K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-10-2007, 23:24   #11
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Exclamation

Syntes lige denne gamle tråd skal op igen da intet har ændret sig endnu omkring denne kritik ...og kommunerne stadig er totalt ligeglade med deres sygemeldte borgere som I lenas sag fra Odense...og så mange andres.

Og så sad jeg lige og læste tråden igen og Vupti den skal op igen og har du noget at tilføje til den om din egen oplevelse af arbejdsprøvninger der gør dig syg så skriv det herinde..
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-10-2007, 07:40   #12
lena
Mit andet hjem K10
 
lenas avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2007
Indlæg: 612
Styrke: 18
lena er ved at flytte ind på K10lena er ved at flytte ind på K10
Kan ikke være mere enig Stella - og dog

Kommunerne gør dig jo lige netop rask på under 5 min

Spøg tilside - jep lad os endelig holde fast og holde sammen

God dag derude
lena er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-10-2007, 09:35   #13
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
arbejdsprøvninger har jeg mange oplevelser om og især om hvordan man bliver presset op i tid.

for mange år siden er det snart ved at være, i starten af mit forløb i systemet og var på sygedagpenge, jeg var i arbejdsprøvning i en terapi på et plejehjem, var der 20 timer om ugen, en dag ringede min da værene sagsbehandler, og ville hører hvordan det gik og hvor mange timer jeg havde, jeg sage til hende at jeg havde 20 timer og det syndes hun var for lidt, og sage at jeg skulle altså op på 30 timer ellers ville jeg komme på kontanthjælp,

og i frygt for det gjore jeg dette, men kunne slet ikke holde til det, først da jeg kom på et revacenter, fik jeg tiden ned på 20 timer igen, da de godt kunne se at det bare ikke gik, men de 20 var også for meget og endte på 15 timer som jeg heller ikke kunne holde til,endte i den ene sygmelding efter den anden.
den dag i dag, er jeg stadig sygmeldt og har ikke været i arbejdsprøvning siden 2004 hvor det gik helt galt, hvor jeg fik nedsadt kraft i arme og ben.
men kontanthjælp kom jeg da på.

et sted jeg også var i arbejdsprøvning også i en terapi på et plejehjem der skulle jeg med til et andet plejehjem, der hørte til plejehjemmet, og der skulle vi kører rimligt langt og ville være hjemme igen så jeg kunne komme hjem, men det blev bare aldrig over holdt, det var meget ubehagligt at man ikke kunne komme hjem når man var dårlig, men flot så det ud at jeg havde været der så længe.....

det var lidt om mine oplevelser om at blive presset op i tid, jeg kunne sq lave en hel roman hvis det var
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-09-2008, 22:33   #14
baldur
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 31-01 2007
Indlæg: 315
Styrke: 18
baldur er rigtig godt på vej
hvor længe må kommunen bruge på at arbejdsprøve en borger ????????????????????


mvh baldur
baldur er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Fleksjobber mere syge? JegHåber Politik og Samfund 8 27-04-2012 10:18
DF: Kommunerne misfortolker ordning om aktivering af syge buster Politik og Samfund 2 16-09-2010 10:49
Syge må ikke have pas mere.. Hejdien Det er da strengt ! 55 02-04-2009 19:41
Regering og kommunerne gør borgere mere syge Webmaster K10 Nyheder 0 23-01-2009 07:42
Mere fokus på behandling, inden kommunerne giver pension til psykisk syge @PerChr Nyttigt at vide for Førtidspensionister 2 08-01-2008 12:47




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension