K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-11-2013, 16:06   #1191
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Din kvalme kan skyldes for høj nikotinstyrke, men det kan også være fordi du ikke drikker nok (vand altså )

Det har noget at gøre med at dampen binder væsken i kroppen på en anden måde end røgen fra tobak gør, derfor stiger dit væskebehov når du skifter fra røg til damp, (også selv om du ikke føler tørst)

Så mere vand og evt. mindre nikotin, så er du forhåbenlig røgfri inden jul
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-11-2013, 02:18   #1192
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ja det er næsten sikkert nicotinmængden der gør det...

Men okay...hvis man tror at du ryger 60 smøger om dagen....ja så skal du jo forvente at det er det vi giver råd ud fra...

Du bør til at starte med....for at få en succes fornemmelelse....gå helt ned på 12 mg....og så forsøge med den....den vil også gøre smagen lidt mindre...hvis du forstår...

Hvis du med de 12 mg så stadig har trangen til at snuppe en alm smøg imellem du damper....ja så kunne du måske prøve at gå op til 18 mg....og så på den måde finde din styrke...

Når det er sagt....så skal man altså ikke punke sig selv fordi man ryger lidt ved siden af...

Husk at hver evig eneste alm smøg du undvære...ja det er rigtig godt for dig og dit helbred...og det er endda stadig med til at spare lidt....ikke så meget som hvis du holdte helt op med at ryge...men stadig lidt...

Man skal ikke være så hård ved sig selv hvis noget smutter...

Måske du er en af dem der bare skal sætte dit alm smøgforbrug langsomt ned samtidig med at du sætter dampen op...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2013, 13:10   #1193
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Vil lige frisk tråden op, hvis der er nogen som kunne tænke sig at stoppe med at ryge,

så er vi mange som er behjælpelig med hvad i skal bruge.
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-12-2013, 19:04   #1194
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
web kan du sætte dette links ind
__________________

Sidst redigeret af mand; 07-12-2013 kl. 19:07.
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-12-2013, 23:58   #1195
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg går ud fra at du mener at jeg skal rette det i din signatur....det er ihvertfald det jeg har gjort...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-12-2013, 05:08   #1196
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Næææ mand, et fint banner!! Han er go' ham Web
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-12-2013, 05:31   #1197
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Narj mand havde nu selv lavet det meste....der var kun glemt et afsluttende ] i slutningen af det hele...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-12-2013, 09:10   #1198
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Tak for hjælpen Web.

Der var et eller andet som jeg ikke lige fik gjort rigtigt,

men nu er den der så det er super,

så kan der ses hvor meget der er sparet for nye som gerne vil stoppe med at ryge,

blev faktisk selv overrasket over det store beløb

Men så kom jeg til at se på dit signatur Helene, du har godt nok sparet nogle penge på de få år du ikke har røget, det er skide godt gået og nu er du næsten damp fri,

som jeg har forstået det....
__________________

Sidst redigeret af mand; 08-12-2013 kl. 09:16.
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-12-2013, 12:51   #1199
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Njaaa, jeg damper igen på fuld skrue, savnede det aaalt for meget. Men jeg kan sagtens dampe uden nikotin, det smager bare ikke ret godt, smagen er meget bedre med nikotin selvom væsken er den samme.....

Jeg har dampet noget Red Bull uden nikotin et par dage, men i morges ville jeg altså have noget mere smag, så jeg nappede lige en omgang RY4 med 6 mg nikotin, fortyndet med en RY4 0 mg.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-12-2013, 15:56   #1200
frubipolar
Hvor skulle jeg ellers være
 
frubipolars avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2013
Indlæg: 176
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
frubipolar er ny på vejen
Ha, ha.... Så har jeg også lige fået naboen med i kampen.... Han havde en gammel E-go til at ligge, så nu venter vi på vores juice....
Fordelen er klart, at vi ikke lugter. Vi har aldrig røget inde (manden og jeg), men nu damper vi inde.
Ulempen er..... At rygere lugter!!! Tænk, sådan har jeg sgu også lugtet!! Ad...
Bare rolig, jeg bliver ikke en selvhellig eks-ryger der prædker for alle. Folk har helt selv lov til at leve deres liv.
Og jeg kan da også ryge en smøg en gang i mellem... Men det er kun hvis der er mange rygere i et selskab.. Nøj, hvor bliver jeg skuffet, de smager jo ikke særlig godt....

Jule hilsner til alle....
__________________
Citat:
Life is short so... Kiss slowly - laugh insanely - love truly.

Førtidspensionist siden 1/9-2018.
frubipolar er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:18.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension