K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-01-2010, 09:54   #21
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Ja så,er vi godt inde i det nye, år alle sommen håber jeg ..Så vil da bare lige fortælle at jeg føler mig lige så usikker på om det hele er i orden,som sidste år . For fik taget en blodprøve for æggestokkene og en tid til( skanning og blodprøve svar den 13 )og tænte puha en dato og det blev også en dum dag,var til begeavelse og så var der post inden undresøgelsen.Jeg skulle ikk undersøges før om 3 månder for som lægen skrev,"blodprøven var helt nomal,så jeg tror den første blodprøve var et falsum,men for en sikkerheds skyld syntes jeg du skal komme til undersøgelse igen om 3 månder " jeg har da svært ved at være rigtig glad ,det føles lidt at min overlevelse kommer an på om det er rigtigt hvad han tror,og iøvigt har jeg en tid om 1½ månde til skaning af sår på livmodren og systen ,men vil da lige sikker mig at jeg har den tid stadigvæk,det burte han da også ha husket ikk---er det mon sådanne at blive gammel men aldrig får noget afsluttet før en anden elendighed kommer til ,for så gider jeg snart ikk være med mere ,føler mit humør er som bølge pap, op og ned op og ned....det ikk til at holde ud..undskyld men det skulle lige ud.Jeg skal nok prøve at tage mig sammen. og ønsker jer andre en god dag....
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-01-2010, 10:12   #22
tije
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2009
Indlæg: 315
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
tije er ny på vejen
sommerfugl istedet for at hoppe ud i lægens lykkepiller med millioner af bivirkninger, har du så overvejet at prøve at starte med naturlægemidlet modigen? hvis man tager 3-4 stk om dagen opnår man stort set samme virkning som lykkepiller, og de virker

Prøv og søg dem på google, rigtig mange mennesker har glæde af dem inklusiv mig selv. Jeg var meget skeptisk, men de virker

tina
tije er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Blive ansat frup Politik og Samfund 1 11-04-2013 22:31
Man kan blive ved Ricky M. Politik og Samfund 2 06-12-2011 19:40
Kan jeg blive straffet?? Road66 Alt det andet 11 26-08-2010 12:36
Det er noget **** at blive ftp. omar Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 25 05-02-2010 10:04




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension