K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-06-2012, 17:56   #21
rubin21
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-02 2009
Indlæg: 64
Styrke: 16
rubin21 er ny på vejen
Lum..takker for input

Som jeg ser min datter, så er grunden til, at hun går fra stille til opfarende, at hun er blevet mere og mere frustreret med årene...jeg har altid snakket meget med hende og forklaret, at hun altså ikke er skyld i alt og at hun bestemt ikke er ubegavet, som hun selv mente en overgang. Nu er hun bare voldsomt træt af, at ingen gider høre på hende når hun siger, at hun ikke kan huske, hvad hun lære i skolen og at hun ikke kan koncentrere sig...hun syntes ikke at nogen tager det alvorligt og måske bliver hun så frusteret og gal nu, fordi hun har lært at tro mere på sig selv.

Vi har aldrig haft kampe med hende herhjemme....ikke sådan alvorlige kampe, men hun har heller ikke 1000vis af regler. Nogle få bestemte regler og overholder hun dem har hun det meget frit og det fungere for hende og hun overholder dem. Vi har det syn, at man siger nej, hvis der er en god grund og ikke bare fordi vi kan, så ikke tit vi har nej hatten på. Vores unger skal prøve kræfter med livet så længe de bor hjemme...lidt uheldigt hvis de først skal igang når de er flyttet...så er vi der ikke til at samle dem op i samme grad.

Vi var til møde idag ved børnelægen. Min datter gennemgik en helt ny test fra Holland, (DIVA) som er lavet primært til, at udrede voksne for adhd, men hun er jo på grænsen og de andre tests er mest til mindre børn. Børnelægen mente at det var meget sandsynligt, at hun havde ADD efter hun havde taget testen, men hun vil lige samle alle de andre tests hun har taget, samt de forskellige udtalelser fra bl.a lærer og så skal vi hen til hende i uge 28.

Hov vil da lige undskylde overfor trådstarter, at jeg sådan har blandet mine "ting" ind i din tråd....kunne jo bare selv have lavet en tråd...sorry
rubin21 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Lige lidt nyt. KatrineB Din historie 9 10-05-2012 15:28
lige lidt nyt her fra tjele88 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 2 17-04-2012 09:44
lige lidt spørgsmål om flex kristella Spørgsmål ang fleksjob 8 30-05-2011 12:20
er lige lidt i tvivl Ole-Oliver Spørgsmål ang fleksjob 2 31-08-2009 22:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:03.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension