K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-06-2010, 19:07   #11
Nabokone
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-03 2009
Lokation: København, Nørrebro.
Indlæg: 152
Styrke: 16
Nabokone er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af annoa Se meddelelser
Kære alle,

Mange mange tak for jeres gode svar:-)

Og tusind tak til "nabokone".
Jeg ved jeg har ret til at søge om pension, men ved ikke om der er "kød" nok på min sag, og ved ikke/frygter hvad der sker hvis jeg får afslag på en evt. anke.

Til nabokone:
Pt. har jeg ingen psykriater. Jeg ved ikke om jeg må spørge om det her i forum?, men må jeg vide hvem du havde? Kunne godt bruge en telefonsnak. Er ved at bryde helt ned.

Og:
Kan nogen forklare mig forskellen på § 17 og § 18 - har set det omtalt flere steder her på K10, men ved ikke hvad det betyder?

Mange varme hilsner til alle
annoa
Hej Annoa.

Jeg sender dig en privat meddelelse med navnet på min psykiater. Han er ud over at være en meget dygtig læge også et utroligt sødt menneske med en stor social bevidsthed.

Mange hilsener fra

Nabokone
Nabokone er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-06-2010, 19:21   #12
Nabokone
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-03 2009
Lokation: København, Nørrebro.
Indlæg: 152
Styrke: 16
Nabokone er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af annoa Se meddelelser
Tænker at jeg må have en advokat el. lign. til at se på om jeg bliver fair behandlet. Jeg bor i Københavns Kommune.

Mange hilsner til alle
annoa
Kom pludselig til at tænke på, om du kender SR-bistand? Jeg har brugt deres brevkasse flere gange og fået gode svar - men jeg mener, man også kan få en akuttid til en samtale. Det er et fantastisk sted, hvor bl.a. socialrådgivere arbejder ulønnet og frivilligt. Det er gratis at bruge. De er også behjælpelige med selvhjælpsgrupper - måske du også kunne have glæde af det?
Du får linket her: http://www.sr-bistand.dk/social_og_j...aadgivning.asp

Mange hilsener

Nabokone
Nabokone er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Nogen der kan anbefale en advokat ? Nisten Din historie 11 20-03-2013 15:42
Kan nogen anbefale en advokat peter1974 Spørgsmål ang fleksjob 10 15-04-2011 13:42
Nogen der kender en god advokat i Nordjylland/Aalborg CHNEVIDE Alt det andet 3 18-09-2010 22:26
jo jo , ingen der kender nogen , der kender.. o.s.v. helle4 Politik og Samfund 7 06-12-2008 16:43
Er der nogen, der som jeg har måtte hyre en advokat.. Kirsten Marie Skal kommuner ikke overholde loven? 1 15-04-2008 09:43




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:37.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension