K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-08-2009, 22:42   #11
Sdrj
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2009
Indlæg: 38
Styrke: 15
Sdrj er ny på vejen
jeg ringer til dem på mandag og skal nok skrive herinde, når jeg ved mere. Men jeg er da glad for, det ikke bare er mig, der kan se, den er helt gal. Det giver mig lidt mere mod, når jeg skal kontakte kommunen.
Sdrj er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-09-2009, 15:18   #12
Sdrj
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2009
Indlæg: 38
Styrke: 15
Sdrj er ny på vejen
Jeg snakkede med ham fra kommunen og han sagde, at jeg i første omgang skulle sige til dem, at hvis det skal fortsætte sådan, kan jeg ikke blive det. Som sagt så gjort, og de var meget forstående på mit arbejde og vidste godt, den var gal. Men jeg føler mig stadig meget stresset derude. Direktøren i virksomheden kan forøvrigt ikke lide mig og har skældt mig ud helt uden grund og stikker ofte til mig - han er en meget dominerende type. Det gør, at jeg er utrolig følsom og utryg, når han er i nærheden - jeg er så bange for, at han giver mig endnu en skiddeballe alle foran alle ændre. Når jeg fortæller ha noget om arbejdet, tager han det ikke seriøst og tror heller ikke altid på det. Jeg kan f.eks. fortælle om en maskine, som ikke fungerer optimalt, ja, så er dte mig, der har gjort noget forkert eller noget i den stil. Det er mit 3, skånejob og jeg har alle steder følt, at de ikke behandlede mig sådan, som de skulle. Min læge siger, at sådan er det i stort set alle skånejobs - kan det virkelig passe? Jeg har alle steder arbejdet lige så effektivt som andre, så det er da billig arbejdskraft, og det burde de da sætte pris på.
Pga. min økonomi kan jeg ikke undvære et job, så der er simpelthen ikke noget at gøre, og det ødelægger mig.
I morgen ringer jeg igen til ham på kommunen og får ham til at arrangere et møde på min arbejdsplads. Så må vi se, om det hjælper.
Jeg har mest af alt lyst til at opgive dte hele nu, men dte kan jeg jo ikke.
Sdrj er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
skånejob brian Er det overhovdet til at få fleksjob? 25 24-05-2012 15:56
spørgsmål vedr. skånejob og løn Justme Alt det andet 1 11-12-2009 17:09
Skånejob ?? hannegloster Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 6 10-10-2009 01:06
Skånejob anicegirl Dit og Dat 5 14-07-2009 11:51
Skånejob Bente Knudsen Nyttigt at vide for Førtidspensionister 1 08-05-2007 16:50




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:58.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension