K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-12-2009, 00:04   #11
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Det er ok,så fik vi jo det på plads..
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-12-2009, 09:21   #12
Vim
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-07 2008
Indlæg: 208
Styrke: 16
Vim er ny på vejen
Hej Sommerfugl,

Først en hel masse , for det kan du have brug for.

Jeg tror, der er mange af os, der har en følelse af at problemerne vælter ned over en, når først de er startet. Det virker så meningsløst, at enkelte skal rammes af alverdens ulykker, i stedet for at det blev lidt bedre fordelt; jeg kan heller ikke finde meningen med det og har også sommetider en følelse af at "kan det da blive ved".

Desværre kan jeg hverken hjælpe eller trøste, men vil sende dig masser af varme tanker og

Hilsen vim
Vim er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-12-2009, 10:35   #13
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Sødeste Sommerfugl. Du skal bare huske, i de sværeste stunder, " at egetræer vokser sig stærke i stormen, og at diamanter bliver skabt under hårdt pres". Kh Indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2009, 22:06   #14
Sommerfugl
Føler sig hjemme på K10
 
Sommerfugls avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2008
Indlæg: 29
Styrke: 16
Sommerfugl er ny på vejen
Hej C.l.e.o.

ja vi krydser fingrene og håber det bedste. Men jeg må sige det er lidt svært som lægen fik det sagt.

Jeg håber da for dig at det kun er gode svar du har i vente. Du har da vist også rigeligt andet at kæmpe med.

Nej jeg tror desværre ikke at mandens krav om skilsmisse er pga. det er svært. Han har meddelt at for ham er ægteskab en praktisk foranstaltning. Dejligt at han efter 25 år sammen, syntes at han ville fortælle det. Og endvidere er han træt af ansvar .

Til Tanja

Normalt holder jeg også på, at man ikke skal bande. Det er også det jeg lærer mine børn. Desværre syntes jeg alt så håbløs ud da jeg skrev, og der kom lidt bandeord med.

Men nu er jeg gået praktiske tilværks for at gøre noget:
  • Psykologtid er bestilt, kunne mærke at det var nu
  • Budgettet som enlig mor med 2 er lagt. Det giver ro at vide at vi lige kan klare det.
  • Der er ledige lejligheder i fornuftigt køreafstand til skolen. Desværre kan de så ikke længe cykle, men det må klares på anden vis

Ikke at det dermed er blevet meget bedre, men det hjælper mig altid at handle/gøre noget.

Tak for knus og kloge ord til Vim og IndianSummer

God weekend og knus til alle
Sommerfugl er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2009, 22:39   #15
Tanja
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2009
Indlæg: 816
Styrke: 16
Tanja er ny på vejen
Det er godtnok en vanskelig situation du står i, jeg har nu ikke bemærket
bandeord i din tekst, og det var ikke rettet til nogen personligt, bare en
information jeg har fået.

Det er trist, at din mand har de holdninger du beskriver, ikke ligefrem
positivt, når du mest af alt har brug for det.

I dag er lægerne langt bedre til at behandle, de problemer du evt. har, så
mist ikke håbet!
Tanja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2009, 22:41   #16
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Hej sommerfugl .Jeg kan se du har styr på det praktiske , det er godt du har det ,det er godt men kan have kontrol på noget jeg skal også have styr på de praktiske ting for at fungere, og helst være forberet på alt ,tror jeg har lidt stres ... Det typisk mænd de magelige og ansvars løse,ja ja de herre der læser med ,her godt hørt der findes nogle få der kan tage ansvar . Jo der kan hurtig komme meget om ørene ,men så kan vi jo sige at vi at mærker vi er til rigtig god weekend alle sammen
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-12-2009, 19:16   #17
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Idag kom jeg til at tænke på Sommerfugl mon du har fået svar på dine prøver,for vente tiden er da deprimernde, jeg håber du har fået gode svar ....Selv fik jeg brev idag at celleprøven fra livmodren var nomal og blodprøverne er negative ,men jeg er i begyndene overgangsalderen,det viste jeg godt...Men så står der blodprøven der er om ægestoks funktion,var forhøjet ....jeg har googglet forhøjet æggestok funktion ,så står der alt om kræft i æggestoken og hvordan det fjernes ......jeg skal bestille tid til nye blodprøver og skanning ......Så det vist ikk helt godt....
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-12-2009, 20:06   #18
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
c.l.e.o det lyder da grimt men man kan bare håbe det bedste, der er ikke noget værre end ventetid så håber du kommer hurtigt til og får nogle gode svar ..

Da de strejkede på sygehusene fandt jeg en stor knude i mit bryst ringede til min læge og fik en tid med det samme, hun tjekkede mit bryst og ringede til hospitalet og jeg fik en tid allerede dagen efter kl 9 ...

De længste timer i mit liv især bliver man nervøs når man sådan midt under strejken kan komme til med det samme men nem gang på hospitalet det var det alle undersøgelser og svar forelå inden for en halv time og heldigvis viste det sig at være ganske u -skadelige vandcyster (de fandt også nogen i det andet bryst ) fik det drænet og var hjemme igen et par timer efter med en åben henvisning sådan at jeg bare kan tage ind igen hvis jeg syntes der kommer for mange eller at de er for store (de gjorde ondt )

Så jeg ved at ventetiden er lang , håber du kommer hurtigt igennem og at din ventetid bliver kort og krydser alt hvad der kan krydses for at det viser sig at være harmløst hvad det jo heldigvis ofte gør ...

Hav et godt nytår trods alt
  Besvar med citat
Gammel 31-12-2009, 08:23   #19
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
tak hejdien.....for dine trøstende ord, jeg håber da også på det beste ,jeg fik brevet igår ,men tlf tiden var slut så bestiller tid i dag hvis jeg kan ellers må det jo blive i det nye år ....det var da noget af en forskekelse du også har været igemmen,men godt det gik godt og hurtig må jeg nok sige ,det jo dejligt når det er noget der kan være så alvorligt at man så kan komme igemmen så hurtigt,jeg fandt en knude i armhulen da jeg var 30 år jeg tude en hel uge til jeg blev undersøgt ,det var bare en hævet kirtel,men jeg var sikker på jeg skulle dø fra mine unger,lavede enda aflale med en venninde om at hun skulle være tale rør for mine 3 børn til de blev 18 det blev heldigvis ikk sådan Det bare noget rigtig ØV noget at slæbe med ind i det nye år,føler heller ikk min arbejdsprøvning er sluttet endnu har ikk hørt fra vititasonen der kikkede på det den 18 dec men betrakter det lidt som ferei til jeg høre noget derfra ...... nej nu må det kedelige lægges til side og lige finde de gode ting fram fra året der snart er slut ,og så glæde sig over det nye år som gerne må bringe en masse godt til mig og alle jer andre.GODT NYTÅR
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-12-2009, 12:43   #20
Sommerfugl
Føler sig hjemme på K10
 
Sommerfugls avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2008
Indlæg: 29
Styrke: 16
Sommerfugl er ny på vejen
Hej C.L.E.O

Godt at din celle prøve var ok. Håber virkelig for dig, at du hurtigt får det afklaret. Men jeg ved at ventetiden ikke er til at holde ud.

Og Hejden. Pu ha sikken omgang du også har været igennem. Dejligt at høre at det nogen gange kan gå stært i sundhedsvæsnet.

Ja nu har jeg også fået svar. Min celleprøve var normal, så langt så godt.

Nu venter der så blodprøver, en tur på sygehuset til undersøgelse og skanning. Desværre er der jo ventetid igen.

Jeg håber at vi begge snart får afklaret, hvad vi kæmper imod.

Selvom lægen siger at det hele kan skyldes flere sygdomme, så er det ordet kræft som hænger bedst ved, når man forlader lokalet. Måske fordi det er det man frygter mest.

Jeg krydser fingre og alt andet, for at vi begge kommer godt igennem det hele.

Jeg vil også tænke positivt og tænke på det nye år der er på vej. Forhåbentlig bliver det bedre end 2009. Men det kan næsten heller ikke andet.

I ønskes alle et godt nytår og håber det bringer godt til os alle.
Sommerfugl er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Blive ansat frup Politik og Samfund 1 11-04-2013 22:31
Man kan blive ved Ricky M. Politik og Samfund 2 06-12-2011 19:40
Kan jeg blive straffet?? Road66 Alt det andet 11 26-08-2010 12:36
Det er noget **** at blive ftp. omar Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 25 05-02-2010 10:04




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:56.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension