K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-09-2012, 22:04   #491
maruus
Ved at flytte ind på K10
 
maruuss avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2009
Lokation: Gladsaxe
Alder: 75
Indlæg: 533
Styrke: 16
maruus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af zen-q Se meddelelser
Til jer der gerne vil kvitte smøger eller den dresens pind HELT, så søg på Larsen Laser på nettet.. Det virker!!

Jeg har røget 20 smøger hver dag i de sidste 22-24 år.. Fik EN behandling til 600 kr.. Har ikke røget siden (snart 2 mdr) OG har ingen og jeg mener INGEN abstinenser haft overhovedet..

Bare til dem som kan bruge det til noget :0)
Fin hjemmeside - men der er skisme langt til Tønder fra København - så !
maruus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-09-2012, 22:14   #492
zen-q
Føler sig hjemme på K10
 
zen-qs avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-09 2012
Lokation: Fra Fyn
Indlæg: 29
Styrke: 12
zen-q er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af maruus Se meddelelser
Fin hjemmeside - men der er skisme langt til Tønder fra København - så !
Hun tager da også til Vanløse og Slagelse..
zen-q er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-09-2012, 23:20   #493
AAA
Afhængigheds tegn af K10
 
AAAs avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-07 2011
Lokation: Djursland
Alder: 50
Indlæg: 384
Styrke: 13
AAA er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af mand Se meddelelser
Har nu modtaget mit nye batteri Joyetech Twist 1000mah med juster

bar volt, det kan justeres fra 3 til 4,8 volt,

jeg skal da godt nok lige love for der er kommet damp og smag på,

jeg gøre på 4,2 volt det passer til mig, kommer den op på 4,8 smager

den brandt.

Et alm batteri når det er ladet helt op er på 3,7 volt og det falder

hurtigt i volt så smag og damp bliver mindre.

hvor imod Twist batteri bliver ved med at køre på samme volt

end til der ikke er mere strøm på det, jeg kan kun sige det er

alle pengene værd.
Hej Mand

jeg skal have provianteret nogle flere batterier til min ce4, og vil høre dig ad om dette batteri du skriver om passer ? og lige noget andet også, er det stadig et godt batteri det med at skrue på styrken?

En omtalte dette http://www.urtegaarden.dk/products/smag.aspx .. der har jeg nu handlet, og sikke en smagsfuld oplevelse .. det er ikke sidste gang jeg handler der
AAA er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-09-2012, 02:40   #494
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af zen-q Se meddelelser
Til jer der gerne vil kvitte smøger eller den dresens pind HELT, så søg på Larsen Laser på nettet.. Det virker!!

Jeg har røget 20 smøger hver dag i de sidste 22-24 år.. Fik EN behandling til 600 kr.. Har ikke røget siden (snart 2 mdr) OG har ingen og jeg mener INGEN abstinenser haft overhovedet..

Bare til dem som kan bruge det til noget :0)
Se det prøvede jeg mens jeg røg en 10-15 stykker der gik under en uge så røg jeg 30, og kæmpede en brav kamp i flere måneder for bare at komme ned på 20, der har jeg så lagt siden, eller rettere lige til jeg begyndte at dampe, 1 ½ måned på 18 mg niko, så gik jeg ned på 10-11 stykker, og nu 3 ½ måned efter overvejer jeg kraftigt at gå endnu længere ned.

På gemalen virkede det fint, dog ikke helt uden ubehag (klart der er en masse giftstoffer kroppen skal have renset ud) men hos mig havde det den stik modsatte virkning, jeg kæderøg da vi kom ud der fra, mere mere mere, jeg kunne bare ikke mættes.

Men nu er det tilfældigvis også sådan at alm akupunktur, heller ikke virker på mig (har jeg erfaret siden hen) den der med at man ikke kan mærke nålene, kan de stikke ind hvor de er højest når de plukker jordbær, gu kan man så, og det gør faktisk ondt (en lille irriterende nibben) så at laser heler ikke virker kommer ikke bag på mig, dog er jeg stadig forundret over at det øgede mit behov for at ryge.

Hypnose virker sååån da på gemalen, igen er jeg totalt imun, det virker bare ikke.

Det helt morsomme er så at KST virker på mig, er der noget der kan tage mine smerter, så er det DET! men der er så ikke opfundet rygestops KST, måske de kan opfinde damp stop KST?? men dog på den anden side det s q sjovt at dampe.

Så her med en advarsel, i KAN risikere den stik modsatte effekt.

Jeg har faktisk lige set en minni cig, ikke bare en lille men en minni, med alt var den på størrelse med toppen af eo-c modellen (kolbe og mundstykke) den var nuuuttet, og var en forbløffende effektiv damp pind.

Jeg er dog gået den anden vej, hvad sa..nen hedder aner jeg hat om, jeg er også lige glad, for hold da lige ferie der er go på den, en ordentlig mother biiib det ser totalt tosset ud med den kæmpe tank på et eo-t batteri, men den tager godt og grundigt fat, næste ønske er et bateri der passer til i størrelse, for det her DET er lige efter mit hoved, her behøves ikke skrue op ned funktion (til mig) problemet med at batterierne bliver svage hurtigt (men hvor der stadig er massere af strøm, bare ingen go på, at de bliver vattede) er væk, den suger strømmen ud af dem, til sidste dråbe, med ordentlig kraft.... meen den bruger så også en del mere strøm så der skal lades op en del oftere, nu kan jeg ikke nøjes med at lade hver 2. dag længere, men hellere det og så en djævel der bare rammer hovedet på sømmet HVER gang.

Og så kom vi til at få en candy cane med hjem... mummer, det smager nøjagtigt som de bolsjer farfar havde liggende i bilen (og som vi unger alttid plyndrede *gg*) dog er jeg forfaldet til æble og så en sjat menthol der i, og jeg som svorede at menthol var og blev min foretrækkende smag *gg*
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-09-2012, 10:01   #495
thyradanebod
Elsker at være her på K10
 
thyradanebods avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-07 2010
Indlæg: 96
Styrke: 14
thyradanebod er ny på vejen
Tobak-menthol-jordbær

Citat:
Og så kom vi til at få en candy cane med hjem... mummer, det smager nøjagtigt som de bolsjer farfar havde liggende i bilen (og som vi unger alttid plyndrede *gg*) dog er jeg forfaldet til æble og så en sjat menthol der i, og jeg som svorede at menthol var og blev min foretrækkende smag *gg*
LUM er ikke logget ind Tilføj til LUMs omdømme Anmeld indlæg Besvar med citat
Lige nu sværger jeg til ½ x tobak +½ x menthol + et bløp jordbær.
Det er it' så ring' endda.
thyradanebod er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-09-2012, 10:22   #496
dudde
Hjemmevant på K10
 
duddes avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-03 2011
Lokation: Fyn
Alder: 57
Indlæg: 233
Styrke: 14
dudde er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af AAA Se meddelelser
Hej Mand

jeg skal have provianteret nogle flere batterier til min ce4, og vil høre dig ad om dette batteri du skriver om passer ? og lige noget andet også, er det stadig et godt batteri det med at skrue på styrken?

En omtalte dette http://www.urtegaarden.dk/products/smag.aspx .. der har jeg nu handlet, og sikke en smagsfuld oplevelse .. det er ikke sidste gang jeg handler der
Hej AAA

Jeg har også for noget tid siden købt et Ego-C twist batteri (og senere et mere). Batteriet passer på CE4 og det er bare SÅ meget bredre end de alm. batterier.

Som mand har skrevet, holder det samme styrke hele tiden og det er virkelig en fordel. Jeg har også meget glæde af, at kunne regulere styrken, da forskellige smage kræver forskellig styrke, efter min mening.

Jeg kan kun anbefale dig at ankaffe et twist batteri
dudde er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-09-2012, 12:32   #497
maruus
Ved at flytte ind på K10
 
maruuss avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2009
Lokation: Gladsaxe
Alder: 75
Indlæg: 533
Styrke: 16
maruus er ny på vejen
Citat:
Jeg har også for noget tid siden købt et Ego-C twist batteri (og senere et mere). Batteriet passer på CE4 og det er bare SÅ meget bredre end de alm. batterier.

Som mand har skrevet, holder det samme styrke hele tiden og det er virkelig en fordel. Jeg har også meget glæde af, at kunne regulere styrken, da forskellige smage kræver forskellig styrke, efter min mening.
Lyder " saft susme " godt og effektivt - og specielt fordi det kan bruges til CE4 som jeg har i forvejen , bliver købt med næste gang jeg skal afgive en bestilling.

Håber også det passer til opladeren så jeg ikke skal købe ny ?
maruus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-09-2012, 12:41   #498
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Tænkte også lige på opladeren, men mon ikke den også kan bruges på twist?

Den ryger også med i min næste bestilling - jeg ville have bestilt den nu, men den sorte er udsolgt (ved ikke om den hvide er der endnu), men Pink har den i sølv til særlig pris -165 kr.
Tror også sølv kunne være ''blæret'', hehe.........men jeg har ikke lige råd denne gang.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-09-2012, 12:51   #499
dudde
Hjemmevant på K10
 
duddes avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-03 2011
Lokation: Fyn
Alder: 57
Indlæg: 233
Styrke: 14
dudde er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af maruus Se meddelelser
Lyder " saft susme " godt og effektivt - og specielt fordi det kan bruges til CE4 som jeg har i forvejen , bliver købt med næste gang jeg skal afgive en bestilling.

Håber også det passer til opladeren så jeg ikke skal købe ny ?
Twist batteriet passer til den oplader, som følger med i startsættene fra Pink Mule dvs. samme oplader som til de andre batterier, som bruges til CE4.

Jeg var nødt til at købe nr. 2 twist, da jeg slet ikke var tilfreds med at skulle bruge de "gamle" batterier, mens min twist skulle oplades

Jeg vil dog lige gøre opmærksom på, at twist-batteriet er en del længere end de alm. batterier. Så det skal I selvfølgelig kunne leve med.

Sidst redigeret af dudde; 28-09-2012 kl. 12:53. Årsag: havde en tilføjelse
dudde er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-09-2012, 13:11   #500
maruus
Ved at flytte ind på K10
 
maruuss avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2009
Lokation: Gladsaxe
Alder: 75
Indlæg: 533
Styrke: 16
maruus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af dudde Se meddelelser
Jeg vil dog lige gøre opmærksom på, at twist-batteriet er en del længere end de alm. batterier. Så det skal I selvfølgelig kunne leve med.
Ha ha - ja synd - syntes egentligt de er " synlige nok" men jeg kan jo bruge twist hjemme - og de kortere jeg har når jeg skal på fransk visit
men tænker at jeg i længden er helt ligeglad - nej det passer alligevel ikke , for har fravalgt at købe andre typer batterier , fordi de på billederne virker meget store og klodsede.
maruus er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:11.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension