K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-01-2010, 00:41   #11
Iben L
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: fyn
Alder: 38
Indlæg: 18
Styrke: 15
Iben L er ny på vejen
en lille opdatering.
Fik snakket med forsikringen som ikke mener min "tilstand" er stationær. Begrundet med at jeg ikke er vurderet ved kirug, plus fysioterapi muligvis kan hjælpe endnu. De betaler dog fortsat alt behandling i op til 3år, så længe der er den mindste bedring.

Alt i alt er vi nu nødt til at sælge huset og finde noget lejebolig af en art. Her er der så et nyt problem, vi har tre hunde, to små og en stor, hvoraf den store letter min dagligdag betydeligt, han hjælper mig ud/op af seng, stol, sofa og henter ting til mig, samler alt op jeg taber osv. Hundene sørger samtidig for at jeg trods smerter kommer lidt udenfor og i gang.

Vi har set nogle huse til leje, men vi har simpelthen ikke råd. Når alt er betalt af faste udgifter, som der ikke kan skæres yderlig ned på, har vi ca 9.000kr til os og hundene plus den bolig vi måtte kunne finde. Vores bank vil ikke lade os have et rådighedsbeløb på under 5.000kr, så vi skal finde en bolig incl alt til ca 4.000kr pr måned, hvor vi også må have hundene.

Humøret er helt nede i kulkælderen over nederlag på nederlag.
Har tid ved min læge den 28. januar, det var den første ledige tid, de mener ikke det haster at få mig smertedækket og sendt til vurdering ved kirug. Forstår godt de ikke mener det haster med kirug, men ville gerne have en tålelig hverdag. Jeg har ondt døgnet rundt og føler selv jeg ikke kommer nogen vejne med fys.

Tror mest af alt jeg havde brug for at få det hele skrevet ned og væk fra mit fortvivlede hoved...
Iben L er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-01-2010, 00:48   #12
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Husk du kan skrive blog herinde - det er nemlig genialt når man har ting på sinde som man gerne vil nedfælde og skrive sig ud af. Du kan skrive helt for dig selv, så andre ikke kan læse med. Eller du kan skrive så andre kan læse med.

Selv er jeg glad for funktionen.

Kan godt forstå du er frustreret lige i øjeblikket, det er svært når det hele pludselig synes at ramle...
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-01-2010, 01:28   #13
Ruby
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2009
Indlæg: 230
Styrke: 15
Ruby er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Iben L Se meddelelser
Ruby - Hjalp operationen dig? Jeg skal have en samtale med lægen.
Hej Iben L

Undskyld jeg svarer så sent - jeg havde glemt at jeg havde kommenteret i din tråd.

SKØNT er det da at forsikringen vil dække behandlingerne stadigvæk.

Og nej desværre hjalp operationen ikk - MEN jeg kender en der har det SUPER DUPER efter operationen. Jeg får stadig store mængder (mere end før) smertestillende MEN der var også gået et par år fra jeg kom til skade (faldt først ned af en trappe og var bagefter passager i en bil der ikke kunne bremse pludselig) til jeg kom igennem i systemet og der havde der så udviklet sig slidgigt i svær grad i ryggen - så desværre - men der er 85% chance for at få det bedre faktisk - ved den operattion 10% for at være det samme og så altså 5% for at få det værre - og det er så mig... der er en del af de 5%

SPændt på at høre om du kan blive mere smertedækket - eller - det KAN du - men er spændt på at høre OM det er muligt med mavesår og om din læge vil være med...
Ruby er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-01-2010, 01:54   #14
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
kære Iben..
Har I mulighed for omlægning af lån i bolig? eller er de lagt om til laveste ydelse.

sender mange tanker
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-01-2010, 14:05   #15
Iben L
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: fyn
Alder: 38
Indlæg: 18
Styrke: 15
Iben L er ny på vejen
Helenekr - Jeg vil lige se på det med at skrive blog, kunne være det var en god idé.

Ruby - Ja det er bestemt en positiv ting at forsikringen trods alt fortsat betaler behandlingerne.
Kender selv to hvor en operation ikke har gjort nogen forskel og i den enes tilfælde gjort det værre. Begge er dog noget ældre end mig. Den type prolaps jeg har er "normalt" noget man ser hos mennesker født i 1936-46, jeg selv er fra 1986...
Hos mig er det et år siden, så risikerer jo desværre at nogle af nerverne har taget permenent skade. Men kan kun vente og høre hvad lægen siger, er dog ikke særlig glad for tanken om operation. Jeg tåler ikke bedøvelse særlig godt og jeg er typen der får alle bivirkninger ved det meste medicin.

Huldra - Lånet er ca 2½år gammelt og afdragsfrit, så det er desværre ikke muligt at spare noget ved en omlægning
Iben L er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ulykkesforsikring - har I sådan én? -Henrik- Alt det andet 31 14-06-2013 14:18
Ulykkesforsikring millidk Nyttigt at vide for Førtidspensionister 20 11-04-2012 15:07
hvornår kan man søge om erstatning i industriens pension pedo Alt det andet 4 02-09-2011 09:27
Ulykkesforsikring, med FP? Zania Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 21-09-2010 23:45
Ophævelse af ulykkesforsikring jomfruen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 24-07-2009 09:59




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:31.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension