K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-07-2013, 10:12   #21
Dancer
Afhængigheds tegn af K10
 
Dancers avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-06 2012
Alder: 58
Indlæg: 303
Styrke: 12
Dancer er ny på vejen
Al den tid I nu har brugt i denne tråd havde været alt rigeligt til at lave et acceptabelt CV på Jobnet - og det er 1 gang at lave det.

Brug dog jeres krudt på noget andet - det med Jobnet det SKAL vi bare og det hjælper ikke at slås imod

Man skal vælge sine kampe med omhu - og denne er absolut ikke værd at kæmpe for den er tabt på forhånd.
__________________
Gitte

Godkendt til flexjob juni 2013, efter knap 1 års god sagsbehandling
Dancer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-07-2013, 10:20   #22
mookmik
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 13-04 2011
Indlæg: 260
Styrke: 0
mookmik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Dancer Se meddelelser
Al den tid I nu har brugt i denne tråd havde været alt rigeligt til at lave et acceptabelt CV på Jobnet - og det er 1 gang at lave det.

Brug dog jeres krudt på noget andet - det med Jobnet det SKAL vi bare og det hjælper ikke at slås imod

Man skal vælge sine kampe med omhu - og denne er absolut ikke værd at kæmpe for den er tabt på forhånd.
Det handler ikke om kampe for disse mennesker tror jeg, men om forståelse af systemet, der under jobnet
mookmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-07-2013, 13:53   #23
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Dancer Se meddelelser
Al den tid I nu har brugt i denne tråd havde været alt rigeligt til at lave et acceptabelt CV på Jobnet - og det er 1 gang at lave det.

Brug dog jeres krudt på noget andet - det med Jobnet det SKAL vi bare og det hjælper ikke at slås imod

Man skal vælge sine kampe med omhu - og denne er absolut ikke værd at kæmpe for den er tabt på forhånd.
Af natur kæmper jeg mod åbenlyse tåbelgheder.

Jeg synes det er problematisk at gå ind og bekræfte at man er til rådighed for feksjob, når man ikke er det.
En sådan tilkendegivelse kan have juridisk bindende gyldighed.

Og den tid jeg har brugt her, kan ikke bare veksles over til at anvende et ukendt system, det er sådan noget jobcenteret kunne finde på at sige, ud fra den overbevisning at selvom folk har et handicap, så skal de kunne alt ligesom alle andre.
Selvom du måske ikke tror det, vil det være svært at oprette adgang, finde stedet for CV og være sikker på at skrive det rigtigt.

Og netop det med at skrive det rigtigt...
For mit vedkommende ville det være at skrive at jeg ikke er til rådighed for det jeg er anvist til, og helt ærligt hvis man ikke må skrive det, hvad skal jeg på skrive, uden at lyve.

Beklager, jeg skal ikke hænges op på noget som jeg er presset til at skrive.
Og hvis de så argumenterer med at det alligevel ikke skal bruges men skal være der, så er det jo at jeg siger F nej !
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-07-2013, 16:54   #24
Soalik
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-02 2013
Indlæg: 27
Styrke: 12
Soalik er ny på vejen
Jeg har lige været på Jobnet, og kigget. Og der står stadig sådan.

Du er godkendt til et fleksjob og modtager ledighedsydelse.
Dit CV med CV nummer ******* er ikke færdigt og er derfor ikke søgbart.
Indtast dine jobønsker så vi kan finde de 10 nyeste job, der matcher.


Alting er udfyldt, lige på nær det. Men det skal man jo ikke. Det er da ubegribeligt.
Vedhæftede thumbnails
Klik på billede for større version

Navn:  Jobnet.jpg
Visninger: 224
Størrelse:  133,3 Kb
ID: 424  

Sidst redigeret af Soalik; 09-07-2013 kl. 17:00.
Soalik er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Forvirring KLUMPFODEN Spørgsmål ang fleksjob 6 26-04-2013 07:52
Total forvirring Babyrex Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 8 11-02-2012 15:08
Førtidspension i udlandet... forvirring. octagon Nyttigt at vide for Førtidspensionister 32 01-09-2011 04:48
paragraf-forvirring... fillemusen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 20 15-03-2010 15:35
Forvirring ang. fleksjob snowwhite Spørgsmål ang fleksjob 7 23-07-2009 20:07




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:54.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension