K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-06-2012, 20:50   #11
KLUMPFODEN
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Indlæg: 99
Styrke: 13
KLUMPFODEN er ny på vejen
Har i set at Supersus har lagt det her indlæg ind?

"SF vil nu forsøge, at få igennem, at vi ikke mister ledighedsydelsen efter 2 års ledighed...... Håber at de får det igennem...


http://politiken.dk/politik/ECE16740...-forsoergelse/



Det er virkelig bare at KRYDSE fingrene for det går igennem - det kunne hjælpe meget for fleksjobberne og jeg synes også det KUN er rimeligt at det bliver fjernet fra reformen............ Så håber SF i sidste øjeblik får noget positivt igennem
KLUMPFODEN er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-06-2012, 20:54   #12
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ja tak....under Politik og Samfunds kategorien....

Vi gider jo egentlig godt at debattere dette emne...specielt også fordi folk er nervøse over hvad der skal ske....problemet er bare at vi ikke ved så meget om hvad der faktisk bliver vedtaget endnu...og så er det jo svært at svare på spørgsmål om emnet...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-06-2012, 20:55   #13
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
T
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
VI VED DET curls, men dette er jo en ny debattør, så......
Undskyld til Phineas.

Jeg er nok bare træt af at se nye tråde om reformer så ofte..
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-06-2012, 21:02   #14
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Enig Curls, vi skal jo også spare på overskrifterne, for når reformen foreligger, SÅ bliver der sikkert en masse vi skal have vendt med hinanden


Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-06-2012, 21:21   #15
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
JA som helenekr skriver så må vi vente om se....

det må efter min mening være ren terror at søge førtidspension lige nu...man skal forholde sig til det hele og bekrymre sig om reformer oveni..

jeg krydser fingre for at i bliver færdige inden stribe førtidspensionist
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-06-2012, 23:28   #16
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af KLUMPFODEN Se meddelelser
Har i set at Supersus har lagt det her indlæg ind?

"SF vil nu forsøge, at få igennem, at vi ikke mister ledighedsydelsen efter 2 års ledighed...... Håber at de får det igennem...


http://politiken.dk/politik/ECE16740...-forsoergelse/



Det er virkelig bare at KRYDSE fingrene for det går igennem - det kunne hjælpe meget for fleksjobberne og jeg synes også det KUN er rimeligt at det bliver fjernet fra reformen............ Så håber SF i sidste øjeblik får noget positivt igennem

Det er bare så positivt hvis det går igennem..
__________________
Godkendt til fleksjob pr 1/4 - 2012 efter 8 års kamp.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-06-2012, 06:41   #17
Debutanten
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-12 2011
Lokation: Hillerød komune
Indlæg: 235
Styrke: 13
Debutanten er ny på vejen
Hvis reformen skal handle om andet end penge kan man ikke lave en begrænsning af ledighedsperioden. Man skal jo ha en stationær lidelse for
at kunne få et "flexjob" så må ydelsen også være stationær.
Debutanten er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-06-2012, 06:42   #18
Thomas1981
Mit andet hjem K10
 
Thomas1981s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2011
Lokation: Horsens
Alder: 43
Indlæg: 671
Styrke: 13
Thomas1981 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af curls Se meddelelser
Til alle: Undskyld jeg skriver dette, men synes ikke man behøver oprette så mange tråde om kommende fleksjob og førtidsreform.. næsten hele tiden..

Hvis I kigger længere nede på forside er der flere tråde i gang.

Og husk nu som webmaster har nævnt så mange gange, at alle tråde om reformer skal ind under emnet Politik og Samfund..

Og som sagt ingen ved noget, hvordan der bliver, før det bliver vedtaget..

Jeg gad godt debattere om fodbold i stedet for. På trods af, jeg er en kvinde, som nok ikke har så meget forstand på den sport. Haha..

Hav en skøn weekend..
Citat:
Oprindeligt indsendt af curls Se meddelelser
T

Undskyld til Phineas.

Jeg er nok bare træt af at se nye tråde om reformer så ofte..
Du er undskyldt Curls, jeg håber at du og andre der tænker det samme, kan bære over med de af os, der er panisk angst fordi vores sygesikringskort ikke siger 1972 eller ældre, og kun har håbet om pension tilbage.
Og jeg håber du vil undskylde at vi opretter og ulejliger med nye tråde for bare at få lidt af den panik ud, når der kommer nye overskrifter eller artikler. Jeg må indrømme når jeg ser en gammel tråd hvor der er mange opslag, så følger jeg ikke med i dem mere når der bliver lavet nye opslag, fordi det bliver for uoverskueligt.

Men jeg ser næsten alle de nye tråde der har med reformen at gøre, indtil de bliver for lange.

Rigtig god weekend til dig også

Sidst redigeret af Thomas1981; 30-06-2012 kl. 06:50.
Thomas1981 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-06-2012, 09:01   #19
Abraxus
Administrator
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2012
Indlæg: 915
Styrke: 30
Abraxus er ny på vejen
Det er jeg enig med Thomas i. At få mere opmærksomhed er da vigtigt sådan et sted som her og det kommer ikke af at holde en gigantisk tråd.
Abraxus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-06-2012, 10:26   #20
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Thomas1981 og Abraxus.... Jeg kan se, I ikke har været her på K10 så længe som jeg...

Da jeg startede at komme her på K10, var der næsten ingen politiske emner....

LUM beskriver så godt, hvad K10 egentligt er for et sted.... Ikke ligefrem et sted, hvor der kun skal debattere politiske emner:
http://www.k10.dk/showthread.php?t=23410

Har i øvrigt lov til at have en mening om, at der er alt for mange emner om reformen....
I har jeres mening og jeg har min.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Tilbage til 0 i løbet af én opringning til sagsbehandler... Hvad er mine udsigter nu? Vejleq31 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 2 09-01-2012 18:41
Demokratiet løbet løbsk-Totalitarismen er død buster Politik og Samfund 10 22-01-2011 00:31
jeg er kørt i stykker håbetervæk Alt det andet 40 08-12-2009 19:28
Opfølgning i løbet Susanne2412 Spørgsmål ang fleksjob 3 10-11-2009 19:15
Fra ftp til fp i løbet at året + Boligydelse/sikring @PerChr Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 17-01-2008 06:45




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:37.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension