K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-10-2015, 14:38   #1
Lukasmik
-svært at være syg
 
Tilmeldingsdato: 02-06 2014
Indlæg: 33
Blog Indlæg: 1
Styrke: 10
Lukasmik er ny på vejen
Er der nogen grund til at kommunen kender noget til sag i ASK

Hej - er der nogen grund til at kommunen kender noget til sag i ASK ? - har selv meldt min arbejdsskade som en erhvervssygdom, som blev afvist - men jeg anker - og min sagsbehandler ved ikke noget om denne sag. Ikke fordi hun ikke må. Jeg afventer endelig afgørelse omkring flexjob/førtidspension.
Lukasmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-10-2015, 14:58   #2
gisne
Har ikke tid til andet end K10
 
gisnes avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2012
Lokation: Horsens Komune
Indlæg: 2.113
Styrke: 15
gisne er ved at flytte ind på K10gisne er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lukasmik Se meddelelser
Hej - er der nogen grund til at kommunen kender noget til sag i ASK ? - har selv meldt min arbejdsskade som en erhvervssygdom, som blev afvist - men jeg anker - og min sagsbehandler ved ikke noget om denne sag. Ikke fordi hun ikke må. Jeg afventer endelig afgørelse omkring flexjob/førtidspension.
Der er en del jobcenterskemaer, hvorpå man skal oplyse om man har en arbejdsskadesag eller forsikringssag kørende.

Det skal der bl.a oplyses om i det forberedende skema til rehabiliteringsteamet pkt. 8


Og der er pligt til at svare sandt + under strafansvar
__________________
Er på K10 pga fysisk arbejdsskade i ryg/skulder. Indstillet af rehabiliteringsteam til førtidspension uden ressourceforløb. Tilkendt førtidspension med virkning pr. 1. april 2014.
gisne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-10-2015, 18:03   #3
Lukasmik
-svært at være syg
 
Tilmeldingsdato: 02-06 2014
Indlæg: 33
Blog Indlæg: 1
Styrke: 10
Lukasmik er ny på vejen
Tak Akvamarin - så vil jeg da fortælle min sagsbehandler at sagen er meldt til ASK - jeg har ikke udfyldt skemaer fornylig - og min anmeldelse er af nyere dato - det er en forlængelse af tidl.

undskyld tak Gisne - tror min tråd er flyttet ?
Lukasmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-10-2015, 18:24   #4
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeps dit indlæg er flyttet til sin egen tråd da du stillede dit spørgsmål i en andens tråd..

Har man spørgsmål om egen sin sag så skal man altid oprette sin egen tråd og stille dem der...sådan at en tråd altid omhandler trådstartes spørgsmål...og for ikke at afsporer andres tråde..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-10-2015, 18:33   #5
Lukasmik
-svært at være syg
 
Tilmeldingsdato: 02-06 2014
Indlæg: 33
Blog Indlæg: 1
Styrke: 10
Lukasmik er ny på vejen
Åhhh undskyld - det var ikke med vilje -jeg er vist ikke helt vaks ;O)
Lukasmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-10-2015, 18:53   #6
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Du behøver skam ikke undskylde...det kan jo ske for alle
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-10-2015, 10:14   #7
Lukasmik
-svært at være syg
 
Tilmeldingsdato: 02-06 2014
Indlæg: 33
Blog Indlæg: 1
Styrke: 10
Lukasmik er ny på vejen
ASK ( arbejdsskadestyrelsen ) og kommunerne har en aftale om at de må udveksle infos hinanden imellem - dog må de ikke " misbruge " muligheden for at spørge i systemerne. Så min sagsbehandler viste alt om min anmeldelse.
Lukasmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:49.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension