K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-03-2014, 21:55   #1521
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ja det sker indimellem at skidtet ikke lige vil som man selv vil...men men det har nu aldrig fået mig til at overveje at ryge....til det er jeg for glad for at have stoppet med at ryge,...

JH jeg vidste nu godt hvad du mente med "hellig" og det er jo på en måde rigtigt for man har jo fyldt sig med allandskens farlige ting....og så burde man jo ikke være så nervøs over lidt aroma...

Men når man nu er holdt op med at ryge og stoppe sig med de farlige ting...ja så vil man vel naturligt se om ikke kan undgå de værste ting her efterfølgende...

Lige angående de smilies...det er sat til ti pr indlæg alene fordi folk har en tendens til at misbruge det...

Der er ikke noget der er mere generende end en hel stribe af smillies lige efter hinanden og på hver eneste linie...

Det er også derfor at der ikke er en masse at vælge imellem og at der ikke er en masse smillies der bevæger sig....

De fleste herinde har problemer med hukommelsen...og det bliver i den grad forværret at alle de smillies og blinkende ting...

Selv farverne herinde er valgt ud fra det og ikke ud fra hvad der ser godt ud...

Lige til sidst...så dem der har lavet den video om væsker...ja det er nogen der kalder sig for the vape team...og de laver en udsendelse hver evig eneste onsdag...og lægger den som regel op dagen efter på youtube...

Der er faktisk meget spændende i de udsendelser...ja også noget kedeligt...men det er det gode ved youtube videoer for man kan jo bare spole frem til det man gider..

Men man kan fælge med her https://www.youtube.com/user/vapeteam/videos hvis nogen skulle have interesse for det...

Jeg er lidt i tvivl men tror at hvis man bruger følgende link ja så kommer man til deres sidste nye video hver gang man trykker på det http://www.youtube.com/watch?v=k97A6...em-subs_digest
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-03-2014, 22:14   #1522
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg har også haft en noget anstrengt dampdag i dag - jeg har forsøgt mig med menthol og kan sige allerede nu, at den vist aldrig bliver et hit. Dog er den bedre end Grøn Look, som virkelig står som en rædsel i erindringen....
Men den giver en meget fin følelse af frisk mund, og efter en kvart tank, letter jeg ikke længere over chokket over friskheden
Men jeg tror ikke jeg kan vænne mig til det, men har det så lidt bedre med After eight'en, som lige bryder skarpheden.....

Det skal også nævnes jeg heller ikke er særlig vild med after eight, eller pebermyntechokolade generelt - dog er Frazer mint en undtagelse, da de er lidt mildere og chokoladen er lidt kraftigere.

Men nu er problemet det, at alt bare smager af menthol.....gys, håber ikke jeg har smadret vægerne
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-03-2014, 22:28   #1523
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Ahh helene.. du fornærmer mig nu

Jeg har fået min mor med på vognen..

Pink Spinner 1300 og så en Iclear30 og 18MG Camel tobaksmag med eftersmag af aske fra inawear..
nu må vi se, håber hun kan lide den..
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-03-2014, 22:40   #1524
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Bodrum Se meddelelser
Ahh helene.. du fornærmer mig nu

Jeg har fået min mor med på vognen..

Pink Spinner 1300 og så en Iclear30 og 18MG Camel tobaksmag med eftersmag af aske fra inawear..
nu må vi se, håber hun kan lide den..
Det er BESTEMT IKKE for at fornærme nogen, og jeg skammer mig også over ikke at kunne dele begejstringen med de hardcore menthol fans
Men det ER bedre på damp end på tobak!! Det indrømmer jeg.....trods alt!!

Uha, håber din mor bliver glad for dampen - fortæl os hvordan dét går!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-03-2014, 22:47   #1525
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Det er vel sådan med alle smag at man vender sig til den, derfor er det en god ide at
dampe mindst 2 forskellige, jeg har dampet menthol i en uge nu og føler at smagen
har ændre sig, den er ikke skarp mere, men jeg kan stadigvæk mærke friskheden,
så det er hvis på tide jeg går over til tobak igen.

Og til dig Helene, hvis du bruger den samme tank som du har haft menthol i og selv om den er gjort ren, til en anden smag, så vil du kunne smage mentholen.
der skal nok en ny coil til før du er tilfreds
__________________
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-03-2014, 22:53   #1526
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
hehe. Jeg fortryder lidt, at jeg ikke købte en med citronsmag, den tror jeg godt jeg kunne blive hooked på

Men menthol er og bliver mit foretrukne.
Jeg er forresten gået tilbage til min pro kanger II, 1life.dk sendte en ny iclear30 pga defekt gevind for neden. så den kunne ikke monteres på batteriet.. Derfor ligger der en ny på posthuset og venter

Jeg tror at jeg vil købe noget lemon lime her næste gang

Min mutter har røget i godt 25 år, så jeg håber på at jeg kan få hende overbevist.. Jeg har sådan set bestilt alt det hun får behov for. 10ml flaske, 10ml sprøjte, 100ml væske, extra coils, lader, batteri, atomizer(?)clearomizer.

ALT det jeg ville ønskke nogen havde fortalt mig
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-03-2014, 23:21   #1527
frubipolar
Hvor skulle jeg ellers være
 
frubipolars avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2013
Indlæg: 176
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
frubipolar er ny på vejen
Hahaha...
Det er ligefør, at det kræver lige så meget udstyr at dampe, som da man fik barn første gang!!
Gudskelov, er det ikke lige så dyrt at dampe som at købe et helt børneværelse...

Jeg skal da helt klart lige prøve den der After Eight!!! Den lyder.... Mums!!!
__________________
Citat:
Life is short so... Kiss slowly - laugh insanely - love truly.

Førtidspensionist siden 1/9-2018.
frubipolar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-03-2014, 01:11   #1528
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Ja det sker indimellem at skidtet ikke lige vil som man selv vil...men men det har nu aldrig fået mig til at overveje at ryge....til det er jeg for glad for at have stoppet med at ryge,...
Jeg tror at alle dampere har dårlige dampdage, hvor alting bare driller og intet virker... men det får nu heller ikke mig tilbage til røgen...

Citat:
JH jeg vidste nu godt hvad du mente med "hellig"
Godt

Citat:
og det er jo på en måde rigtigt for man har jo fyldt sig med allandskens farlige ting....og så burde man jo ikke være så nervøs over lidt aroma...
Nej, det burde man nok ikke, men alligevel er det mange, incl. mig selv, der gør det...

Da jeg røg kunne jeg kikke på de klammeste billeder af rygerlunger, uden det rørte mig det mindste...
Citat:
Men når man nu er holdt op med at ryge og stoppe sig med de farlige ting...ja så vil man vel naturligt se om ikke kan undgå de værste ting her efterfølgende...
Ja, og heldigvis for det vi har jo også noget at indhente, i forhold til dem der aldrig har røget

Citat:
Lige angående de smilies...det er sat til ti pr indlæg alene fordi folk har en tendens til at misbruge det...
Tænkte nok der var en årsag
Havde dog gættet på noget med server/båndbrede, fra dengang både servere og netforbindelser var noget mere ydmyge end i dag...

Citat:
Der er ikke noget der er mere generende end en hel stribe af smillies lige efter hinanden og på hver eneste linie...
Det kan jeg kun erklære mig 1000% enig i...

Citat:
Det er også derfor at der ikke er en masse at vælge imellem og at der ikke er en masse smillies der bevæger sig....

De fleste herinde har problemer med hukommelsen...og det bliver i den grad forværret at alle de smillies og blinkende ting...
Jeg er selv en af dem, blinkende ting er ikke godt for migrænen og koncentrationen...

Citat:
Selv farverne herinde er valgt ud fra det og ikke ud fra hvad der ser godt ud...
I den forbindelse skal du have stor tak for at du ikke laver om på layout og farver i tide og utide, som desværre er på mode mange andre steder...

En ting er at lave forbedringer, men mange laver om bare for at lave om...
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-03-2014, 02:38   #1529
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ang det der mentol....mentol er vel ikke bare mentol...det kan vel laves i meget meget stærkt og så knap så stærkt...eller hva....måske man bare skal lægge ud med en der er lidt mildere end sådan en der får hårene på brystet til at rejse sig...(ja håber godt nok ikke at du har det problem Helene)

Jeg er godt nok spændt på at prøve det mentol...og se om det er noget for mig...

Hvis man skal dampe mentol...så er det vel bedst at bruge en pyrex eller glas tank til formålet eller hur...er der ikke noget med at det kan krakelere plastic tanke...eller er det noget jeg har drømt jeg har læst noget om...

Gad vide om der er nogen der har lavet en glas/pyrex tank til en iclear30S...

Jeg ved at de tænker på det hos Innokin...dem som laver iclear tanke...http://www.tasteyourjuice.com/wordpr...-from-innokin/

Her er lidt om emnet med tanke og hvad man kan bruge http://www.e-cigarette-forum.com/for...s-flavors.html

Her er en udmærket lang liste over aromaer som folk har haft problemer med ang tanke der smelter og krakelere http://www.e-cigarette-forum.com/for...ml#post9660727

Så har man da lidt at gå efter hvis man er interesseret i ovenstående..

Men hvis nogen af jer falder over et glas der passer til en iclear30S...så råb op til mig...

Ang farver og ændre på det herinde på K10...uha uha jeg ville skam så gerne gøre det...for når man har gloet på det hver evig eneste dag i 8½ år....ja så kan det godt synes en kende kedeligt...

Okay nu har det ikke set sådan ud i alle årene...men i de fleste af dem...

Så hvis det kun stod til mig selv og det kun var mig der skulle tænkes på...ja så blev det hele ændret med det samme...

Men med det publikum der kommer her...ja så hjælper det jo ikke så meget hvis folk så ikke vil kunne holde ud at glo på det i længere tid...og da det meste af det herinde er tekst...man skal tygge sig igennem...ja så bliver man længere tid hængende end ellers pr gang man er her...

Meeen på et tidspunkt...ja så smutter jeg fra vBulletin...når den ikke kan blive sikkerheds opdateret mere... og så bliver det hele nok lavet en del om....men det kan jo vare et stykke tid endnu...

@Bodrum...har du kun købt et spinner batteri til hende...

Tænker bare at hvis det er for at få hende af smøger...ja så skal hun ikke gå ned på batteriet....for hvis hun skal vente med at dampe indtil sådan et batteri er opladet igen...ja så er chancen for at hun snupper en smøg meget større...

Det er et minimum at have to batterier så man har et hele tiden...

Du bør måske også forberede hende på at disse ting kan drille engang imellem og at hun ikke skal give op af den grund...for det gør sådan for os alle..

Nikotin størrelsen kan også give lidt problemer hvis man ikke lige rammer rigtigt første gang...

Men superfedt at du har fået hende med på vognen eller dampen...dampvognen ha ha...

Fortæl endelig hvordan det kommer til at gå for hende...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-03-2014, 10:29   #1530
Trex
Hjemmevant på K10
 
Trexs avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2012
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 293
Styrke: 12
Trex er ny på vejen
Jeg tror igår, at jeg havde fået alt for lidt vand og at munden og kroppen faktisk var udtørret. For da jeg kom til at tænke på det, så skyndte jeg mig at drikke en masse vand. Og føler at det hjælper mig i dag, for når jeg damper så bliver smagen ikke hængende i mund hulen som igår.

Ang smage, så har jeg åbenbart emsige smagsløg for der er godt nok ikke ret meget jeg kan lide, og det syntes jeg godt nok bare er træls.

Men jeg har fundet ud af, at jeg er mest til frugt smage. Så alt andet som coffee.caramel.lakrids.choko. Osv der rejser nakke hårene sig bare, men jeg kan ikke lide frugt alene. Så jeg bruger min Royal tobak også alt efter hvilken frugt jeg vælger, så bruger jeg 4-7 dråber til 2.5ml Royal og det fungere super.

Der var en der skrev lemon, vi har en lemon ice pg den er rigtig go. Den giver virkelig en frisk smag
Trex er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:53.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension