K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-04-2012, 14:30   #11
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Du bygger ( tilskriver ) bare noget til noget som jeg har skrævet i helt anden kontekst (sammenhæng ).
På den måde fordrejer du meningen med min indlæg.

Og det er faktisk ret usympatisk at du gøre det på den måde.

p.t. Lunasdatter, på mig virker du slet ikke som en positiv person, på trods dine hjerter og dine kram, måske tager jeg fejl….
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-04-2012, 14:40   #12
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Karo Se meddelelser
Du bygger ( tilskriver ) bare noget til noget som jeg har skrævet i helt anden kontekst (sammenhæng ).
På den måde fordrejer du meningen med min indlæg.

Og det er faktisk ret usympatisk at du gøre det på den måde.

p.t. Lunasdatter, på mig virker du slet ikke som en positiv person, på trods dine hjerter og dine kram, måske tager jeg fejl….
Jeg tror nok jeg er mere positiv end du tror...

Og jeg har ikke taget noget ud af en kontekst.. jeg lavede quote med hele dit indlæg ... så jeg kan ikke se at jeg fordrejer eller tilskriver noget som helst..

Det mest enkle ville vel være at du fortalte hvad søren du mente med det indlæg .. det var dig selv som skrev om Anden Verdenskrig ..
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-04-2012, 14:56   #13
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Jeg har ikke mere at sige i den sag Lunasdatter, ud over at det er glædeligt at du er mere positiv end jeg tror (ede…)
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-04-2012, 16:43   #14
nocturne
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 29-05 2011
Indlæg: 566
Styrke: 13
nocturne er ny på vejen
Man udnytter også syge mennesker for kortsigtig profit og svigter en ordentlig behandling.

ADHD er kun et eksempel fordi det er meget oppe i tiden:

I løbet af de seneste år er salget af ADHD-medicin eksploderet. De seneste tal fra Lægemiddelstyrelsen viser,
at der alene i tredje kvartal af 2011 blev solgt for 58.604.905 kroner såkaldte psykostimulerende midler som Ritalin.

Det er en stigning på omkring 60 procent sammenlignet med samme periode i 2009, hvor der blev solgt for 36.956.447 kroner.

Men medicinen, der delvist består af amfetamin, hjælper slet ikke børnene på langt sigt - tværtimod bliver de afhængige og
tolerante over for pillerne, som mister deres effekt efter nogle år. Sådan lyder det fra en amerikansk forsker, der har fulgt ADHD-patienter gennem 40 år.

(ps. - ved godt at mange har glæde af ritalin, og stoffet ikke er eksakt amfetamin, men lign.)

http://www.24.dk/article.jsp?articleId=14956

Sidst redigeret af nocturne; 05-04-2012 kl. 16:53.
nocturne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-04-2012, 17:07   #15
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af nocturne Se meddelelser
Man udnytter også syge mennesker for kortsigtig profit og svigter en ordentlig behandling.
"...I dag hersker der et menneskesyn og en opfattelse af, at børn med ADHD-symptomer skal behandles med medicin, for at de kan tilpasse sig samfundet.... ”

Den sætning forklarer jo alt.


Man kan også tage gruppen af gamle mennesker som proppes med medicin ( læs tjenes millioner på dem ) kun fordi de passer ikke længere i samfundet og er til besvær.

Der jeg fandt ud af at min mor blev proppet med alle mulige former for antidepressiv medicin har jeg meld sagen til politi og sagen forsætter den dag i dag…… og den vil forsætte til den bitre ende.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-04-2012, 19:15   #16
nocturne
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 29-05 2011
Indlæg: 566
Styrke: 13
nocturne er ny på vejen
nocturne er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
korruption og organiseret kriminalitet i den offentlige sektor einstein Politik og Samfund 9 29-04-2012 17:14
40 år som kronisk smertepatient, orker snart ikke mere.Gode råd er mere end velkomne. Roedspaetten Alt det andet 50 02-12-2011 08:07
Mon kontrollen ikke bliver mere og mere hverdag.... Zastrow Politik og Samfund 13 22-03-2011 17:52
Det bliver mere og mere komisk, Maj-Britt Dit og Dat 3 01-07-2009 21:12
Bliver mere og mere svært at klare den MrBurns Politik og Samfund 25 06-07-2008 15:38




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:53.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension