K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-12-2010, 19:29   #11
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af archibald Se meddelelser
Hej Alle.
Var hos den "kære" sagsbehandler på jobcenter idag. Min sag har været inde og vende hos lægekonsulent. De vil nu have en psykiatisk speciallæge erklæring, den psykologiske udredning jeg var i for ca 2 år siden og diagnosen PTSD, er ikke gangbar. En psykolog kan ikke stille diagnosen , sagde sagsbehandler. Er det rigtigt? .Hun udliciterer og vælger psykiater, jeg kan ikke vælge. Er det rigtigt?. Og hvad med formålet ? Har jeg ikke ret til at se hvad de ønsker "undersøgt".
Jeg er da rystet over, at en psykolog stiller en diagnose.... Det må de da ikke. De bruges mere til psykolog-samtaler. Det er kun læger, som har autorisation til at stille diagnoser.... Derfor er det en psykiater, der bør udrede dig...
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-12-2010, 20:46   #12
archibald
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2009
Indlæg: 117
Styrke: 15
archibald er ny på vejen
Jeg troede at jeg havde givet svaret videre. Psykologen svarede, at kliniske psykologer godt må stille diagnoser( har gogglet og det er rigtigt) . Og det var jo ikke "bare" psykologsamtaler, det var test på test og mindes det tog et par uger,( var helt smadret hvergang, træt). SÅ NOGLE PSYKOLOGER HAR RET / AUTORISATION TIL AT STILLE DIAGNOSER, det er bare problemet at kommunen har lidt for mange penge og derfor spytter 15-20000 kr til endnu en "undersøgelse". Og det er ihvertfald ekstrem hårdt for mig at skal igennem endnu en udleverings undersøgelse, mangler fortrolighed. Lettere irriteret over kommentarer fra bedre vidende, spild af tid og misforståelse. Jeg kunne ikke drømme om at udtale mig om noget jeg slet ikke har forstand på .

Sidst redigeret af archibald; 08-12-2010 kl. 20:51.
archibald er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Endnu en dom Connie Politik og Samfund 3 01-04-2010 23:05
Endnu et par føs'dage Viper Dit og Dat 7 03-01-2010 20:50
Endnu engang... Claudine Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 24-11-2009 22:04
Endnu en ny hed. museen Din historie 16 22-10-2008 09:31
Den kører endnu...... guffii Dit og Dat 4 28-03-2007 02:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:39.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension