K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-10-2012, 16:49   #621
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
hej helene

tusind tak for hjælpen og de søde ord...

jeg vil prøve at gå ind og tjekke det senere..jeg har altid været storryger - grønne lock..og den sidste mdr.lidt længere har jeg prøvet det her...som sagt køber jeg ikke smøger mere,men ruller lidt og det er en kæmpe sejr...og jeg var så glad for den bubblegum,men da jeg ringede til den tyske butik var det ikke kommet hjem...snøft..og de ku ikke præcist sige hvornår..
og nu havde jeg lige vænnet mig til den,og et par andre menthol ting..der er mange smagsvarianter,men de stærke synes jeg ka være svær at finde - 24 mg og så den KÆRE bubblegum..
el.gør jeg det samme som jer..køber en stor neutral flaske og min mand sidder og blander for mig - kniber jo med motorikken..men det har jo også sin charme..

ps.......det er også længe siden jeg har skrevet et indlæg herinde..har været lidt i krise..og ikke haft det store overskud....det er ikke fordi nogen har sagt noget el.andet..

ps ..er det altid sikkert at handle på de sider der er nævnt i den her tråd..jeg har altid været lidt forbeholden hvad udenlandske hjemmesider angår.

forsat god aften derude..
mvh stribe førtidspensionist
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2012, 08:46   #622
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg formidler kun sikre links - dvs jeg personligt selv handler der, kender flere der har handlet der, og altid har fået mine varer, god service og yderst fair behandling vedrørende spørgsmål om produkter mm.
Kunne ikke drømme om at linke til dårlige og/eller usikre kilder, så de er gennemtestet, endda personligt.....

Jeg handler MEGET på nettet, dansk, tysk, italiensk, kinesisk, amerikansk, svensk, engelsk, irsk, blot for at nævne nogle få, og jeg har (7, 9, 13) ALDRIG været udsat for noget svindel, og HVIS der skulle være bøvl, jamen så dækker banken transaktionen, så man får sine penge retur, så der er ikke noget at være specielt bekymret om......

Så giv slip og fryd dig over alle de muligheder der er på nettet og læn dig tilbage og glæd dig til dine varer Jeg handler ALT på nettet, får specielt syltetøj fra Irland, Te og ingefærkager fra England osv osv
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2012, 09:41   #623
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej


helene

jeg har bare altid haft det sådan med nettet..men jeg har heller ikke haft computer så længe..det er kun efter jeg er blevet førtidspensionst..
men det lyder da spændende - alle de ting du går og køber..smiler...

vi var inde på den hjemmeside du skrev adr..på og langt om længe fandt vi helt derind...de havde mit elskede bubblegum..så nu er det bare at komme igang med at bestille..
ka se der er flere der spørger om rabatkoder..men det har jeg jo ikke.-
men man ka hurtig blive fristet..godt der lige har været børnepenge..he he..

men tak for hjælpen med siden

stribe førtidspensionist
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2012, 10:31   #624
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jamen så får du da lige en rabatkode til ebnferro - du skriver SALE i rabatkode-ruden, så får du en god rabat, men koden gælder kun fra i dag og til og med 1 November.....så kommer der en ny kode.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-10-2012, 23:27   #625
AAA
Afhængigheds tegn af K10
 
AAAs avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-07 2011
Lokation: Djursland
Alder: 50
Indlæg: 384
Styrke: 13
AAA er ny på vejen
Hej

Så har jeg dampet på min ce5 i et par dage nu ... udemærket synes jeg, men ce4 smager nu af mere .. så det vil da være den jeg køber fremover
AAA er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-10-2012, 00:21   #626
maruus
Ved at flytte ind på K10
 
maruuss avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2009
Lokation: Gladsaxe
Alder: 75
Indlæg: 533
Styrke: 16
maruus er ny på vejen
CE4 med udskiftelig væge er blevet een af mine favoritter - MEEN VIVI NOVA er blevet min absolutte favorit - større tank god lang væge - god smag .
Begge uhørligt nemme at rengøre syns jeg selv.

Blot har jeg ikke fundet det helt rigtige batteri til denne størrelse af tank ( Vivi Nova ) - noget "gaber." Jeg bruger nemlig Ce4 batteri til denne tank også . Der er simpelthen et tomt stykke mellem tank og batteri - købte for lang tiden siden en stykke " metal i en smuk blå farve " som jeg smed ud for jeg tænkte jeg aldrig ville få brug for det fejlkøb. " og har fortrudt det gudsjammerligt- kaldes det en Cone??? ) har ledt efter noget der kan fylde mellemstykket mellem tank og batteri i farver ( smukt syn ) men tør ikke købe med tanke på at jeg spilder en masse penge på noget jeg ikke kan bruge .

Jeg har nu en del alm. Ce4 uden udskiftelig væge liggende - som jeg ikke fremover kunne drømme om at bruge - spild af penge når de gode udskiftelige findes. Og erfaring gør jo mester - Men da jeg var helt uerfaren var de det helt rigtige.

Har lige købt hindbær aroma og abrikos aroma , men syntes de smager
" skarpt" uden at kunne definere yderligere - efter at have dampet dem en kort periode - hvad kan årsagen være -og hvad kan jeg gøre for at mildne smagen. Tilsætter aroma til VPG færdigblandet med nikotin. Har nu tilsat en smule vanille men er det " løsningen "

En virkelig god ting i forbindelse med min omvending er, at jeg kan konstatere at " HOLD DA OP HAR JEG INGEN UDGIFTER HAFT I DENNE MÅNED TIL MINE LASTER " Nej det har jeg ikke - SÅ skynder mig på Pink Mule og diverse ANDRE SIDER FOR AT SE OM JEG SKAL INVESTERE I NOGLE FANCIE BATTERIER eller andet. Men er ikke blevet til mer - sjovt så hurtigt det i virkeligheden er gået - fra storryger til damper uden væsentlige udgifter.

Sidst redigeret af maruus; 26-10-2012 kl. 01:09.
maruus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-10-2012, 10:22   #627
thyradanebod
Elsker at være her på K10
 
thyradanebods avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-07 2010
Indlæg: 96
Styrke: 14
thyradanebod er ny på vejen
Thumbs up Hindbær

Hej Maruus,
Citat:
Har lige købt hindbær aroma og abrikos aroma , men syntes de smager
" skarpt" uden at kunne definere yderligere - efter at have dampet dem en kort periode -
Jeg har også prøvet hindbæraroma, og synes den smager fint. Tror du ikke det er fordi du bruger for meget af den?
Der skal ikke mange dråber til før det bliver for meget.
mvh. Thyra
thyradanebod er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2012, 02:37   #628
maruus
Ved at flytte ind på K10
 
maruuss avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2009
Lokation: Gladsaxe
Alder: 75
Indlæg: 533
Styrke: 16
maruus er ny på vejen
Thyradanebod : muligt du har ret - jeg sætter tempoet lidt ned - altså - for hvor meget aroma jeg bruger

Men har haft stort et tilbageskridt denne week end - kan synge BAD BOY BAD BOY - har røget en del alm. smøger - gået træt i dårlig smag syntes jeg pludselig - øv øv øv øv - eden er højt og helligt at fra imorgen tidligt - tilbage på rette spor som damper - hælder de " dårlige " smage ud og prøver igen .
- på et tidspunkt må det lykkes at finde den rigtige stabile smag FOR MIG som jeg ikke bliver træt af . Det pokkers er at Pink Mule har leveret noget cappucino aroma der var fantastisk - men kun een gang - det er ikke lykkedes siden - ved sku aldrig hvad der kommer fra dem , det er synd de har rykket ved min tillid og lyst til at genbestille samme smag .

Men for pokker hvor smager købe Pall Mall cigaretterne dårligt- og hvor lejligheden stinker . Har stiv gennemtræk - en næsten frostklar nat for at se om det hjælper på lugten.

puuuuh ha hvor er jeg træt af , at jeg faldt i vandet og valgte den " nemme løsning " I morgen er der altid en ny start og massive pengebesparelser .

Sidst redigeret af maruus; 29-10-2012 kl. 03:05.
maruus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2012, 14:57   #629
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Maruus, pink-mule har hen over weekenden lavet om på sin politik angående aromaer, for nu kommer ALLE aromaer i original flaske fra Flavour art! Hvis man i stedet vælger aroma fra Twoj eller inawera, kommer de med mulens eget mærkat på, men med tydelig skiltning om, hvorfra aromaen er produceret - dette er jo helt klart en forbedring!!!

Ikke banke dig selv i hovedet over de almindelige smøger - de ture har jeg bestemt også haft - engang i mellem kan det hele bare kokse totalt og så er smøger den letteste udvej fordi de kræver minimal tænkning. Man bliver bare ærgerlig, fordi de smager sindssygt grimt og ikke har ret meget ''damp'' - smag og damp var jo ALDRIG gået hvis der kom en væske med det...og så stanken, askebægeret og det faktum, at det er blevet svært at styre noget der oser i den anden ende
Så op på hesten igen.....og husk, at altid have en færdig væske i baghånden man kan ty til, hvis hjemmeblanderiet kikser totalt.

Mulen har søreme også fået færdige rygevæsker fra Hangsen, det har hun aldrig haft før!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-10-2012, 08:37   #630
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Jeg har nu bestille aroma hos pink igen, så må jeg se hvilken flasker de

kommer i, selv om jeg bla. selv, så har jeg købt prince væsker, bare for

at prøve den fra Hangsen,

jeg har Ry4 aroma fra Hangsen, de er meget svære at finde på nettet.

så er der kun igen at vente på posten
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension