K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-08-2010, 00:18   #11
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Jeg vil lige orientere om, at man kan klage til AdvokatNævnet, såfremt man får en dårlig behandling, Advokat ikke lever op til krav, eller afkræver for høj eller urimmelig betaling.

Måske nogen erfaringer med dette Nævn?

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2010, 10:36   #12
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Red face Privat socialrådgivning

I bladet : Hus forbi nr. 8 aug. 2010, er der 3 gode artikler om ovenstående. Ny viden for mig (måske lidt naiv , men helt hen i vejret, at dette skal være nødvendigt!!! Men desværre en tendens i DK. pt., hvor dem der har kræfter og midler (læs penge) får hjælp, hvad enten det gælder dette el. hint. Jeg mener, der skal arbejdes imod et samfund, som USA, og bevarelse af en dansk velfærdsstat.

"I Dansk Socialrådgiverforening er formand Bettina Post bekymret over udviklingen.

"Der er ved at opstå en hel industri af rådgivning ved siden af det offentlige. Det er ikke bare dybt bekymrende, at det behov overhovedet er opstået, men også beskæmmende, at nogle borgere nu kan betale sig til bedre sagsbehandling, fordi de har råd," siger hun." (kilde 3F hjemmeside)

Det er jo systemmet og politikerne, der udstikker såvel lovgivning og retningslinier for udførelsen af samme, der er problemet.

Kavaleriet blivr nævnt i en artikel, men se dettte link: http://www.adhdblog.dk/jeg-kan-absol...avaleriet.html
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2010, 13:39   #13
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 15
ace dk er rigtig godt på vej
jeg fatter overhovedet ikke at den regning er blevet betalt..............

jeg mener hvad har hun betalt for .........????????

og hvordan ville rytteriet eller hvad de nu hedder, overhovedet gøre krav gældende....???

de har jo som sådan ikke leveret en hylende fis........

hvor er dine ifgl. købeloven .. rettigheder..????...

produktet er i mine øjne ikke tilfredsstillende, jeg tror personligt på , at havde hun arkiveret denne regning lodret i papirkurven.... var der intet sket....

mvh eders ace dk.... om min moral er anløben.....???? Tjaaaaaaa efterhånden... det er efter devisen HUG og STIK ... og der tages ingen fanger....
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2010, 19:02   #14
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
præcis, ace -"vi overgir os aldrig og vi tar ingen fanger"
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
kun for jyder- advokathjælp østerbro Alt det andet 0 05-07-2012 08:47
Advokathjælp fra Dansk Fibromyalgi Fore. Lunasdatter Den nyttige viden vi alle har 5 02-08-2011 22:06
advokathjælp til arbejdsskadesag buster Alt det andet 4 29-01-2009 00:16
Førtidspension med advokathjælp. Sommer At søge førtidspension 10 31-10-2008 14:14
Advokathjælp nødvendig i sociale sager Metro Nyt om loven 5 10-06-2007 17:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:38.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension