K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-09-2010, 14:25   #21
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Jeg ville tøve, men ikke af frygt for hvordan det vil blive drejet, for der vil alligevel være nogen som ikke tror på en.
Ej heller af frygt for min videre sags gang, hvad det andgår kan jeg alligevel ikke få det værre end jeg har det. (psykisk)

Jeg ville tøve pga min familie og mine børn, jeg er den eneste i hele verdenen med mit fulde navn, så jeg er ski lige nem nok at finde (men der vil jeg så bede dem kun bruge mit pige efternavn, det hedder "alle") alder bopæl og kommune, vil jeg heller ikke have frem, da jeg netop IKKE ønsker at det skal handle om lige den ene kommune, men i stedet handle om alle rådne sager ligegyldigt kommune.

Og så vil jeg forlange at de så vit muligt undgår ordet du, altså helt undgås kan det jo selvsagt ikke (det jop trods alt din historie de vil have fingrene i) men et du spørgsmål kan altså godt omformuleres til at dække langt bredere end dig. Det har jeg 2 grunde til, den før omtalte, med at jeg vil have det til at handle om generelt fordi det er et generelt problem, men også fordi jo mere fokus der er på DIG personligt, jo flere kan og vil pege fingre af dig personligt.

Som tingene er lige NU vil jeg ikke være bange for at de forsøger at dreje det over i retningen af at du ikke andministrere dine penge ikke er syg nok osv person negative drejninger, og da slet ikke når det er tv2 god morgen, sådan er "de" ikke, oven i har tv2 faktisk haft flere noter i forskellige pogrammer der taler FOR vores gruppe af mennesker, de har flere gange den senere tid forsøgt at fortælle hvor ****et systemet er.

Jeg vil dog tænke meget kraftigt over, om jeg efterfølgende er villig til at deltage i andre pogrammer, så som fx nyhederne, i så fald, vil jeg virkelig udvælge med omhu, og tænke meget grundigt over hvad det er for et medie, hvordan de behandler deres nyhedder/indslag.

Men lige god morgen DK... der vil jeg ikke tøve synderligt.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-09-2010, 19:25   #22
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Hm, bang, vil ganske kort sige: lyt til dit hjerte

-det er sjældent at det tar fejl ikk´

Kan kun sige, at min/vores erfaring var at journalisten/erne gjorde et super detektiv arbejde og ikke blot tog vores ord for pålydende, forsøgte vitterlig at føre historien helt igennem

OG vi udbad os UDTRYKKELIGT at man udelukkende tog udgangspunkt i min mands sag uanset hvad vi ellers fortalte -og de havde fuld forståelse for at vi ønskede at beskytte vores børn.

Nu er jeg jo godt klar over at der er forskel på en historie i den skrevne landsdækkende avis og en historie i direkte tv -men vil da stadig påstå at så længe du mener at du intet har at skjule og at din historie fortjener at blive fortalt(og sikkert til gavn for en hel masse andre) ja, så ville jeg ikke betænke mig, hvis du har tillid til journalisten

"Den der tier samtykker" siges det jo og jeg har foreløbig ikke tænkt mig at holde min (til tider store mund ) lukket -for det er jo sandheden for rigtig mange af os -og den er jo altid ilde hørt ikk´

Men grundlæggende er min mening/holdning: følg dit hjerte (og samtidig minde sig selv om -om denne kamp er værd at tage!)

Held og lykke
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-09-2010, 21:45   #23
Mr x
Hjemmevant på K10
 
Mr xs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Indlæg: 216
Styrke: 14
Mr x er ny på vejen
Hej Bang

Hvis du eller en bisidder stiller op til gomorgen Danmark på TV2, håber jeg du vil nævne her på K10, hvornår det skal sendes?


Lykke til og hvis det kan berolige dig på skærmen, så husk du ikke er eneste uheldige skæbne, vi er mange der lider under det dårlige system.

Sidst redigeret af Mr x; 30-09-2010 kl. 21:52.
Mr x er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-10-2010, 08:22   #24
Bang
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2010
Lokation: Struer
Alder: 54
Indlæg: 67
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
Bang er ny på vejen
kloge ord fra alle, jeg overvejer stadig. Det der b.la. kunne få mig til at lade være er også at min mand har en forholdsvis stor virksomhed, som giver et godt overskud hvert år, i vores by, og vil en fremtræden på tv, skade i forhold til kunder og et fremtidigt samarbejde med kommunen
Bang er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-10-2010, 10:08   #25
ABC
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 48
Styrke: 14
ABC er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Bang Se meddelelser
kloge ord fra alle, jeg overvejer stadig. Det der b.la. kunne få mig til at lade være er også at min mand har en forholdsvis stor virksomhed, som giver et godt overskud hvert år, i vores by, og vil en fremtræden på tv, skade i forhold til kunder og et fremtidigt samarbejde med kommunen
Hvis jeg var dig, ville jeg ikke turde stille op til TV indslag, for ikke at ricikere at skade din mands virksomhedsrelationer. For skete det, ville det sikkert ikke kun skade firmarelationer, men også jeres familieforhold, hvis din mand får nys om mistet ordre fra kommunen. Så kan det øge den negative bearbejdelse over kommunen dobbelt op.

Men i stedet for at TV2 helt dropper indslaget, syntes jeg du foreslå dem, at de intewiver en talsmand/bisidder fra eks.v. "Landsforeningen af Fleks- og Skånejobbere", der forhåbentlig kender til mange "syg i klemme" sager.
http://www.lafs.dk/side.php?p_id=1

Du kan tilbyde, at skaffe (hvis de ikke selv gør) en sådan "talsmand", hvor han stiller spørgsmål til ministeren omkring din sag, eller han bare kan spørge udfra hans bisidder erfaring med hjælp til os ofre. Samt du vil gerne bidrage med spørgsmål til talsmanden.

Måske ville det endda have en forstærkende virkning, hvis TV2 fortalte du (annonym) ikke turde stille op, pga. af din samlevers firmas samarbejde med kommunen.
ABC er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-10-2010, 10:11   #26
doggerbanke66
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 31-08 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 49
Indlæg: 145
Styrke: 14
doggerbanke66 er ny på vejen
Kan godt forstå din tvivl.. Sæt nogle krav til ting de ikke må komme ind på ( og få dem til at skrive under på det) det ved jeg er en mulighed. Jeg og andre (tror jeg) sidder jo nok lidt og håber på, at du står frem. Jeg tænker jo lidt her... Din kamp er min kamp. Men som andre siger.. gør som din mave føler !!! Du har ihvert tilfælde den fulde opbakning herinde fra !!! og vi er jo mange (desværre).
Pøj Pøj
doggerbanke66 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-10-2010, 10:26   #27
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
Var det en mulighed at du sendte "aben" videre. altså henviste en anden til tv optræden?

som har nogenlunde samme problemer som dig??
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-10-2010, 10:51   #28
heksemutter
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 01-09 2010
Lokation: Vestfyn
Alder: 62
Indlæg: 3
Styrke: 0
heksemutter er ny på vejen
Jeg kan se mange gode fordele, ex. er der slet ikke nok focus på syge i Dk. Så hvis du har mod, overskud osv. så vil jeg gerne kramme dig for at gøre det. :-))
Tror ikke Go'morgen Danmark er stedet hvor de kan fordreje ret meget, det er jo direkte program, men du får næppe mere end 10 minutter, så du skal være godt forberedt, så du får sendt de vigtige ting ud i æteren.
Men du har også min fulde opbarkning hvis du ikke ønsker at komme frem i rampelyset.
Glæder mig til at høre din beslutning, for hvis du gør det, skal jeg jo sidde klimet til skærmen.
heksemutter er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:32.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension