K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-07-2012, 22:20   #21
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeps, myterne lever i bedste velgående selv her i 2012!

- man kan selv bestemme om man vil have fleks eller førtidspension

- folk på overførselsindkomst betaler ikke SKAT

- det kan ikke betale sig for folk på overførselsindkomst at arbejde

- førtidspensionister får hjælp til alt og får alt betalt, blot ved at sige det på kommunen

- folk på overførselsindkomst får julehjælp til 10.000 kr kurven

- førtidspensionister betaler ikke licens, og den der gør, betaler under halvdelen

- førtidspensionister kan få alle forsikringer (indbo, samt glas og kumme) til langt under det halve fordi de altid er hjemme.

- folk på overførselsindkomst kan gå gratis til tandlægen mm

Dette er blot nogle få ting, som går igen og igen på div andre debatfora.

Folk er simpelthen så dårligt oplyste.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-07-2012, 02:39   #22
Bananen
Afhængigheds tegn af K10
 
Bananens avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2012
Lokation: Tårnby den hårde kommune, det kun noget jeg hørt ;)
Indlæg: 329
Styrke: 13
Bananen er ny på vejen
Helenekr den reform der var før 2003, der fik folk faktisk FTP pga sociale forhold, det desværre ikke en myte, der skulle ikke så meget til, men som jeg også fortæller, så sker det desværre at når man så har givet et fåtal af disse mennesker denne FTP og det når ud i aviserne, så bliver ALLE slået over en kam, så får den ellers 1 hak eller 7 ekstra på skruen, så man nu skal være langt ude for at få en FTP, og som de fleste ved, så har 2013 fået et par ekstra hak, og det er faktisk problemet, hver gang disse historier enkelt personssager kommer frem. Så ligger de kimen for alle, fremefter. Hvis man tager den med kontanthjælps Carina, hvad effekt den har/får på kontanthjælpsmodtagere og lign. Politikkere læser også aviser, og de ser jo desværre det avisen kommer med, så den enlige ej forsøger som jo ikke er en historie værd, ja han/hun ryger med i købet, det har næsten altid været sådan. Problemet bliver, at jo flere myter der kommer, og man så finder en, der lever op til myten, enten ved at havde lyvet, slået ihjel eller andre værre ting, så rammer det ALLE, for så vil folk sige..
"HVAD SAGDE JEG"
PS. Jeg tilgengæld set systemet give en person den høje FTP FØR 2003 på under 3 måneder han har/er paranoid skizofren, og nej hans liv er stadigvæk et stort kaos 
__________________
Man skal være rask for at kunne være syg

Bananen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-07-2012, 11:24   #23
ekseleven
Afhængigheds tegn af K10
 
ekselevens avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2010
Lokation: København
Indlæg: 378
Styrke: 0
ekseleven er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Indiansummer Se meddelelser
Måske skulle vi alle, bare tilbydes en sprøjte og få det overstået.
Det kan da gøres meget billigere.
Hvis alle der får førtidspension skal til lægen og have en sprøjte så koster det mange penge.
Alle som søger førtidspension kan bare få tilsendt nogle aflivnings-piller med posten sammen med en vejledning i hvordan pillerne skal indtages. Mange penge kan spares når folk kan klare det selv.

Jobcentret sender som tak en pæn buket blomster til begravelsen hver gang en førtidspensionist benytter sig af tilbudet.


Ekseleven
ekseleven er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-09-2012, 20:38   #24
hansenheidi
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-05 2012
Indlæg: 91
Styrke: 13
hansenheidi er ny på vejen
De værste overgreb imod mennesker er begået med loven i ryggen og af Folk der sagde jeg passer bare min Job.
hansenheidi er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Måske skal vi bare glemme at vi nogensinde lærte ordet velfærdsstat... §ABC Politik og Samfund 1 22-02-2012 20:01
Måske skal vi bare have medlidenhed med... §ABC Politik og Samfund 9 15-02-2012 17:25
NYT NYT Landsforeningen for førtidspensionisterne jomfruen Nyttigt at vide for Førtidspensionister 6 04-07-2011 17:33
Det skulle man måske prøve... PiaL Politik og Samfund 1 25-11-2010 23:13
Skulle man nappe en P 17? mumle_mund Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 28 10-07-2009 12:13




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:07.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension