv har jeg hele vejen igennem oplevet et større kendskab og en større forståelse fra Ældre- og Handicapafsnittet i forbindelse med mine ansøgninger, end i Ydelsesafsnittet.

Mit spørgsmål er derfor, er der nogen regler på området om, under hvilken forvaltning ens ansøgning skal behandles?

§100 er merudgifter til handicappede voksne
Odenseaneren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-08-2009, 22:03   #2
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Hej umiddelbart nej det tror jeg ikke, der er nogen regler.
Det er forskelligt fra kommune til kommune, hvordan de forvalter de forskellige områder, eller rettere hvordan organisationen skal opbygges.

§ 100 merudgifter hører under socialforvaltningens område.

Det er selvfølgelig klart, at personalet skal have kompetence til at kunne varetage og vurdere opgaven indenfor området paragraf § 100.
Ydelsesafsnit kan sagtens høre under socialforvaltningen sammen med handicapafsnit. Det er bare forskellige afdelinger/områder under samme forvaltning, dvs. socialforvaltningen.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Diagnose Betydning pnordb Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 17-04-2012 22:15
Har det betydning for fleksjobbere? Mama Spørgsmål ang fleksjob 6 02-08-2011 22:02
for det betydning at flytte til en ny kommune sanne mor Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 19-01-2011 18:02
Manglende ressourceprofil - ingen reel betydning zuza Nyt om loven 14 22-09-2009 19:00
Aflønningsmetode af aktører - betydning for job zuza Nyttigt at vide når du er visiteret til fleksjob 18 27-06-2008 00:17




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:02.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension