K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-09-2010, 11:07   #21
maybeline2you
Afhængigheds tegn af K10
 
maybeline2yous avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-04 2010
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 356
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
maybeline2you er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Jeg prøver lige at svare på nogen af de spørgsmål der er her i tråden (har ringet til web og fået go for at det er i orden) men det kan godt blive lidt langt men forhåbentligt ikke for rodet det jeg vil prøve at skrive her ...

Så her tager vi den lige ..

maybeline2you .skriver sådan her :
Jeg syntes det er fint, at du har undersøgt med web om det tiltag der arbejdes på er i orden, på den måde har vi alle formaliteterne i orden. Mange tak til Web og dig fordi du gad undersøge dette forhold.

Økonomi

For mig er det uvedkommende hvordan Web finansiere sin side og om Web tjener lidt håndøre, som kan holde omkostningerne nede vedr. vedligehold af siden.

Facebook gruppe

Jeg vil da gerne melde mig på banen og oprette en gruppe på FB, men jeg tror bare ikke stedet kan håndtere denne type site, da K-10 jo er en tung side i sig selv. Men man kan synliggøre k-10 ved, at sætte et link på sin egen profil. Dette gøres i boksen lige under ens profil billede.

Sig mig er han blevet arbejdssky ham Web.

NEJ! Jeg syntes bestemt ikke at Web er blevet eller har været arbejdssky på nogen måde, det kræver oceaner af tid og tålmodighed, at drive så omfattende en side og Web skulle jo gerne ha et liv uden for K-10. Men jeg ville da blive MEGA KED AF DET, hvis Web lukkede og slukkede, fordi jeg har haft stor glæde af, at kunne hente nyttige informationer på en let og overskuelig måde og fordi har findes så mange dejlige behjælpelige mennesker her

Der er jo andet i verden end K-10 eller er der ?
Det meget klare svar fra min side er NEJ! Men Mht. at finde ekstra hænder, som kan hjælpe Web og Admin, så er det tvingende nødvendigt, at personen/ personerne har en indgående kendskab til det at opretholde og opdatere siden. Der må jeg desværre melde pas.

Roser og tak

Endnu engang takker jeg for tilladelsen og for den tillid der udvises mig

Bestilling af vare.
1. Skriv til min mail [email protected]
2. Skriv K-10 F.eks. Mette Hansen. + leverings adresse. På denne måde bibeholder I jeres anonymitet, hvis dette ønskes
3. Angiv antal og str. På T-shirt ved afgivelse af ordre
4. Du modtager herefter kontonummer til betaling
5. Når beløbet er registreret i banken, bestilles varen
6. Varen leveres på adressen inden for ca. 14 efter betaling
7. OBS: Der samles 10 enkelt ordre sammen INDEN afgivelse af ordre til min leverandør, da dette nedsætter leverings omkostningerne betragteligt for os alle.

Jeg påtager mig alt vedr. ovenstående omkring bestillinger og afsendelse af vare. Lidt har man da lært af web

Arrgh! Nu får jeg jo lige så meget arbejde som web, men jeg brokker mig ikke, der er nemlig dejligt igen, at kunne bruges til et stykke seriøst arbejde

M2y
__________________
"En person, som kan drive sig selv videre, når anstrengelserne bliver smertefulde, er den person, som vinder." @R

Billedet skal ses som en protest. Jeg er ikke "den lykkelige ejer" af en pitbull terrier, men jeg kan godt gå fra venlig skødehund til Aggrasiv Pitbull Terrier, på 0,5 og bide fra mig

Sidst redigeret af maybeline2you; 17-09-2010 kl. 11:13. Årsag: fremhævning af nyt afsnit
maybeline2you er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-09-2010, 11:39   #22
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
maybeline2you vil lige skynde mig at sige til dig at det bestemt ikke var kritik til dig (eller andre ) at det indlæg kom på , mere for at give en forklaring på hvorfor der engang imellem siges nej til mange gode ideer ...

Nå men tilbage til det med merchandise jeg har et forelag til hvordan du lige kan gøre så vi beholder det fremme (den her tråd vil efterhånden falde ned )

vi laver et socialt forum der er åbent for alle (jeg kan godt lave det hvis det er nemmere for dig det er lige meget hvem der laver det ) os der så støtter det du laver her kan i deres signatur linke til det socialforum (som også er her på K10) og når web kommer på og har energi til det kan vi bede ham om at lave en kasse som henviser til hvor man kan købe merchandise og derinde kan du jo så også lige fortælle os andre hvad der er af ting man kan bestille (evt få lagt billeder på efterhånden som tingene bliver bestilt ) og vi andre kan fortælle om vi får nogen respons på vores ting ...

var det en ide ??
du råber bare op hvis du har brug for hjælp til noget...

Og så lige den med facebook .

nej jeg tror bestemt heller ikke den er gearet til debat af den slags som der er her ...

Og jeg ved at den bruger som i sin tid bestemte sig for at lave en støtte gruppe fik ideen fordi man så kan gå derover hvis siden går ned, nu har web købt en meget større server fordi siden har haft mange problemer med at køre og derfor køre den fint nu , men tro mig vi har alle prøvet det der hiv og sving og vi har alle prøvet at ikke kunne komme ind på siden ... for slet ikke at snakke om dengang hvor muhammed krisen kørte og vi blev hacket så vi bare mødt en hilsen fra en hacker .. og der ville det være rart for brugerne hvis de lige kunne gå på fb og se hvad der sker og hvornår det beregnes at siden er oppe igen ...

Jeg er selv på FB (web er ikke og han kan ikke lide FB ) ha ha ...

MEN når det er sagt så holder jeg FB og K10 skarpt adskilt og de venner jeg har på FB som også er her på K10 ved det , jeg har end ikke K10 i min profil med andre ord FB er min legeplads og et sted jeg slet ikke vil tage stilling til sygdom og system he he så der kommer ikke noget link på hos mig , men andre er selvfølgelig velkommen til det ...

Jeg har ikke noget mod at have venner på FB som kommer fra denne side af men jeg ved at vi er flere der har det sådan , FB er et sted hvor vi slet ikke snakker K10 og system ..

Men sådan er vi så forskellige... og du har ikke noget imod at arbejde fordi det er rart at kunne bruges igen .. hmmmm kan du slibe møbler og male ... så kan du tro jeg har brug for dig
  Besvar med citat
Gammel 17-09-2010, 12:44   #23
maybeline2you
Afhængigheds tegn af K10
 
maybeline2yous avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-04 2010
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 356
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
maybeline2you er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
maybeline2you vil lige skynde mig at sige til dig at det bestemt ikke var kritik til dig (eller andre ) at det indlæg kom på , mere for at give en forklaring på hvorfor der engang imellem siges nej til mange gode ideer ...

Nej Kære du , sådan opfattede jeg det heller ikke, det er da bestemt værd af skrive sig bag øret, hvordan og hvorfor Web gør, som Web gør og det har jeg ingen problemer af nogen art med. Tværdigmod...

Nå men tilbage til det med merchandise jeg har et forelag til hvordan du lige kan gøre så vi beholder det fremme (den her tråd vil efterhånden falde ned )

vi laver et socialt forum der er åbent for alle (jeg kan godt lave det hvis det er nemmere for dig det er lige meget hvem der laver det ) os der så støtter det du laver her kan i deres signatur linke til det socialforum (som også er her på K10) og når web kommer på og har energi til det kan vi bede ham om at lave en kasse som henviser til hvor man kan købe merchandise og derinde kan du jo så også lige fortælle os andre hvad der er af ting man kan bestille (evt få lagt billeder på efterhånden som tingene bliver bestilt ) og vi andre kan fortælle om vi får nogen respons på vores ting ...

var det en ide ??
du råber bare op hvis du har brug for hjælp til noget...


Ja det har du ret i... så din udtænkte plan tager jeg imod med kys hånd, Jeg skal så bare lige lære at bruge det Uha kan du høre jeg råber

Og så lige den med facebook .

nej jeg tror bestemt heller ikke den er gearet til debat af den slags som der er her ...

Og jeg ved at den bruger som i sin tid bestemte sig for at lave en støtte gruppe fik ideen fordi man så kan gå derover hvis siden går ned, nu har web købt en meget større server fordi siden har haft mange problemer med at køre og derfor køre den fint nu , men tro mig vi har alle prøvet det der hiv og sving og vi har alle prøvet at ikke kunne komme ind på siden ... for slet ikke at snakke om dengang hvor muhammed krisen kørte og vi blev hacket så vi bare mødt en hilsen fra en hacker .. og der ville det være rart for brugerne hvis de lige kunne gå på fb og se hvad der sker og hvornår det beregnes at siden er oppe igen ...

Jeg er selv på FB (web er ikke og han kan ikke lide FB ) ha ha ...

MEN når det er sagt så holder jeg FB og K10 skarpt adskilt og de venner jeg har på FB som også er her på K10 ved det , jeg har end ikke K10 i min profil med andre ord FB er min legeplads og et sted jeg slet ikke vil tage stilling til sygdom og system he he så der kommer ikke noget link på hos mig , men andre er selvfølgelig velkommen til det ...

Jeg har ikke noget mod at have venner på FB som kommer fra denne side af men jeg ved at vi er flere der har det sådan , FB er et sted hvor vi slet ikke snakker K10 og system ..

Ja naturligvis er vi forskelige og det er jo det fede ved at være menneske Jeg er også på FB og er så dybt involveret i Støttegruppen " Støt sygedomsramte som er kommet i klemme i systemet" og i denne gruppe snakker vi heller ikke sygdom og system, men ligger oplysninger på, om hvad der sker på landsplan og vi kæmper for at få styrket retssikkerheden via f.eks gratis advokathjælp. Men det kan du læse mere om på siden, hvis du lyster.


Men sådan er vi så forskellige... og du har ikke noget imod at arbejde fordi det er rart at kunne bruges igen .. hmmmm kan du slibe møbler og male ... så kan du tro jeg har brug for dig
Jep! Elsker bare at male .. så er det lige meget om det er møbler, vægge eller hele huse..... så hvad kan jeg hjælpe med ??

Knus M2y
__________________
"En person, som kan drive sig selv videre, når anstrengelserne bliver smertefulde, er den person, som vinder." @R

Billedet skal ses som en protest. Jeg er ikke "den lykkelige ejer" af en pitbull terrier, men jeg kan godt gå fra venlig skødehund til Aggrasiv Pitbull Terrier, på 0,5 og bide fra mig
maybeline2you er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-09-2010, 13:07   #24
Helle Smith
Ved at flytte ind på K10
 
Helle Smiths avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-08 2006
Alder: 62
Indlæg: 550
Styrke: 18
Helle Smith er ny på vejen
Vi er stadig på FB

http://www.facebook.com/?ref=logo#!/...id=37562455702
__________________
Venlig hilsen Helle
Førtidspensionist pr 1/8-2010
Helle Smith er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-09-2010, 14:07   #25
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
fedt Helle takker og jeg er der jo selv gad vide hvorfor jeg ikke kunne finde den he he
  Besvar med citat
Gammel 17-09-2010, 14:26   #26
Helle Smith
Ved at flytte ind på K10
 
Helle Smiths avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-08 2006
Alder: 62
Indlæg: 550
Styrke: 18
Helle Smith er ny på vejen
hehe Hejdien...
Den drukner jo desværre lidt når der ikke sker noget
Håber der kommer lidt gang i den nu hvor vi lige får den nævnt !!

God weekend
__________________
Venlig hilsen Helle
Førtidspensionist pr 1/8-2010
Helle Smith er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-09-2010, 15:51   #27
maybeline2you
Afhængigheds tegn af K10
 
maybeline2yous avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-04 2010
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 356
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
maybeline2you er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Helle Smith Se meddelelser
hehe Hejdien...
Den drukner jo desværre lidt når der ikke sker noget
Håber der kommer lidt gang i den nu hvor vi lige får den nævnt !!

God weekend

Jep!! Sådan er det med alting der ikke bliver holdt ved lige...og det kræver også lidt fra brugernes side af...ikke kun fra Web ;-)

Men nu har du været så venlig at tjekke, om K10 stadig var på FB og mon ikke det hjælper, lige at minde om det og kigge forbi, når man alligevel er på FB :-//
__________________
"En person, som kan drive sig selv videre, når anstrengelserne bliver smertefulde, er den person, som vinder." @R

Billedet skal ses som en protest. Jeg er ikke "den lykkelige ejer" af en pitbull terrier, men jeg kan godt gå fra venlig skødehund til Aggrasiv Pitbull Terrier, på 0,5 og bide fra mig
maybeline2you er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-09-2010, 15:54   #28
maybeline2you
Afhængigheds tegn af K10
 
maybeline2yous avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-04 2010
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 356
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
maybeline2you er ny på vejen
Til Hejdien

Du må meget gerne oprette den sociale gruppe.. så vi kan lade startskudet lyde for synliggørelsen af K10.

Jeg sidder klar i kulissen og venter på, at bestillingerne strømmer ind
__________________
"En person, som kan drive sig selv videre, når anstrengelserne bliver smertefulde, er den person, som vinder." @R

Billedet skal ses som en protest. Jeg er ikke "den lykkelige ejer" af en pitbull terrier, men jeg kan godt gå fra venlig skødehund til Aggrasiv Pitbull Terrier, på 0,5 og bide fra mig
maybeline2you er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2010, 09:51   #29
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Øhh, bare lige for god ordens skyld: hvilket logo for k10 vil du benytte?

-syns nemlig ikke at jeg har fået det helt på det rene og vil da først lige vide hvordan det ser ud

(dette også set i bakspejlet af, at jeg véd det kan være rigtig rigtig vigtigt at få "markedsført" k10 ordentligt fra start af)

-blot en venlig tanke, ingen kritik
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2010, 10:36   #30
Viper
Afhængigheds tegn af K10
 
Vipers avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: Odsherred
Alder: 63
Indlæg: 319
Blog Indlæg: 5
Styrke: 16
Viper er rigtig godt på vej
spørgsmål

Måske denne kan bruges?

Hvad med også at stille et spørgsmål på T- shirts og lign. Som f.eks:

Jeg synes syge mennesker har krav på ordentlig behandling! Hvad synes DU

Og andre af samme skuffe.

Noget at tænke over?
__________________
Failure Is Not an Option. (Gene Krantz, Mission Control, Apollo 13)

Enhver soldat kan slå ihjel, men kun den sande kriger kæmper for at redde liv. Any Soldier Can kill, but only the true warrior fights to save lives. (russisk ordsprog)
Viper er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:44.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension