K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-10-2013, 15:57   #1
Libra80
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 02-07 2013
Lokation: Middelfart
Indlæg: 4
Styrke: 0
Libra80 er ny på vejen
Question Aktindsigt - kvittering - repressalier

Hej. Jeg har faktisk aldrig introduceret mig.
Jeg er langtidssygemeldt speciallærer fra Middelfart på kontanthjælp siden juni 2012, da jeg ikke fik forlænget mine sygedagpenge. Pt. i min anden jobprøvning.

Jeg skrev en mail til min sagsbehandler (SB) på jobcentret samt min sagsbehandler i job og kompetencehuset (JK), der varetager praktikforløb, hvor jeg klagede over formål med og de aftalte arbejdsopgaver ift. praktikken.
Det blev straks rettet op og jeg fik en bekræftelsesmail af JK.
SB ringede mig op næste dag og lovede mig telefonisk, at det ville der blive rettet op på, ganske som JK.

MEN...

Nederst i mailen, anmoder jeg om fuld aktindsigt.
Ingen har bekræftet dette, men begge har dog kontaktet mig på baggrund af mailen. Gælder det som en kvittering?
Og hvornår er det nu liiige, der skal have været sket noget i sagen?
Og hvad gør jeg ved det, når de nu ikke reagerer?

I øvrigt...
SB har afvist at jeg nu eller fremover har krav på at komme i ressourceforløb, selv om jeg er 33 og sygemeldt og ikke engang kunne tåle at være 6 timer på job om ugen i min foregående arbejdsprøvning.
Kan hun det?
Hvad kan jeg gøre ved det?
Libra80 er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension