K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-01-2010, 18:44   #31
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
man kan godt være syg på ledighedsydelse faktisk er det vigtigt at du melder dig syg også hvis du får ledighedsydelse mange gør det ikke fordi man jo alligevel går hjemme, men det er faktisk ret så vigtigt (måske ikke lige med en forkølse) men er det noget længere varende så gør det for guds skyld er det noget kronisk så få det ind i din ressourceprofil , det er vigtig set i lyset af at det er med til at give et billede af din helbredstilstand ...

Chancen er jo godt nok ikke stor men man kan risikere at man bliver tilbudt et job og de vil nok syntes at det så er lidt underligt at man så siger nej fordi man er syg og kender vi kommunerne ret så kan det hurtigt udlægges som arbejdsværing og dermed fratagelse af ledighedsydelse...

Så er du syg så sygemeld dig du får ikke kontanthjælp men bibeholder din ledighedsydelse ...

Indtil sidste år skulle man op følges efter sygedagpenge loven hvis man blev syg på ledighedsydelsen men det er lavet om så man nu bliver opfulgt ala kontanthjælpsmodtagere ..

Jeg har været sygemeldt 2 år nu på ledighedsydelse (håber at det er ved at være slut ) men jeg er så op-fulgt efter sygedagpenge loven fordi det er så længe siden jeg var nød til at sygemelde mig ... så er du syg så syge meld dig
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hjæææælp! Varighedsbegrænsning (Sygedagpengestop) defekt Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 9 22-11-2012 19:06
Hjæææælp ;) janr Spørgsmål ang fleksjob 12 11-03-2012 20:29
hjæææælp!!! jordbærmarie Alt det andet 23 20-02-2012 22:51
hjæææælp!!! cats Spørgsmål ang fleksjob 3 14-01-2012 12:31
Hjæææælp! buster Alt det andet 12 08-08-2010 13:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:32.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension