K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-01-2010, 16:05   #1
Gungajin
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 15-01 2010
Indlæg: 21
Styrke: 15
Gungajin er ny på vejen
organisation?

Jeg fatter ikke at der er gået så mange år før jeg faldt over denne website! Har hele tiden følt mig helt alene i verden med min sag der har været undervejs i over 5 år!

Jeg kan indtil nu ikke engang klage over alvorlige fejl i sagsbehandlingen, og det kan godt være at jeg nu snart, uden videre forhindringer får det flexjob som for mig er den eneste mulighed at selv kunne bidrage til min forsørgelse igen. Alligevel er jeg mærket for livet. Usikkerheden, mistænkeliggørelsen, stresset, nedsyltning, følelsen af afmagt, vreden...
Og jeg kan slet ikke forestille mig at jeg når min sag er afsluttet, vil kunne glemme at det jeg har måttet igennem, og de mennesker som jeg har mødt på vejen, som har oplevet endnu værre end jeg selv har.

Et debat forum er et godt ting, men findes der egentligt en organisation der varetager vores interesser? Vi har jo tilfælles at vi alle for en eller anden grund er røget ud af arbejdsmarkedet, og har ringe udsigter til at komme ind igen.
Ikke nok med at vi har vores byrde at bære, vi skal også kæmpe for vores rettigheder og integritet, og i mange tilfælde, for vores nøgne eksistens. Vi bliver svigtet, mistænkeliggjort, svinet til, bedraget.

Ville det ikke være dejligt hvis vi kunne samle vores kræfter for at give igen, forsvare os imod injurier og uretfærdighed?

Findes der en organisation, forening, og hvis ikke, er der nogen der kunne tænke sig at være med til at skabe en af slagsen?
Gungajin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-01-2010, 17:17   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja der findes en hel del bla http://www.specialraadgivning.dk/and...er)/normal.htm

http://www.cafesygemeldt.dk/

http://www.fleksjobber.dk/

- blot for at starte et sted.....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-01-2010, 17:43   #3
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
vil lige nævne www.lafs.dk i retfærdighedens navn , vil så samtidig nævne at jeg ikke giver for fem flade øre for dem med det kendskab jeg har til dem ..

Men det er så min opfattelse (har været medlem og været i deres lokalbestyrelse)og det var så den oplevelse der gjorde at jeg i dag mener at de ikke er værdige til at kalde sig en forening og er en monster dårlig forening i mine øjne men det har jeg jo så mine grunde til at syntes og der er da også nogen der kan lide dem og mener at de hjælper ...

Og jo du kan tro at det er noget der tit er oppe og vende skal K10 laves om til en forening skal vi med udgangspunkt i K10 starte en forening osv og endnu bliver der sagt jaaa neeeej nååå hvaaaad..

Men kan anbefale alle der er interesseret en forening for sådan nogen som os at melde sig ind over ved fleksjobber ...

Alle er interesseret i en forening eller organistion men ikke mange vil være med til at at lægge arbejdet i og få det til at ske (man kan bare kigge på fleksjobber og se hvor svært det er for dem at få den op og stå)

Men kig dog derover og skriv evt til Kimse det kunne meget vel tænkes at han kunne bruge en hånd til at få den foringen i gang for alvor , ideer er der og den gode vilje er der , men der mangler i den grad opbakning .. (og det var så en opsang til os alle )


Og det andet du beskriver om hvordan det har været at være i systemet det har vi en bruger her på siden der har opfundet et genialt ord for , her på siden hedder det en systeminvalid
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:15.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension