K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-03-2012, 10:39   #11
malofa
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 06-05 2010
Indlæg: 378
Styrke: 15
malofa er ny på vejen
Det er en blodprop, der ikke når at sætte sig helt fast og derved lave større skade. Altså en forbipasserende blodprop, som du selv skrev. Her forsvinder symptomerne gerne indenfor ca 24 timer, så der ikke er blivende skader. Og netop derfor udløser den ikke sum ved kritisk sygdom, da man ikke har nogle følgevirkninger efter den.
malofa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-03-2012, 18:47   #12
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af malofa Se meddelelser
Det er en blodprop, der ikke når at sætte sig helt fast og derved lave større skade. Altså en forbipasserende blodprop, som du selv skrev. Her forsvinder symptomerne gerne indenfor ca 24 timer, så der ikke er blivende skader. Og netop derfor udløser den ikke sum ved kritisk sygdom, da man ikke har nogle følgevirkninger efter den.
Pyha, så har jeg alligevel været heldig! Jeg har dog endnu ikke fået svar på MR scanningen endnu, men har det heldigvis godt igen.

Rigtig god weekend
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-03-2012, 19:55   #13
engager
Hvor skulle jeg ellers være
 
engagers avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-02 2011
Lokation: fyn
Alder: 58
Indlæg: 143
Styrke: 14
engager er ny på vejen
lige et spørgsmål, ved ikke lige hvor gammel du er men er du i forbindelse med din indlæggelse med TCI fået en trombofoliundersøgelse. Dvs en masse blodprøver,doplerscanninger osv. for at finde ud af hvorfor du får en blodprop.

Har selv haft TCI tilfælde og fik en sådan undersøgelse som så også gav svaret på hvorfor jeg fik det. Får du blodfortyndende medicin ?
engager er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvad nu hvis..... mette Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 20-08-2013 12:25
Hvis nu .... Gaaab Alt det andet 13 03-04-2011 12:32
hvis man flytter. pjuske Alt det andet 4 27-11-2009 11:06
hvad gør jeg hvis ljg Spørgsmål ang fleksjob 0 18-08-2008 09:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:08.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension