K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-08-2009, 18:28   #21
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
hvad.. er det for noget uforskammet noget..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2009, 18:54   #22
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
HVA BÀ` -hvad i alverden er nu det for noget
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2009, 19:20   #23
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Thjaaa, Huldra ..... Jeg har jo lovet Benny at opføre mig pænt ...... Men lad mig sige det sådan ....... Vi (viper og jeg kører i højt humør ned og henter Trold, som havde tænkt sig om, så hun havde medbragt flag til uddeling, så vi havde noget at vifte med, når Benny skulle køre .... OG VI GLÆDEDE OS!!!

Vel ankommet til Tåstrup Station ... fandt en parkeringsplads ... gik og nynnede "You are the champion of the woooorld ... You'll keep on fighting to the eeennnd" , og tænkte på Benny .... Vi fandt alle hinanden og mødte også Benny, som vi præsenterede os for, og så da alle var samlet drog vi mod startsted, hvor Benny og hans to søde hjælpere (den ene skulle løbe ved siden af Benny, når han skulle køre) ...... Vi var i god tid ... flag blev delt ud ... fotografiapparater blev fundet frem og der blev taget et par indledende billeder ... sådan bare som forberedelse til Bennys store entre ....

"Uløkken" ankom, og pressen fløjtede over og flash'ede og jeg havde gudskelov et dårligt udsyn da der var nogle mennesker, der mente at det var helt okay at klatre op på en lysmast, der befandt sig lige foran mig, så jeg havde ca. udsigt til en r..

Men jeg havde hele tiden udsigt til Benny, der stod lænet op ad rækværket, og Benny var jo årsagen til at jeg kom, så jeg var sq ca. ligeglad med resten.

Løbet bliver så skudt igang 12.15 og så forventede jeg at der ville dukke nogen op og bede Benny gøre sig klar .... Benny havde cykeltøj på, cyklen stod parat, hjælperne var parate ... der skete intet ... men hvad f..... har sådan en noksagt som mig da også lige forstand på ... "agurkesalat".

Endelig ... endelig er alle rytterne spurtet afsted og så ..... Øh, hvornår skal Benny køre .... Øh, hold da k.... de er sq begyndt at fjerne afspæringerne ... øh, nu kommer der BILER igennem .... Øh, øh, ....

Viper spurtede ned til de personer der var ved at fjerne afspæringerne ... Jeg stod stadig og troede ikke mine egne øjne .... og havde ca. underkæben hængende nede i nærheden af asfalten ... Jeg kunne se at Viper pegede og gestikulerede og så begyndte han at spurte tilbage igen ....... råbte i forbifarten "at han skulle have fat i løbsledelsen" .... spurtede derover, og op i bussen .... et øjeblik efter kom en rygende rasende Viper over og mødte vore vantro udtryk og rystede på sit hoved ..... Og så vil jeg egentlig helst overlade ordet til Viper . For Benny KOM ikke ud at køre... og jeg mangler ord ... Og jeg kan slet ikke sætte ord på mine tanker og følelser ..... Kun dette "DET KAN MAN DA IKKE !!!!!!!"
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2009, 19:53   #24
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Tja, mine unger tabte jo lidt tålmodigheden, jeg havde en aftale kl. 13, da jeg troede at Benny skulle starte løbet.

Hjemme sagde jeg til ungerne at så måske han skulle afslutte løbet, altså være den sidste, der kørte i mål, men jeg kan forstå at det skulle han heller ikke.

Hvem har lovet Benny at han kom på??
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2009, 20:10   #25
Viper
Afhængigheds tegn af K10
 
Vipers avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: Odsherred
Alder: 63
Indlæg: 319
Blog Indlæg: 5
Styrke: 16
Viper er rigtig godt på vej
Videre fortælling

Jeg skal ikke forplumre det hele ved at give mit syn på det Hyanna allerede har beskrevet. Det dækker fint historien indtil da.

Da jeg stormer ned til folkene der fjerner hegnselementer tror jeg stadig at det er en fejl. Jeg gør skyndsomt opmærksom på at Benny Gerhard stadig mangler at køre sit lille løb før afspærringen kan fjernes, men får kun den besked at: "de ikke aner noget. De er kun hjælpere. Snak med løbsledelsen i bussen ved startstedet".

Som beskrevet af Hyanna farer jeg derfor tilbage langs hegnet til de andre, hvor der er en åbning i hegnet på hver side af banen, og igennem disse og så op i bussen. Tre mennesker sidder der, og allerede min tilsynekomst skaber irritation. Da jeg så hastigt fremfører mit ærinde bliver jeg mødt med bemærkningen at: "Det kender de overhovedet ikke noget til".

Med skam at melde må jeg indrømme at jeg lige der blev rygende rasende. Mit sprog herefter skal jeg nok ikke gentage ordret her på siden

Jeg foreholdt dem aftalen med Ole Ritter, indbydelsen, aftalen mellem Ole, Benny og K10 folkene og at Benny + hjælpere og støtter befandt sig lige ved siden af traileren med scenen, og ventede på at Benny skulle kaldes frem.

De benægtede fortsat ethvert kendskab til en sådan aftale. Jeg foreholdt dem så endnu engang at der var lavet en aftale mellem Benny og Ole Ritter om løbet og at jeg havde modtaget en kopi af nævnte aftale, hvorefter den ene tilstedeværende nødtvunget fremkom med følgende påstand:

"Ole har sagt at vi ikke må lade Benny køre på vej da det er for farligt. Han må ikke starte". Der fremkom yderligere nogle forblommede søforklaringer, men fælles for dem alle var at det hele skulle være sagt af en person der nu var ude på ruten og derfor ikke kunne be- eller afkræfte disse påstande. Så snakkede de noget om "kommunikationssvigt" (har man lige hørt den før?).

Da de alle faktisk vidste at Benny var tilstede er der noget der halter i mine ører, så jeg foreholder dem betydningen af aftalen for Benny, og ligeledes at et fortsat nej vil have alvorlige konsekvenser for Benny i hans kamp mod handicap og system.

Intet af det jeg fremførte formåede at rokke ved deres mening og jeg måtte til sidst gå tilbage til Benny med den triste besked at han ikke ville få lov til at starte. Benny og alle de andre tog denne besked med forskellige grader af vantro, rædsel, sorg, vrede, frustration og fatalisme. Benny opførte sig både stoisk og eksemplarisk, med den sportsånd som betegner et stort menneske, men jeg tør ikke tænke på hvad beskeden gjorde ved ham indvendigt.

Jeg ved ikke om jeg har læst Benny rigtigt, men jeg personligt har det indtryk at "cykelfolket" er de sidste mennesker i dette samfund som han føler sig samhørig med og kan stole på (ud over nogle få andre mennesker i omgangskredsen), så dette var lige nøjagtig det svigt der ikke måtte ske over for en modig mand i en kørestol som er større og har en større sportsånd end de fleste mennesker jeg nogensinde har hørt om.

Uanset hvem der var skyld i at Benny ikke kom ud at køre, er der tale om en fatal fejlbehandling af et meget værdigt menneske, som i kraft af sin sportsånd og store sjælsstyrke har kæmpet sig tilbage fra at være en "grøntsag i en kørestol" til en stor cykelrytter PÅ TRODS AF DET OFFENTLIGE I GLADSAXE KOMMUNE.

Jeg ved ikke med alle her på K10, men VI der var tilstede hylder ham som den store cykelrytter og fighter han rent faktisk ER..... For han stillede op og var klar til at køre, mod alle odds og som den sportsmand han er.

Lyder det højtravende? hvis I havde mødt Benny ville I vide at det næsten er en underdrivelse.

På denne baggrund er Benny inviteret som æresmedlem af socialgruppe Vestsjælland, da vi holder møder og igen og igen vil gøre alt for at støtte Benny i hans sag og komme til evt. andre løb hvor Benny bliver inviteret til at deltage.

In Honoria Benny.
Viper
__________________
Failure Is Not an Option. (Gene Krantz, Mission Control, Apollo 13)

Enhver soldat kan slå ihjel, men kun den sande kriger kæmper for at redde liv. Any Soldier Can kill, but only the true warrior fights to save lives. (russisk ordsprog)

Sidst redigeret af Viper; 23-08-2009 kl. 20:24. Årsag: Fumlen med tastaturet
Viper er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2009, 20:13   #26
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
Hej

Det lyder da helt utroligt. Var han ikke speciel inviteret?

Vil da gerne høre, hvilken dårlig undskyldning løbsledelsen har for at Benny ikke kom afsted.

Det er skisme for dårligt, man kan ikke behandle folk på den måde

Sender de bedste tanker til jer alle. Hold op det er synd for Benny, han havde jo set frem til dagen.

Suncil
Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2009, 20:25   #27
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Pyha, jeg bliver helt dårlig af at læse om dette svigt!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2009, 23:03   #28
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
Det er med vantro at jeg læser dette, og med stor bekymring for Benny.. godt at han er en fighter..

men men jeg undrede mig også over at der intet stod på deres hjemmeside omkring Bennys deltagelse.. jeg tænker hvis at det var et forsøg på at råbe verden op..
hold kæft jeg håber der sidder en eller flere i ritterclassic som har en grim smag i munden. en undskyldning på forsiden af alle aviser burde være på sin plads.
sikke en dag...
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2009, 23:04   #29
bmdc
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-12 2007
Indlæg: 533
Styrke: 17
bmdc er ny på vejen
Det var fadme ØV, Benny. Du har sikkert glædet dig lige så meget som jeg.

Jeg håber at der er taget billede af dig så det kan komme på forsiden af et eller andet blad.

Både dig og dine hjælper får et vognlæs fra bmdc
bmdc er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2009, 23:15   #30
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Om ikke andet så har vi selv taget billeder af Benny og så laver vi da bare et blad og hvem ved vi kan jo sende det til ritter classic ... min tanke om det her er at der er nogen der har stoppet det .. benny var jo inviteret og hvorfor er det at man ikke i går har ringet eller skrevet til ham hvis man pludselig har fundet det farligt man kan jo ikke være uviden om at det kræver ressourcer og arbejde at komme dertil for benny...

Hvis ikke man er paranoid i dag så bliver man det sq ...

Hmmm gad vide om man var bange for at Benny skulle overhale Løkkke ... he he ...

Håber der sidder nogen tilbage med rigtig rigtig grim smag i munden ...

Man kan undre sig over hvad fanden de tænker på ...
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
DR 21 søndag Odenseaneren Lægekonsulenternes Rolle 17 21-06-2011 01:51
Benny G underskrift og borgersager @PerChr Fremtiden for fleksjob og førtidspension 4 13-09-2009 15:32
Benny. annasen Alt det andet 2 06-12-2008 20:53
TV" Lorry - Benny G Benny Gerhard Dit og Dat 68 19-11-2008 13:05
Strasbourg Benny G. mod Danmark Benny Gerhard Din historie 19 24-09-2008 12:23




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension