K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-09-2010, 00:00   #21
Florken
Lever på K10
 
Florkens avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-01 2010
Indlæg: 1.774
Styrke: 16
Florken er rigtig godt på vej
Nej... ØV, det er kun nem-id og digital signatur
__________________
Der er SÅ mange SØDE mennesker på K10
Obesa cantavit, den fede kvinde har udtalt sig (frit oversat af Florken)
Førtidspensionist pr. 01/01/-2011
Der er ingen FREMTID i at bruge NUTIDEN til at ærgre sig over FORTIDEN
Florken er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-09-2010, 00:08   #22
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Florken Se meddelelser
Kig selv lige her : https://web.cpr.dk/gws/selvbetjening.jsp

Det er dèr man klikker sig hen til, når man vil se, hvad der er på cpr.nr.

Så ja, det kan du !

Prøv selv.
Jeg tester det i morgen ... Takker... jeg ville sgi nok få fat i naboens cpr-nr i aften .. det er ved at være tid til at hoppe i fiseposen...
Kh
Lone
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-09-2010, 10:34   #23
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 15
ace dk er rigtig godt på vej
vil foreløbig takke ALLE der prøver/har prøvet.....

alle adgange vil blive tjekket.... så tak (ingen nævnt ingen glemt)

mvh eders ace dk....

ps tager stadig mod info.... (kunne jo være den rigtige læste med) ...... engang..!!!
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-12-2010, 22:18   #24
maybeline2you
Afhængigheds tegn af K10
 
maybeline2yous avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-04 2010
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 356
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
maybeline2you er ny på vejen
Lidt nyt måske

Hejsa Eders Ace.dk

Uha ja det er jo lige det med med at støde ind i de mennekser som ved noget og det kan være svært nok bare at finde én som vil være dig behjælpelig i din søgen.

Men jeg tog mig den frihed at søge lidt på din fars navn og så kom det dette navn op : Svend Vermund Nielsen ([email protected]) http://www.aok.dk/bruger/aok-vermund-dk Måske er han en bror til din far eller en anden fjern sælgtning.

Efter at ha fundet dette navn, søgte jeg efter personen i Krak og der kom sørme en person op, som bor i københavn http://www.krak.dk/person/resultat/svend+vermund+nielsen/ og måske kan han hjælpe dig.. det er da om ikke andet forsøget værd


En behjælpelig M2y
__________________
"En person, som kan drive sig selv videre, når anstrengelserne bliver smertefulde, er den person, som vinder." @R

Billedet skal ses som en protest. Jeg er ikke "den lykkelige ejer" af en pitbull terrier, men jeg kan godt gå fra venlig skødehund til Aggrasiv Pitbull Terrier, på 0,5 og bide fra mig
maybeline2you er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-12-2010, 00:19   #25
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej Ace.

Har du flere oplysninger på din far og Else?

Dvs. datoer, år, vejnr., beskæftigelse, gamle tlf.nr, ect.
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-12-2010, 12:23   #26
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 15
ace dk er rigtig godt på vej
først til maybeline...
ham har jeg haft ringet til ... men han var overhovedet ikke i fam: det var et mellemnavn han havde fået tillagt sig..... og nielsen var en tilfældighed.....

og til gunvor....

mine oplysninger er MEGET sparsomme.... jeg fandt frem til Elses telefon nr. ...

hun var MEGET lidt informativ... hun er nu en bedaget kone, der ikke kommer så vidt omkring....

men da jeg drejede det samme spørgsmål en 3-4 gange... sagde hun at vedr: indkøb ... Tjaa så var hendes søn da behjælpelig .... hans navn kunne jeg desværre ikke lokke ud af hende.... og jeg ville ikke rigtigt presse unødigt ....

det hele er såmænd ikke rigtigt noget jeg skal "bruge" til noget ..... men jeg har UHYGGELIGT få holdepunkter i mit liv ... så det var såmænd blot for og se om der var bare et par enkelte brikker jeg kunne få til og ligge "rigtigt"...

jeg har gjort op med mig selv, at min mappe fra børnehjemmet, vil jeg IKKE indhente....

min tidligere sagsbehandler sagde at han ikke syntes det var så skde spændende læsning.....

og da min avisdelerske har samme holdning, med mening af at det jeg ikke selv kan huske, nok bliver blokeret af naturlige årsager... er rådet blevet fulgt ... nå men det var et sidespring, til det mødrende anliggende......

det var jo det fædrende som jeg gerne ville vide lidt om....... jeg skal ikke trætte jer med detaljer der kan læses i starten af tråden.........

MEN TAKKE .....for at i gider og prøve og være mig behjælpelig ... jeg mener dette har jo ikke så meget med respektive emner og gøre ......

men nu når tråden igen er kommet på "banen" kan det jo være der er nye medlemmer af vores lille "hemmelige" loge , der evt har mod/tid/lyst til og knokle sig igennem tråden ... har lidt info......

så derfor siger eders ace dk på forhånd tak ...
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-12-2010, 15:23   #27
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
pst, ace, syns det er rigtigt af dig at lade noget af fortiden ligge!

-sir hende som efter begge mine skilsmisseforældres død, pludselig fandt i boet efter dem, dagbøger udførligt skrevet igennem mange år.

Nysgerrig af natur som jeg er, kunne jeg jo ikke lade være med at læse BARE LIDT i dem......de havde ligget i en del år, uden at friste, sååå....

Resultat: tud, græd og gråd, vrede og...og...

Min dejlige mand, tog konsekvensen af det hele, startede bål i haven og smed dem resolut derpå!

-sæføli med min velsignelse

Og nej, jeg kom -heldigvis- aldrig igennem dem, blot en enkelt, det var nok!

Det bragte mig på ingen måde indre fred eller svar på mine MANGE spørgsmål, tværtimod.

Hils din dejlige bedre halvdel og sig til hende at hun er en klog kone, nogen gange er det bare bedst at lade fortiden være og ubesvaret og ja, der er jo nok en grund til at vores hjerne hjælper os som den nogen gange gør
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-12-2010, 18:21   #28
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 15
ace dk er rigtig godt på vej
ja du har ganske ret Buster.

det med mappen (mappens indhold)... var jeg i starten ligeglad med. men ....jeg vidste jo vi (mange af os) var blevet rimelig heavy medicineret..... og det var såmænd blot dette der havde vakt min nysgerrighed...

jeg havde/har jo temmelig en del erindringsbilleder.... der med upassende mellemrum dukker op......

dette sker især ved dødsfald blandt nuværeende bekendte etc etc ...

jeg har så hørt fra "en hjemmeside for børnehjemsbørn" at der var en temmelig stor selvmords-rate.......

og så kan jeg blive vanvittig over at jeg for ikke så mange år siden, deltog i et projekt/studie/eksperiment ... tja jeg ved ikke rigtigt hvad det var ..... har heldigvis min viv som pålidelligheds-vidne...

jeg fik tilsendt en mega stor brun kuvert fra riget ... med ca 30-40 sider med spørgsmål ang: mit liv og levned..... jeg fik aldrig spurgt hvad der kom ud af dette lille intermezzo...

så derfor tog jeg kontakt til riget , og spurgte om man på nogen mulig måde kunne få lidt og vide om denne sag ..... den flinke dame sagde no problemo... skik mig blot dit cpr-nr ... og du får svaret pronto....

hun kunne efter ca 5 min venten orienterer mig om der ALDRIG gentager ALDRIG ... havde fundet et sådan studie sted.... og det skulle være ganske vist ....

jeg står så tilbage med en lille kvajbert gemt i hjernen.... jeg skulle naturligvis have gemt navne på de læger som havde underskrevet osv osv....

men det var dengang der var noget tilbage i min sjæl der hed AUTORITETSTRO...... dette suspekte fænomen er jo heldigvis for længst udryddet, sammen med mange andre naive selvudslettende tanker..........

tilbage til virkeligheden er kun FACTS..... som skal sendes rekomanderet

mvh eders ace dk.....(som engang troede)
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-12-2010, 18:33   #29
Engel
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 28-11 2010
Indlæg: 137
Styrke: 14
Engel er ny på vejen
Det er sådan noget man såpørger om på folkeregisteret, det er bare og gå der ind.

Der er ingen krav om relationer til den man spørger på, men mener der er et gebyr !
Engel er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Nogen der kan hjælpe mig? Betulle Spørgsmål ang fleksjob 3 05-03-2012 20:38
Er der nogen der kan hjælpe mig dunlet Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 37 28-01-2012 00:18
kan nogen hjælpe ? jsm77 Alt det andet 2 10-11-2011 20:54
kan nogen mon hjælpe she Spørgsmål ang fleksjob 18 15-08-2010 13:17
nogen der kan hjælpe aladdin Spørgsmål ang fleksjob 4 26-01-2008 09:07




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:44.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension