K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-03-2014, 11:03   #1571
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Bare husk, at man ikke kan bruge den Aspire nautilus på Provari, for så går det galt...

Det er VILDT billigt det tilbud web har fundet, jeg har før set dem helt op til 260 kr!!!

185 kr er fair for den...men det ER mange penge, men igen, hvis jeg røg, så ville jeg have brugt de penge på 2-3 dage til smøger.
Går det galt hvis man bruger den på en provari...hvorfor det??
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-03-2014, 11:14   #1572
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Det er noget med, at der ikke kan komme luft mellem tank og provari, tanken lukker helt af for hullet på provari - jeg så det for noget tid siden i et review på youtube.

Altså det går ikke mere galt, end at man får suget væsken op i munden efter nogle hiv, det er ikke farligt eller noget

PS
Ham her damper altså perfekt med tanken på Provari!!

Måske ham den anden sugede som en Nilfisk??

http://www.youtube.com/watch?v=FMsxcov3Thc

Sidst redigeret af Ninja; 14-03-2014 kl. 11:22.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-03-2014, 11:24   #1573
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nææ du tager fejl...ihvertfald lige hvad der angår den Nautilus...for den får jo netop IKKE luften ind fra bunden af som jeg skrev...

Men havde det været en tank der ikke har udskæringerne i bunden og som trækker luften ind fra bunden ja så kunne det være et problem på en provari...

Men det har jeg selvfølgelig tænkt over...

Puha jeg troede da lige at du havde set noget som jeg ikke lige havde taget højde for..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-03-2014, 11:26   #1574
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ups, du fik vist ikke set mit ps - vi skrev næsten samtidig
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-03-2014, 11:49   #1575
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Problemet er hvis man bruger et stramt sug...hårdt sug...for så fylder du kammeret med væske og så kan det enten begynde at gurgle eller blive utæt...

Men jeg er til løse sug...hvor der kommer masser af luft til...så jeg har ikke disse problemer....

Dem kan man iøvrigt få med rigtig mange forskellige tanke...

Nej jeg så ikke din tilføjelse...men blev da helt nervøs over om jeg havde købt noget jeg ikke kunne bruge på min provari....men okay så kunne jeg jo bare bruge den på et andet mod...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-03-2014, 12:22   #1576
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, det havde nok ikke været den store katastrofe, men nu meget rart at have grej der virker hele vejen rundt
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-03-2014, 15:29   #1577
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Der har helt klart røget nogle kilo på efter ryge-stoppet, og da det jo for mit vedkommende ligger nogle år tilbage, kan jeg kun sige, at vægten har steget stødt siden...
Har i slet ikke oplevet nogen vægtøgning i forbindelse med ryge-stoppet?
Jeg har også taget en del på, efter rygestopet...

At vægten allerede var på vej op inden, gør det bestemt ikke bedre...

Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Er der nogen af jer der ved hvor man kan købe sådan en stor lup....helst en der kan stå selv på bordet....evt med indbygget lys i...så man kan se hvad dælen man laver når man bygger sine egne coils...
Nåh, man er gået igang med coils, hvad leger du med, silica, mesh eller vat?

Nu kender jeg ikke de der nymodens iClear osv. men fasttech har færdigviklet coils (på silica) til en bøjet 5-øre, tror jeg gav under 80Kr for 200 stk. de virker fint i Vivi Nova, måske de kan bruges i iClear...

De findes i forskellig Ohm og med 1 eller 4 væger...

F.eks. https://www.fasttech.com/products/1591603

Citat:
Det vil sige at jeg godt kan bygge dem...det er bare edder svært at se hvad man laver....det må være alderen der trykker på øjnene...
Ja, mine øjne er heller ikke hvad de har været...


Citat:
Er der nogen der ved hvor man kan købe en tredje hånd...

Sådan en der kan stå på bordet med sådan nogle klemmer så man kan få den til at holde feks vægerne...
Jeg bruger en lup-lampe, og til at holde på skidtet har jeg banket en tøjklemme fast på et bræt, primitivt, ja, men det virker
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-03-2014, 15:36   #1578
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
helene, nej tværtimod så spiser jeg mindre, end jeg gjorde før.

Jeg har ikke haft den store lyst til at spise efter jeg stoppede
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-03-2014, 17:33   #1579
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Bodrum Se meddelelser
helene, nej tværtimod så spiser jeg mindre, end jeg gjorde før.

Jeg har ikke haft den store lyst til at spise efter jeg stoppede
Dit heldige asen!!
Det er GARANTERET det menthol - det er også den eneste e-væske hvor jeg taber appetitten

Jeg har misset posten, så nu ligger opladeren på posthuset og kan først afhentes i morgen

Og e-væskerne er heller ikke kommet, dobbelt

Og min ven siden barndommen, Michael Brokside, har begået selvmord i nat, triple

Underlig dag - jeg er helt tom indvendigt.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-03-2014, 22:51   #1580
Trex
Hjemmevant på K10
 
Trexs avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2012
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 293
Styrke: 12
Trex er ny på vejen
Ang vægten, så er den stigende. For kæresten og jeg fik en dum vane med at vi lige skulle have noget at hygge med om aftenen i december måde, og det hængte bare ved. Så samtidig med rygestop så er det sgu ikke nemt at slippe af med igen. Men nu er vi begyndt med noget frugt om aftenen igen, også få vi kun " søde sager " i weekenden.
Jeg syntes ikke jeg er mere sulten end da jeg røg, så føler mig ikke så presset ang mad. Men kæresten har kæmpe krise og er sulten hele tiden, men det man gjorde førhen hvor man faktisk kunne leve af smøger og kaffe en hel dag, de dage er ovre nu kan jeg godt mærke,smøgerne mættede alligevel lidt

Helene: jeg kondolere
Trex er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension