K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-07-2013, 00:08   #11
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Nøgne tær Se meddelelser
Man kan da godt komme til at virke lidt doven i andres øjne, hvis man dukker op og og så går hjem fra praktikken, specielt fordi jeg er en af dem hvor man intet kan se ang. mine begrænsninger.

U-ha min læge, hun var ved at slå flikflak over skrivebordet af arrigskab da hun i sidste uge hørte hvordan det foregik i praktikken... hun sagde "hvad har jeg sagt til dig om at gå hjem"?
Der vil altid være min. én båtnakke, som står og skuler når man går hjem "i utide", men hvis man ønsker, at lande på den rette hylde, så er man nødt til, at ignorere den slags.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-07-2013, 11:01   #12
Vej86
Afhængigheds tegn af K10
 
Vej86s avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-09 2010
Lokation: Verden
Indlæg: 384
Styrke: 14
Vej86 er ny på vejen
Nøgne tør du skal altså ha et helt liv og det har du ikke hvis du bruger dig selv helt op på arbejdet. Du bruger for meget tid når du har fri på at komme ovenpå igen efter arbejdet.

Det kan blive rigtig hårdt med tiden. Så pas på dig selv. Der er ikke andre som gør det. Jeg kan ikke huske hvad der er galt med dig. hvis du en dag går psykisk ned så tager det meget lang tid at komme ovenpå igen. Det når man har psykisk overskud at man skal passe på sig selv
__________________
Så er der tid til at tage en længere pause fra k10. Håber det går godt med jer der ude Der flere ting som kræver mig sø som mit eget handicap og min sygdom
Vej86 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-07-2013, 13:10   #13
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Jo, det er psykisk...
Det skulle gerne munde ud i en pension, idet fleksjob presser mig, og jeg vil til enhver tid lade mig presse op i tid selvom jeg ikke magter det, det er en del af mit sygdomsbillede at jeg ikke selv kan mærke ydeevnen og hvornår jeg bør stoppe.

Indtil jeg får en pension vil det fortsætte som en kamp hvor jeg arbejder få timer, slider mig op, mister jobbet pga. sygdom, ender på lavere niveau end før... altså det man på jævnt dansk kalder en glidebane.

vi er på nuværende tidspunkt der hvor jeg får flere timers hjælp i hjemmet, end jeg kan arbejde.
På du tidspunkt vil det blive endnu værre, så jeg mener skaden skal stoppes inden den udvikler sig mere.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvad skal jeg egentlig gøre nu? Capricorn Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 3 18-09-2012 18:57
Nu er FtP hjemme, og hvad nu? Bato Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 18 23-06-2011 11:22
Hvad får man egentlig som flekser?? frhansen Spørgsmål ang fleksjob 8 09-05-2009 01:00
Hvad er det egentlig min lægekonsulent skriver?? hesvje Alt det andet 6 08-11-2007 13:23
Hvad har kommunen egentlig forstillet sig ?? ? andi1975 Din historie 7 16-02-2007 22:09




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:50.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension