K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-01-2010, 21:59   #1
margrethe66
På vej til at lære K10
 
margrethe66s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-01 2010
Lokation: nordsjælland
Alder: 58
Indlæg: 1
Styrke: 0
margrethe66 er ny på vejen
Hold feriefest hvor kan man blive frustreret !

Jeg er helt ny herinde og hvor er det dejligt at jeg har fundet stedet her og jer, i lyder som om i sidder med en masse viden og det kan man godt have brug for en gang imellem !!! For hold da fast hvor kan man blive frustreret
Jeg håber derfor at der er nogen der har et godt råd.

jeg er førtidspensionist på 5 år tror jeg det må blive og blev alene i sommers efter 16 år, nu bor jeg så alene i den 3 værelses lejlighed som jeg boede i sammen med min kone og ja jeg skriver kone og det har en betydning senere i min lille fortælling. Men for dælan da jeg synes det er for at sige det på en pæn måde dødsygt at bo alene. Så er det så at jeg har en god ven, som siger til mig at han er møgtræt af at bo der hvor han bor og om vi ikke skal "flytte" sammen ! dvs på den måde at han har det ene værelse og jeg har det andet og vi er fælles om stue, køkken osv og så han betaler halvdelen af huslejen og sån. Fed ide´bliver vi hurtigt enige om.....Not, for åbenbart er det bare herrebesværligt, jeg skal skrive samlivserklæringer !! og her kommer det ind at jeg har haft en kone i 16 år, derudover er jeg 43 år og altså lesbisk og han er 20 og Bøsse !! det er der sgu ikke meget samliv i !!!!
Men det stopper ikke der, jeg skal åbenbart også finde ud af noget med skat tror jeg ! eller skal jeg
Jeg ved godt at jeg mister min boligsikring og det er fint nok.
Det er fandme uoverskueligt det her....Vi er bare 2 venner der gerne vil bo sammen !!!!!
Hvis der er nogen der har nogen gode råd, så tager jeg imod med kyshånd, tilgengæld så lover jeg at når vi er igennem det her, så skal jeg nok fortælle hvordan man skal gøre så andre måske får lidt nemmere ved at komme igennem processen
HILFE
margrethe66 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-01-2010, 22:24   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Hvis lejligheden er din, så må du jo i princippet godt leje et værelse ud til din ven. Lejekontrakten kan evt købes i en boghandler eller bestilles over nettet - lejekontrakten bliver dermed jeres bevis for, at han kun lejer et værelse med adgang til fælles stue, bad og køkken......

Man kan ikke bare sådan have en anden på adressen, uden der bliver stillet spørgsmålstegn. En lejekontrakt plejer at løse problemet...
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-01-2010, 22:49   #3
superhoax
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-06 2008
Lokation: København
Indlæg: 472
Styrke: 16
superhoax er ny på vejen
Der er masser af standard lejekontrakter på nettet. Første link kan faktisk bruges:

www.holtehus.dk/Lejekontrakt.PDF (13 sider) mest afkrydsning

Ellers kan du lede lidt, hvis i finder, at i ikke klare jer med en standard lejekontrakt (der er fuldt juridisk gyldig), kan jeg kun anbefale jer at søge professionel juridisk bistand i form af advokat.
superhoax er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvor længe skal man blive i praktikken ette74 Alt det andet 28 08-07-2012 08:12
Hold op, hvor er jeg blevet snydt mukke Alt det andet 4 24-05-2012 15:31
Hvor længe kandet dog blive ved??? Lund65 Din historie 5 08-05-2010 10:18
Hold da op hvor er de "gode" i Sorø Jobcenter buster Dit og Dat 5 09-02-2009 21:13
Hold da op hvor er jeg gal! Trine Dit og Dat 8 15-05-2008 21:33




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:20.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension