K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-01-2012, 15:58   #1
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Question Var det valg svindel da vi blev meldt ind i EU 1972?

Jeg sad lige og så på tekst tv, at det i dag er 40 år siden, at Jens Otto Krag skrev os ind i EU, allerede før at Danskerne havde stemt....

Og i betragtning af alle de løgne som vi skal lægge øre til fra regeringen i snart sagt alt, kunne man vel også forestille sig valg svindel?

Jeg er så træt så træt som menneske i dette land, at finde ud af at der stort set ikke er nogen forskel på vores land, og så de lande som vi er blevet hjerne vasket til at tro var så meget værre end vores land.

Vi behandler vores medmennesker i dette land, som er syge, svage, handicappede eller arbejdsløse og på kontanthjælp fuldstændig umenneskeligt og jagter dem i døgndrift, og fortæller dem hvor dårlige mennesker de er.

Vores politikere lyver og stjæler og fortæller historier, dækker over løgne og bedrag for hinanden, så hvorfor skulle der ikke foregår valg svindel også?

Min mor græd den dag vi havde stemt, og i dag hvis man spørg folk om de stemte ja dengang, ja så er der underligt nok næsten ingen... Men ifølge valget havde ja stemmerne flest... Underligt ikke? Indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2012, 16:54   #2
Zastrow
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2006
Lokation: Københavns
Alder: 76
Indlæg: 394
Styrke: 18
Zastrow er ny på vejen
Sagtens...

Citat:
Oprindeligt indsendt af Indiansummer Se meddelelser
Jeg sad lige og så på tekst tv, at det i dag er 40 år siden, at Jens Otto Krag skrev os ind i EU, allerede før at Danskerne havde stemt....

Og i betragtning af alle de løgne som vi skal lægge øre til fra regeringen i snart sagt alt, kunne man vel også forestille sig valg svindel?

Jeg er så træt så træt som menneske i dette land, at finde ud af at der stort set ikke er nogen forskel på vores land, og så de lande som vi er blevet hjerne vasket til at tro var så meget værre end vores land.

Vi behandler vores medmennesker i dette land, som er syge, svage, handicappede eller arbejdsløse og på kontanthjælp fuldstændig umenneskeligt og jagter dem i døgndrift, og fortæller dem hvor dårlige mennesker de er.

Vores politikere lyver og stjæler og fortæller historier, dækker over løgne og bedrag for hinanden, så hvorfor skulle der ikke foregår valg svindel også?

Min mor græd den dag vi havde stemt, og i dag hvis man spørg folk om de stemte ja dengang, ja så er der underligt nok næsten ingen... Men ifølge valget havde ja stemmerne flest... Underligt ikke? Indiansummer
Jeg kan sagtens have en mistanke, at der blev svindlet.
Der blev jo stemt 2 gange. Første afstemning blev NEJ - hvorefter man snart fik en ny afstemning stablet på benene. Det blev så til et JA - men det var så knebent - at det næsten var løgn.

Så jo - jeg er med på den vogn, der hedder valgfusk....
Zastrow er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2012, 17:24   #3
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Måske, hier er svaret:
"...Efter folkeafstemningen i 1972 om tilslutningen til EF chokerede Jens Otto Krag alt og alle ved dagen efter at gå af som statsminister som 58-årig og pege på Anker Jørgensen som sin afløser..."

http://www.ankerjorgensen.dk/jensottokrag.htm
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2012, 17:54   #4
Zastrow
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2006
Lokation: Københavns
Alder: 76
Indlæg: 394
Styrke: 18
Zastrow er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Karo Se meddelelser
Måske, hier er svaret:
"...Efter folkeafstemningen i 1972 om tilslutningen til EF chokerede Jens Otto Krag alt og alle ved dagen efter at gå af som statsminister som 58-årig og pege på Anker Jørgensen som sin afløser..."

http://www.ankerjorgensen.dk/jensottokrag.htm
Danskerne blev truet og lokket ind i EF. Afstemningen i 1972 blev vundet af tilhængerne efter en demagogisk kampagne, som bildte folk ind, at EF ikke havde og aldrig ville få noget med politik at gøre, hverken indenrigspolitikken eller udenrigspolitikken, men blot var et udbygget økonomisk frihandelsområde.
Zastrow er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2012, 18:10   #5
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Zastrow Se meddelelser
Danskerne blev truet ....
af hvem Danskere er blevet truet?
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2012, 18:29   #6
Zastrow
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2006
Lokation: Københavns
Alder: 76
Indlæg: 394
Styrke: 18
Zastrow er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Karo Se meddelelser
af hvem Danskere er blevet truet?
Af de politikere, der lovede bål og brand for danskerne, hvis de ikke stemte ja til EF, som det dengang hed...
Zastrow er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2012, 18:34   #7
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Zastrow Se meddelelser
Af de politikere, der lovede bål og brand for danskerne, hvis de ikke stemte ja til EF, som det dengang hed...
Og hvorfor de politikere har gjort det ( lovede bål og brand for danskere, hvis de ikke stemte ja til EF)? De var jo selv Danskere….

Måske var der nogen som har truet dem?
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2012, 18:45   #8
Zastrow
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2006
Lokation: Københavns
Alder: 76
Indlæg: 394
Styrke: 18
Zastrow er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Karo Se meddelelser
Og hvorfor de politikere har gjort det ( lovede bål og brand for danskere, hvis de ikke stemte ja til EF)? De var jo selv Danskere….

Måske var der nogen som har truet dem?
Jeg tror selv på at nogle politikere ville sætte deres aftryk på danmarkshistorien - (ligesom når hunde afpisser et territorium).

Det samme gjorde sig gældende med jordlovene i 1963:
Regeringen havde i 1963 foreslået en række jordlove, bl.a. bopælspligt og statslig og kommunal forkøbsret, men det lykkedes med en meget stærk og effektiv propaganda og en uholdbar og selvmodsigende argumentation fra de borgerlige partiers side at lægge jordlovene for had hos store grupper af den danske befolkning, ikke mindst parcelhusejerne.Propagandaen var som nævnt uhyre effektiv, og det blev fremstillet, som om jordlovene og beskatning af jorden i det hele taget var “den sorte hånd”, der stjal almindelige menneskers hus og velerhvervede ejendom.
Selv den lille mand med kolonihavehus på lejet grund hoppede i og stemte imod.
Zastrow er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2012, 19:06   #9
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Zastrow Se meddelelser
Jeg tror selv på at nogle politikere ville sætte deres aftryk på danmarkshistorien - (ligesom når hunde afpisser et territorium).
Zastrow, man skal kikke på den internationale arena.
Denmark allerede i 1920 har underskrævet en Paristraktaten.

http://da.wikipedia.org/wiki/Paristraktaten

Hier kan du læse om alle traktater. /næsten alle
http://da.wikipedia.org/wiki/Fusionstraktaten

http://www.denstoredanske.dk/Samfund...g_traktaterne)

Sidst redigeret af Karo; 22-01-2012 kl. 19:41.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-01-2012, 12:09   #10
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
hmm....(og her lyder så trommen på bordet af utålmodige fingre) ja, jeg venter STADIG spændt på at få lov at købe en bil billigt...

...det LOVEDE de os ikk?
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Svindel DUO indtager jobcentrene supersus Politik og Samfund 2 02-05-2012 11:25
svindel bmp24 Politik og Samfund 9 26-04-2012 11:33
det blev idag jeg blev godkendt nikkoshadow Nyttigt at vide når du er visiteret til fleksjob 12 17-06-2011 22:25
Jobcentre anklages for svindel zuza Skal kommuner ikke overholde loven? 6 08-11-2007 18:54




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:52.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension