K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-09-2015, 11:42   #1
kig
Jack
 
Tilmeldingsdato: 26-10 2014
Lokation: Frederikssund kommune
Indlæg: 31
Styrke: 10
kig er ny på vejen
Neuropsykolog

Hej alle K10èr

Jeg er blevet sendt til neuropsykologisk undersøgelse og dette skal fortaget af neuropsykolog Henrik Valentin Mortensen.

Er der nogen der kende ham?
Hvad går sådan en undersøgelse ud på?

De bedste hilsner til alle
Kig
kig er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-10-2015, 11:40   #2
Tazoom
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2013
Indlæg: 285
Styrke: 12
Tazoom er ny på vejen
Undersøgelsen består af samtale og test.

Jeg havde en meget dårlig oplevelse med ham, da han sagde jeg led af fire personlighedsforstyrrelser og ikke autisme, som psyokolog med speciale i autisme havde udtalt. Distriktspsykiatrien tog afstand til hans diagnosticeringsmetode og en 4 timer lang undersøgelse viste at jeg ikke havde nogen personlighedsforstyrrelser. Kommunen blev ellers glad for at de kunne lukke kassen og henvise til behandling efter hans udtalelser.
Tazoom er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-10-2015, 20:50   #3
kig
Jack
 
Tilmeldingsdato: 26-10 2014
Lokation: Frederikssund kommune
Indlæg: 31
Styrke: 10
kig er ny på vejen
Hej Tazoom

Tusinde tak for dit svar.
Det er præcis en ukorrekt udredning jeg er bekymret for
Kan kommunen "lukke" for kassen, hvis det ender med at han forslår noget behandling? undskyld hvis det er et dumt spørgsmål.

Hilsen kig
kig er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-10-2015, 21:22   #4
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg er ret sikker på at det kræver at folk ved hvilken ydelse du er på før de kan svare...

Altså hvad er det for "en kasse"

For hvis du skal i rehabteam og igennem klinisk funktion...ja så er svaret et...

Er du på kontanthjælp ja så kan svaret være et andet....men ikke nødvendigvis...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-10-2015, 22:15   #5
kig
Jack
 
Tilmeldingsdato: 26-10 2014
Lokation: Frederikssund kommune
Indlæg: 31
Styrke: 10
kig er ny på vejen
Hej Webmaster

Jeg brugte blot ordet lukke kassen fordi det var den formulering Tazoom brugte

Jeg er i et jobafklaringsforløb, har tidligere været til møde med rehabiliteringsteamet, og venter nu på at blive indkaldt til møde med teamet igen. Det er derfor jeg spurgte til det
kig er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-10-2015, 17:31   #6
hejhejhej2
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-12 2013
Indlæg: 236
Styrke: 11
hejhejhej2 er ny på vejen
Jeg blev tilbudt det som frivilligt "forsøg" som kommunen sikker har haft adgang til, kan ikke huske det så godt.

Det var en test der bla. gik ud på at hun snakkede med mig, og pludseligt sagde ord som jeg så skullle forklare, ordforråd -bizar oplevelse.
så var det en touchscreen med hukommelse og intelligens test.

idag ville jeg nok takke nej til det teater. :-)
hejhejhej2 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-10-2015, 22:23   #7
Tazoom
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2013
Indlæg: 285
Styrke: 12
Tazoom er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af kig Se meddelelser
Hej Tazoom

Tusinde tak for dit svar.
Det er præcis en ukorrekt udredning jeg er bekymret for
Kan kommunen "lukke" for kassen, hvis det ender med at han forslår noget behandling? undskyld hvis det er et dumt spørgsmål.

Hilsen kig

det var de gamle sygedagpengeregler, så ikke noget problem i dag. Men altså jeg tror bare jeg har været uheldig og han måske ikke havde så meget forstand på min diagnose.
Tazoom er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:50.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension