K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-08-2009, 11:40   #21
Viper
Afhængigheds tegn af K10
 
Vipers avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: Odsherred
Alder: 62
Indlæg: 319
Blog Indlæg: 5
Styrke: 16
Viper er rigtig godt på vej
Hej Helene.

Fedt at det virker. Men da du var inde i din E-boks, åbnede du da dokumentet. Det kommer så op i et nyt vindue Hvor der faktisk er et lille printer ikon. Jeg har lige prøvet bare for sjov. Der kommer så et printvisning op, ligesom i word eller notebook, som jeg trykkede ok på og så udskrev den simpelt hen, nøjagtigt som dokumentet så ud.

Hvis dette ikke virker for dig skal du bare fortsætte med pers metode. men det her virker i hvert fald for mig (og jeg er heller ikke nogen ørn til sådanne raffinementer).

Viper
__________________
Failure Is Not an Option. (Gene Krantz, Mission Control, Apollo 13)

Enhver soldat kan slå ihjel, men kun den sande kriger kæmper for at redde liv. Any Soldier Can kill, but only the true warrior fights to save lives. (russisk ordsprog)
Viper er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-08-2009, 11:47   #22
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Tro mig Viper, jeg har prøvet!!!

Jeg troede jo bare at jeg kunne åbne dokumentet og trykke på printerikonet, og så var det dét!

Men nixen, den printer kun kommunens logo - du ved de tre tårne med bølger under, og intet andet!!

Og gemte jeg dokumentet, var det samme problematik. Og sendte jeg dokumentet til min email, var det også det samme.

Jeg kan simpelthen ikke forstå hvorfor det ikke virker, for det kunne jo være så dejlig nemt.

Men hvor om alting er, så virker per@'s vejledning 110%, så hvis jeg ikke kan få det til at virke på den nemmme måde, så bruger jeg bare pers måde i fremtiden....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-08-2009, 12:53   #23
@PerChr
Udmeldt Bruger
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2007
Indlæg: 565
Styrke: 17
@PerChr er ny på vejen
Thumbs up

Hej Helenekr

Altid en fornøjelse at kunne hjælpe. Godt at du kunne bruge vejledningen..

Og som JSN skriver kan du downloade den frie open office. Den tænkte jeg ikke lige på.

Fortsat god weekend.

Her vejledningen som kan gemmes og bruges af andre.
Vedhæftede filer
Filtype: txt Pdf udskrivning info.txt (1,6 Kb, 281 visninger)
@PerChr er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-08-2009, 12:55   #24
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, den kan med garanti bruges af andre! Har modtaget beskeder fra andre brugere med samme problemstilling, så det er åbenbart ikke kun mig der har haft problemet.....(altid godt at vide!), hehe....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-08-2009, 14:56   #25
jsn
Mit andet hjem K10
 
jsns avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2009
Lokation: Aalborg
Indlæg: 600
Styrke: 16
jsn er ny på vejen
Har siddet og læst lidt op på hvad der kunne være galt med filen.

Man kan gøre det således at en pdf fil, er beskyttet mod blandt andet print.
Så det er ikke dig, men kommunen der har været morsom.!

Men hvor der er et problem er der en løsning.
http://www.verypdf.com/pwdremover/pd...ty-remover.htm

Men læser lige noget mere op på det, så vi alle får en løsning på problemet. ;-)


Mvh.
Jsn
__________________
Sigenstrøm.dk
Førtidspension pr. den 01-06-2011
jsn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-08-2009, 16:51   #26
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja jsn, og kommunen er fortsat morsomme, for da jeg skulle printe pensionsmeddelelsen ud efter Pers anvisning, så kom der kun selve blanketten ud - altså uden tekst - og så kunne jeg jo ikke bruge det til noget.....

Det er helt hen i vejret at det skal være så besværligt.

Nu har jeg indtil videre afmeldt returneringsdokumenterne fra kommunen, det er bedre jeg får dem på papir som jeg lige kan underskrive og sende tilbage - uden sved på panden om man så må sige. Alt det andet har jeg bibeholdt, så det bliver fortsat sendt til e-boksen.

I mellemtiden vil jeg så forsøge at indkredse fejlen, og få den fjernet, så jeg kan få ordenlig glæde af e-boksen og kan printe ud uproblematisk.

Jeg fik downloaded det du har linket til, senest open office, men jeg ved ikke helt hvad jeg skal med det....men det skal jeg nok finde ud af.

Super dejligt du gider følge op på det, så vi måske kan få 'brudt koden'.....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-08-2009, 17:05   #27
@PerChr
Udmeldt Bruger
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2007
Indlæg: 565
Styrke: 17
@PerChr er ny på vejen
Thumbs up

Hej Helene

Ja det er besværligt alt sammen.

Prøv at printe din pensionsmedd. ud på normal måde. (Uden brug af min anvisning til denne. ;-)

Password converter som jns henviser til er en mulighed. Men der står noget om at for at få fuld udbytte skal man købe hele progr.
@PerChr er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-08-2009, 17:12   #28
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ok, det vil jeg prøve om et øjeblik - for nu vil dokumenterne nemlig slet ikke åbne mere, suk. Nu skal jeg direkte gemme dem for at kunne åbne dem. Helt nyt problem!!

Jeg har ALDRIG været ude for noget lignende, bortset fra en gang da jeg skulle downloade spil fra nettet til min søns Nintendo DS lite på en chip - der sad jeg i 10 stive timer og rodede. Men jeg fandt da ud af det tilsidst.

Men kommunens dokumenter kan jeg sgu ikke aflure!!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-08-2009, 17:32   #29
jsn
Mit andet hjem K10
 
jsns avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2009
Lokation: Aalborg
Indlæg: 600
Styrke: 16
jsn er ny på vejen
Du kan printe dokumentet hvis du installere Open Office.

Citat:
I mellemtiden vil jeg så forsøge at indkredse fejlen, og få den fjernet, så jeg kan få ordenlig glæde af e-boksen og kan printe ud uproblematisk.
Du kan ikke fjerne problemet, da det ikke er på din computer problemet er.
Din kommune har fjernet muligheden for at printe dokumentet ud.

Men hvor der er en vilje er der en vej.!

Det her program er gratis.!!
http://www.4shared.com/file/11095798...FUnlocker.html

Når det er installeret på computer, hiver man fat i den beskyttet fil og slipper den ovenpå program ikonet.
Så fjerner den print beskyttelsen.
Der er en guide her http://techblissonline.com/pdf-password-remover-free/

Jeg har uploadet en fil hvor der er lagt print beskyttelse på, så kan man teste på den.
Den kan hentes her. http://www.xn--sigenstrm-s8a.dk/uploads/print.pdf

Så skulle det være løst, ellers så skriv.

Mvh.
Jsn
__________________
Sigenstrøm.dk
Førtidspension pr. den 01-06-2011
jsn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-08-2009, 18:05   #30
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Øhhhhhh, hvordan hiver man fat i en fil????? (fniis)

(jeg har installeret det).....men kan ikke hive noget som helst hen til ikonet....men jeg prøver og prøver......
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
HJÆLP!PFA Erhversevnetab, sygedagpenge og nu kontanthjælp labyranten HJÆLP!! Anja-10 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 41 26-06-2013 09:05
E-boks skabte store problemer Soalik Alt det andet 32 04-03-2013 09:41
Vedr. e-Boks Kio Alt det andet 4 19-12-2012 19:44
Hjælp hjælp hjælp. kommunen stopper min sdp pga. manglende motivation NannaA Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 20 14-09-2012 08:46
Hjælp.Hjælp.Hjælp...Overgang fra ledighedsydelse til løn i fleksjob ????? skytten64 Spørgsmål ang fleksjob 10 21-05-2010 06:26




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:05.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension