K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-02-2009, 15:19   #11
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg ville da sende et brev til den person der har udtalt at dine papir er væk og bede om at de bliver fundet og at der bliver sendt besked til dig om at de er fundet når de er , samt sende en klage til kommunalbestyrelsen omkring at papir kan blive væk....

Vi ser den ene gang efter den anden her på siden at vi når vi får aktindsigt får forkerte papir det vil sige dine papir kan ligge i en andens mappe, det er sq sjusk af diminsioner at have så lemfældig omgang med vores mest intime papir ...

og jeg mener bestemt ikke at vi skal finde os i det vi burde hver eneste gang vi oplever at få forkerte papir skrive til hele kommunal bestyrelsen om at den går altså ikke de skal have ORDEN i deres sager eller også skal det have konsekvenser , lige sådan når vi erfare at andre har fået vores papir eller de er væk , af sted med en klage til hele kommunalbestyrelsen ....

det er den eneste måde vi kan sørge for at det bliver kendt at kommunerne behandler dybt fortrolige papir med en stor grad af lemfældighed ....

Når man tænker på hvor mange trusler der hænger over borger der er kommet for skade at blive syg og når vi tænker på at der hele tiden skal lave sanktioner så er det sq på tide at vi holder op med at bare tage til takke med beskeder om at vores papir er væk ...

Jeg kan mange gange se her på siden når en bruger skriver at de har fået en anden borgers papir at de ringer til sagsbehandler og får besked om at komme med dem med det samme for det er en kæmpe fejl ... og så skynder man sig op med de papir .....

Jeg gør det på en anden måde og jeg anbefaler alle andre at gøre det samme....

Jeg ringer til vedkommen som jeg kan se jeg har fået papir på (har oplevet det et par gange ) fortælle vedkommen hvem jeg er og hvad mit opkald drejer sig om og så høre jeg om de vil have deres papir tilbage og mulighed for at klage over at jeg er kommet i besiddelse af deres papir ... og tro mig de fleste bliver stjerne arrige på kommunen og sender en gevaldig skide balle , jeg skriver så til min sagsbehandler at jeg har sendt de forkerte papir til rette vedkommen med besked om hvordan jeg er kommet i besiddelse af dem ... og at jeg gerne vil have ført ind i min sag at de forkerte papir er ved rette ejermand ....(jeg sørger altid for at få en underskrift fra rette ejermand om at de er afleveret ) min veninde fik også papir fra en forkert person der kunne vi så ikke finde ejermanden og afleverede dem med det samme til kommunen, men bad dem om at underskrive for modtagelse af papir på anden borger der var afleveret forkert ...

Jeg har ikke oplevet meget længe at få forkerte papir og jeg har aldrig oplevet at mine papir er blevet væk ... og ville ved gud ikke finde mig i at de blev væk ....
  Besvar med citat
Gammel 21-02-2009, 17:34   #12
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af perbeer Se meddelelser
Papirerne har jo i hvert fald været der i november 08, da jeg fik aktindsigt.
Måske du skulle tage en kopi af de lægepapirer, som du selv har fra aktindsigten, skrive noget i stil med, at "Jeg afleverer hermed kopi af lægepapirer, som jeg har fået udleveret i forbindelse med aktindsigt, da jeg den og den dato har fået oplyst af xxxxxx, at dine lægepapirer er forsvundet fra min sag/journal".
Og så selvfølgelig få en kvittering stemplet på dette papir.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
lægepapirer sendt videre - hvad betyder det ? ene Spørgsmål ang fleksjob 1 26-06-2013 18:12
tvunget aktivering trods kat4/og lægepapirer, problemer med at bo på landet osv Tzari Alt det andet 6 30-04-2011 14:34
Om FORELIGGENDE oplysninger - lægepapirer zuza Nyt om loven 1 05-11-2009 03:13
Overoplysning af sager - flere lægepapirer zuza Nyt om loven 5 15-01-2009 01:52




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:56.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension