K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-01-2010, 11:01   #31
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
ja kom væk så hurtig i over hoved kan mine børn har fået det bedre også mig selv har det bedre ingen asma spray osv mere sgu godt .men det kan ikke passe man altid skal komme med L O komunen osv .det væreste var da vi havde flytte syn og efter nogen dage kom brev betaling afde mest mærkelige ting de prøver alle de ting de kan for at få lejer til at betale så pas på og huske jeg rigtig så er der hvor i born en b lejlighed men de vil gerne have når i er flytte at det er efter a regler så pass på og som jeg har sagt bare pm mig hvis jegk an hjælpe dig mere
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-01-2010, 12:31   #32
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
hejsa her imorgers blev vi ringet op af boligforeningen at der ville komme en og kigge på lejligheden senere idag, han har så lige været der og sagde med det samme at det kunne vi ikke blive boende i også ringede han til boligforeningen som vi så venter svar fra idag ang hvordan og hvorledes.
Det er sgu træls at der skal så meget brok til før de gør noget men bedre sent end aldrig :-)
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Nej til Indskudslån ?? Te-pigen Dit og Dat 13 06-09-2013 18:56
indskudslån? FrkSilverfox Dit og Dat 7 23-05-2013 07:45
Indskudslån??? allykattja Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 1 09-09-2012 23:30
indskudslån knudsen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 03-11-2010 15:29
indskudslån knudsen Alt det andet 1 19-10-2010 22:19




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension