K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-04-2012, 15:07   #21
panti
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 28-06 2011
Indlæg: 153
Styrke: 13
panti er ny på vejen
kan kun tilslutte mig de sidste 3 indlæg.
Den SB'er jeg havde i fam.afd var en 20-årig tøs der ikke selv havde børn. Så sad hun der og sagde at jeg var afhængig af mit barn fordi jeg ikke ville have hende i aflastning!!!

Hun ringede hver uge og krævede at se mit barn til trods for at vuggestue, ergoterapeut, hjemme-hos'er, psykolog og psykiater alle bakkede mig op. Jeg har mod min vilje hele tiden været åben overfor besøg så de kunne se at alt var ok, men kommunens folk kunne ikke komme efter 15.30 og jeg nægtede at holde hende hjemme fra vuggestue for at de skulle komme og snage.

Min psykiater skrev endda til kommunen at de skulle back off fordi det naturligvis påvirkede mig meget.

En uvildig psykiater udtalte at jeg havde hårdt brug for hjælp men ellers måtte anses som værende en ekstraordinært god mor idet jeg var meget obs på min datters behov.

Vi var på et tidspunkt indlagt på børneafd i en uge fordi min datter ikke tog på og der havde min sundhedsplejerske ringet og bedt dem om at overflytte os til mor-barn psykiatrisk fordi hun mente det var min skyld.

En overlæge fortalte mig dette og sagde at de efter en uges observation slet ikke havde set tegn til at jeg skulle gøre noget galt og at det var helt hen i vejret at SP havde sagt sådan. Hun anbefalede mig at kræve en anden SP, hvilket jeg gjorde.

Da jeg bad om aktindsigt gik der flere måneder fordi de lige skulle nå at skrive noget. Da jeg endelig fik sagen, var der iblandet papirer med navn og adresse på en anden kvinde og der var skrevet nogle uhyrlige usandheder om mig - bl.a. noget med et strygejern med bunker af tøj. Jeg har aldrig ejet et strygejern!!!!

Det tog min støttekontaktperson et år at hjælpe mig ovenpå igen for til sidst var jeg ved at tro på at de havde ret - at jeg var sindssyg og en elendig mor. Jeg var flere gange tæt på at ringe og skrige "så kom dog og tag hende".

Gud hvor jeg er glad for at jeg ikke lod dem tage magten og kæmpede mig tilbage sammen med min SKP. Hun var i øvrigt freelance ansat i fam afd og rådede mig til at stoppe al kontakt med dem fordi hun gennem 14 år havde set masser af eksempler på fejlanbringelser.

Nå nok om dette - men bliver noget forundret over at folk herinde er så hurtige til at tage kommunens parti, når nu der er så mange der selv er blevet behandlet dårligt i jobcentrene!!!!
panti er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2012, 17:36   #22
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg synes da ikke der er nogen som helst herinde der tager kommunens parti, tværtimod.

Og der er heldigvis heller ikke nogen fordømmelser som Indiansummer skriver om, jeg måtte endda læse indlæggene flere gange, for at se om jeg havde overset noget.

Jeg tror alle os med børn, står fuldstændig sammen.

Kommunen har også truet mig på mine børn, så jeg ved selv hvordan det føltes.

Sidst redigeret af Ninja; 12-04-2012 kl. 17:42.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2012, 17:58   #23
panti
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 28-06 2011
Indlæg: 153
Styrke: 13
panti er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ninja Se meddelelser
Jeg synes da ikke der er nogen som helst herinde der tager kommunens parti, tværtimod.

Og der er heldigvis heller ikke nogen fordømmelser som Indiansummer skriver om, jeg måtte endda læse indlæggene flere gange, for at se om jeg havde overset noget.

Jeg tror alle os med børn, står fuldstændig sammen.

Kommunen har også truet mig på mine børn, så jeg ved selv hvordan det føltes.
Der er da flere der har skrevet at "kommunen jo ikke fjerner uden grund" - nøjagtig som så er blevet forsvaret af bl.a. Indiansummer og dig !
panti er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2012, 18:36   #24
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ok, troede i mente jeg var den fordømmende, hehe....for det ku' aldrig falde mig ind.

Jeg skriver da netop, at jeg ikke tror på kommunens dømmekraft, og at kommunerne er betændte. Og at de istedet bør fokusere på hjælp til forældre i hjemmet, istedet for at fejlpalcerer en masse børn i deres iver over at demonstrerer deres magt.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2012, 19:10   #25
panti
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 28-06 2011
Indlæg: 153
Styrke: 13
panti er ny på vejen
Ja vi to er, som så ofte, meget enige :-)
panti er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
fjernelse af barn stribe Alt det andet 38 09-02-2013 12:31
fjernelse af varigshedbegrænsningen?? imzadi Politik og Samfund 4 16-01-2012 12:39
Sagsgangen i Ankestyrelsen i sager om børn og unge Webmaster Nyt fra Ankestyrelsen 0 20-07-2011 09:50
Politiske overvejelser vedr. børn & unge med særlige behov. TimeGuest Politik og Samfund 9 03-12-2010 21:02




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:02.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension