K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-07-2009, 00:02   #11
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
jeg har også haft sådan en test, tvunget igennem, da aftalen da jeg sad i venteværelset blev aflyst.. til min store undren... så jeg kunne ikke lade være at spørge da jeg mødte lægen på gangen... hun tog mig ind og sagde det var fordi kommunen ikke havde beskrevet hvorfor jeg kom, og hvad det handlede om.... så jeg fik testen alligevel, men det tog kun 1½ time højst. for mig virkede det som noget på højde med en børnekrydsog tværs... og som om, det måske bare skulle overstås, fordi hun måske allerede i tankerne var gået ud og shoppe....
resultatet blev at jeg var nærmest alderssvarende i tingene... hvordan man så bedømmer det, for hvem siger jeg var det inden min ulykke....
jeg har helt klart besvær med at huske, og koncetrere mig, jeg bliver nemt stresset, hvilket jeg bestemt aldrig har været før, uanset hvor mange ting og kunder jeg skulle tage mig af på engang.. nå, det var jo ikke mig tråden handlede om...
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-07-2009, 00:33   #12
hjernet
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-11 2007
Indlæg: 76
Styrke: 17
hjernet er ny på vejen
Er der en årsag til at det skal foregå oppe på kommunen ??? Det undrer mig meget. Den slags foregår ellers altid på et sygehus eller lign..

En alm. psykolog kan ikke foretage denne test.
hjernet er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-07-2009, 10:21   #13
Supercarla
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2008
Lokation: Hedensted
Indlæg: 172
Styrke: 16
Supercarla er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af hjernet Se meddelelser
Det undrer mig meget. Den slags foregår ellers altid på et sygehus eller lign..

.
Jeg Fik den på ASV i Horsens... En slags skole... De har angstkurser, depressionskurser, skole for mentalt handicappede, vidst også noget for mennesker i kørestol osv ( Alt mulig med læring af mennesker med special behov)

Der er en neuropsykolog fast tilknyttet( Med kontor på ASV..) Så det kan sagtens foregå flere steder....

(-Men må tilstå, det undrer også mig- lige på kommunen? Det er viiiidt ikke liiiige det de gør mest i- udredninger...- Hmmm selvom de har nogle liiidt for smarte lægekonsulenter.... )

Du kan tjekke neuropsykologens hjemmeside, der kan måske være noget? Hvis du ikke har navnet på en, kan jeg fortælle, at jeg gik hos Rie Karnø..




Jeg var Meget positivt overrasket over vores møde(r)... 3 timer er også længe- er det normal praksis? Jeg havde det over flere gange, da jeg kun magtede maks en time...

Jeg kan huske, at jeg fik nogle firkantede brikker. De var halvt røde, halvt hvide ( skåret skrådt over og malt den ene side- ligesom når du laver en toast..) Ud af dem skulle jeg så lægge forskellige mønstre, som jeg havde billeder af...

Jeg skulle også se nogle billeder og se hvad der manglede på billederne ( Fx et billede af en piges ansigt med hestehale- hun manglede elastikken..
Eller en blyant der manglede spidsen .

Så skulle jeg lave opgaver i en bog. fx var der et 'vers' der bestod af d'er, p'er og b'er tror jeg... Altså fx ppddbdbpdbdppbdbbbdp. Så skulle jeg strege alle b'erne ud så hurtigt jeg kunne... Når hun sagde hop, skulle jeg på næste linie og gøre det samme osv...

Så skulle jeg forklare hende ord... Fx hvad er en sammensværgelse? Så svarer du . et komplot osv...

Også gangske alm ting som hvad er forskællen på et foto og et maleri osv?...

Til sidst skulle jeg se på en tegning. Så lagde hun den væk, og så skulle jeg tegne det jeg huskede...

Så sådan noget i den stil

Der var vidst også noget med at jeg skulle læse en a5 side ca, og fortælle hende hvad det handlede om...
Supercarla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-07-2009, 12:28   #14
Litha
Føler sig hjemme på K10
 
Lithas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2008
Lokation: Faxekommune
Indlæg: 36
Styrke: 16
Litha er ny på vejen
Tusind tak for jeres beskrivelser, henvisninger og råd.

Nu har jeg fået navnet. testen foretages af Neuropsykolog René Medina fra Maribo. Han låner et lokale på Faxe kommune for, at jeg ikke skal tage til Lolland!

Er her nogen som kender ham???

Tak

Litha.
Litha er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Neuropsykologisk-undersøgelse???? Jasmina Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 4 09-10-2011 17:30
Neuropsykologisk Undersøgelse Mulle63 Alt det andet 13 19-09-2011 10:36
Hvad er en Neuropsykologisk vurdering?? Susanne2412 Alt det andet 43 19-04-2011 20:14
Lægekonsulent og neuropsykologisk undersøgelse. forviret Spørgsmål ang fleksjob 3 11-10-2009 13:12
Neuropsykologisk undersøgelse Havedammen Alt det andet 7 29-09-2009 15:27




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:36.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension