K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-03-2008, 16:31   #21
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Søren L Se meddelelser
Jeg er et svin fordi jeg har stået i en situation hvor jeg har tænkt mere på mig selv og min familie end at melde 5 personer der..hmm på den ene eller anden måde på forunderligvis både kunne være ansat i flexjob på nedsat tid (20-25 T pr uge)..samt på samme tid kunne arbejde i flere mdr på fuld tid på arbejdspladsen..samt derud over at have "sort" arbejde ved siden af... Jeg har samtidigt været et møgsvin og et utroligt dårligt menneske fordi jeg ikke har meldt både arbejdspladsen og kommunen samt flere forskellige flexjob konsullenter for direkte ikke at overholde lovgivningen i forhold til hvor mange flexsjob ansatte der må være i forhold til "normalt" ansatte.
Jeg synes ikke du er et svin hvad du nok heller ikke selv gør

Men er i princippet enig med Neurosmølf, K10 er en side hvor vi kæmper for at lovgivningen bliver overholdt, både på den ene og den anden side. Udokumenterede rygter om at man kender til dit og til dat uden der findes noget håndgribeligt at tage fat på synes jeg ikke hjælper nogen, men er bare med til at danne skadelige myter.
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-03-2008, 18:52   #22
Søren L
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 03-03 2008
Indlæg: 13
Styrke: 17
Søren L er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hexi Se meddelelser
Jeg synes ikke du er et svin hvad du nok heller ikke selv gør

Men er i princippet enig med Neurosmølf, K10 er en side hvor vi kæmper for at lovgivningen bliver overholdt, både på den ene og den anden side. Udokumenterede rygter om at man kender til dit og til dat uden der findes noget håndgribeligt at tage fat på synes jeg ikke hjælper nogen, men er bare med til at danne skadelige myter.

Nej på ingen måde synes jeg det om mig selv..det var skrevet i og med stor ironi . Jeg elsker mig selv og har ingen problemer i den retning *GGG* he-he..

Nu er det ikke rygter jeg kommer med..jeg fortæller sandheden som jeg har oplevet den..jeg ved at den er ilde hørt nogle steder..!

Nu hvor i kun kæmper for de rene sandheder og kun beskætiger jeg med dokumenterede rygter må jeg så gå ud fra at i har modtaget sagmapper på alle herinde..da det jo i jeres ånd kun kan være udokumenterede rygter at folk virkelig er syge, så længe det kun er noget de påstår på det skrevne ord her?

Sikken en forfærdelig holdning at have til sine medmennesker som udgangs punkt vil jeg da mene.?

Kh

Søren
Søren L er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-03-2008, 19:08   #23
Neurosmølf
Ved at flytte ind på K10
 
Neurosmølfs avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-11 2007
Indlæg: 553
Styrke: 19
Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10
Nu er rygter som regel det der er udokumenteret...og en påstand, som det jo er når man taler om sig selv, er alt vi alle har herinde på nettet.. Rygter er når man taler udokumenteret om andre. Det med at have forfærdelige holdninger til sine medmennesker som udgangspunkt syntes jeg egentlig indlæggene meget godt beskriver i sig selv ....
og det var mit sidste ord, synes det her tema er ved at være udtjent ..


Nøvs
Neurosmølf er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-03-2008, 19:14   #24
Søren L
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 03-03 2008
Indlæg: 13
Styrke: 17
Søren L er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Neurosmølf Se meddelelser
Kære Søren
Nu vi ljeg bare lige sige, at jeg ikke tvivler på at Du har kæmpet for at nå til hvor Du er, Du skal bare ikke tro at vi andre ikke også kæmper hver evig eneste dag ligesom Dig. Jeg antog Dig ikke for at være stupid, jeg slog bare fast vi alle er lidt hykleriske .... , men da du er søgt væk fra den arbejdsplads, har Du fået et andet fleksjob jo. Du havde haft retsbeskyttelse i fald Du havde anmeldt, ligesom De fleksere Du beskylder uden beviser ... Og siden Du søgte væk alligevel havde det nok ikke været så godt forhold i havde i forvejen. Jeg siger bare at vi generelt er lidt hykleriske i danmark ....Hvor er din selverkendelse ? Forresten Så er Ironi sådan en dejlig ting til at skabe debat 8-)

Nøvsen
Kære Neurosmølf,

Hvor får du det dog fra?..jeg har da aldrig påstået at folk herinde ikke kæmper..mine udsagn omhandler folk jeg har arbejdet sammen med! Hvorfor du har brug for at bringe det op i den sammenhæng er noget du selv må rode med..jeg kan tænke mit!

Min selverkendelse har jeg styr på..den fejler såmen ikke noget..men tak for spørgsmålet...*S*

Nu kan jeg ikke komme vidre ind på det omtalte arbejde..med at påstå at jeg havde retssikkerhed !...*GGG* er den største joke jeg længe har hørt! Hvis dette skulle være sandt, så forstår jeg absolut ikke alle de poster herinde der omhandler netop manglede retssikkerhed..alle de folk de lyver måske også efter din overbevisning?

Samt jeg er ret sikker på (skrev vist 80% på et tidspunkt) at på et tidspunkt ja så kommer det omtalte arbejds sted i aviserne...om det er så interessant at det kommer i landsdækkende..? hmm ja det ved jeg ikke..*S* Men der arbejdes på sagen ikke kun fra min side, men også fra personer der netop nu er i flexjob pågældene sted..*S* At du og flere herinde så ikke tror på hvad jeg siger..ja..det tager jeg med et gran salt..det stopper mig ikke i at få knaldet folk der misbruger systemet. Som sagt..skal jeg blandt andet lige have min egen ryg fri først :-)

Igen Jeg beskylder ikke nogle noget..jeg siger at det er sådan..og at det forholder sig sådan..og at det er sandheden..! Ligesom det er sandheden at jeg engang på Hjerneskade centret..da jeg havde været der små 3 gange blev kontaktet af en "talsmand" af skadede personer i og omkring centret..der lige ville byde mig velkommen og fortælle mig om de møder jeg kunne komme til..samt, så hentydede han også lige at..der var visse ting "man" kunne gøre og sige til de forskellige undersøgelse på centret for at forbedre sin chance for at få større erstatning! senere hen..hvis jeg "forstod" hvad han mente :-).

Jeg kunne kontakte han pr mail hvis jeg ville vide mere!.. hmm ja-ja..der er massere at berette fra samfundet derude :-).

Hep hep..sir`

Kh

Søren
Søren L er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-03-2008, 19:16   #25
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Søren L Se meddelelser
Nu er det ikke rygter jeg kommer med..jeg fortæller sandheden som jeg har oplevet den..jeg ved at den er ilde hørt nogle steder..!

Nu hvor i kun kæmper for de rene sandheder og kun beskætiger jeg med dokumenterede rygter må jeg så gå ud fra at i har modtaget sagmapper på alle herinde..da det jo i jeres ånd kun kan være udokumenterede rygter at folk virkelig er syge, så længe det kun er noget de påstår på det skrevne ord her?
Jo men din forklaring på hvorfor du ikke har gjort mere ved det, synes jeg er lidt tynd, du kunne jo have gået til pressen som beskytter sine kilder og så kunne de have taget det op uden du kom i klemme, og der er jo også andre muligheder for at du kunne have fået sagen undersøgt uden at komme i klemme.
Det er jo ikke fordi sandheden er ilde hørt her på på k10... men hvad skal vi egentligt bruge påstande til hvis du ikke selv mener den holder vand og stå sin prøve ved en undersøgelse fra kommunens side.

Og mht dit spørgsmål så er forskellen på dokumentation at når folk beskriver deres egne sager så er de selv ansvarlige overfor sig selv(og har sansynligvis tykke sagsmapper) hvorimod du omtaler nogen andre personer end dig selv og retter angreb mod dem... og så må der da nogen reelle facts på bordet for at bevise det, hvad hedder firmaet hvor det foregår ?? selvom du ikke selv vil gøre noget ved det kunne det jo være andre havde mulighed for at undersøge om der foregår noget ulovligt fra arbejdstagere/givere og jobkonsulenters side.

Jamen vil da kun glæde alle hvis sådanne ulovligheder bliver stoppet, men jeg hopper også af denne debat som vist mere minder om et korstog fra din side Søren og som jeg ikke rigtigt kan se jeg har yderligere interesse i uden dokumentetion eller når den kommer i avisen som en mere undersøgt sag.
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...

Sidst redigeret af Hexi; 09-03-2008 kl. 19:25. Årsag: tilføjelse
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-03-2008, 19:20   #26
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Søren L Se meddelelser
Nej på ingen måde synes jeg det om mig selv..det var skrevet i og med stor ironi . Jeg elsker mig selv og har ingen problemer i den retning *GGG* he-he..

Nu er det ikke rygter jeg kommer med..jeg fortæller sandheden som jeg har oplevet den..jeg ved at den er ilde hørt nogle steder..!

Nu hvor i kun kæmper for de rene sandheder og kun beskætiger jeg med dokumenterede rygter må jeg så gå ud fra at i har modtaget sagmapper på alle herinde..da det jo i jeres ånd kun kan være udokumenterede rygter at folk virkelig er syge, så længe det kun er noget de påstår på det skrevne ord her?

Sikken en forfærdelig holdning at have til sine medmennesker som udgangs punkt vil jeg da mene.?

Kh

Søren
Ja jeg ved ikke Søren.. hvor du lige vil hen, men jeg taler kun for mig selv", er du bare ude på at.. gøre Os til grin?? Eller...

Vi er som du kan læse, på mange sider herinde, mennesker der kæmper for at: få en hverdag, der gerne skulle ligne alle De" andre " normales".

Jeg ved ikke hvor du har dine erfaringer fra, men mine, er ikke li`som dine!

Jeg kender mange " desværre" mennesker, der har haft et meget , dårligt forløb, med Deres sygdom og systemet.

Jeg kender også mange " almindelige mennesker, som næsten ikke tror mig, når jeg fortæller om, mit forløb mod fleksjobbet.

Heldigvis så tror De, jeg kender og elsker på mig, det giver lidt energi, ligeså gør siden her: k10, jeg har brugt mange søvnløse nætter herinde, og fundet "trøst og hjælp" samt gode råd.

Så TAK k10 og mange knus
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-03-2008, 20:17   #27
Søren L
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 03-03 2008
Indlæg: 13
Styrke: 17
Søren L er ny på vejen
det er bare ikke sandt det her??? det læser jeg simpelthen ikke at i skriver???....hold da op!

Jeg har simpelthen ikke mere at sige om denne sag. Det er for pinligt..Jeg har aldrig skrevet noget om jer herinde? hvorfor tager i det så personligt? Når intet af det jeg skriver er henvendt til jer??? Hold da op en folk i er! I skriver side op og ned om hvor slemme kommunerne er og hvor uretfærdigt i er blevet behandlet..?..Det vil sige, at for jer der findes kun dårlige fra den ene side? Igen flexjobbere snyder...hvor Herre på hest siger jeg bare!

I kender intet til det..? jamen i må bo nogle helt fantastiske steder så..*S* tænk på tilbage i tiden hvor folk som os ikke havde nogle muligheder på nogen måde?..Vi døde squ på gaden den gang..i dag kan vi få kontant hjælp som det mindste..hvilket betyder, at vi kan få noget at spise..Vi skulle alle være taknæmmelige for, at vi lever i et land hvor der rent faktisk er hjælp at få, så vi ikke behøver at dø på gaden! Det er flovt, at vi i vores velfærds samfund tager selv denne lille hjælp for givet ! Når det går galt for os..ja så er det samfundets skyld hvis vi ikke får alt..det er samfundets skyld..! det kan godt være at vi ikke alle kan eje eget hus..eller bo i en stor lejlighed...men vi kan jo heller ikke alle være lige...jeg boede 7 år på 16m2..Var det altid sjovt..næ, men Jeg klarede mig da!



Kh

Søren

Sidst redigeret af Søren L; 09-03-2008 kl. 20:32.
Søren L er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-03-2008, 20:26   #28
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Søren L Se meddelelser
Jeg har simpelthen ikke mere at sige om denne sag.
Nej jeg har også trukket mig fra denne sag
men vil lige tilføje at jeg håber du lægger et link når sagen kommer op i avisen eller der på anden måde kommer en afgørelse som man kan tage stilling til, for så vil jeg gerne deltage igen.
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-03-2008, 20:38   #29
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
Ja jeg er også hoppet" fra,
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-03-2008, 22:40   #30
Louise
Hvor skulle jeg ellers være
 
Louises avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2007
Lokation: København
Alder: 48
Indlæg: 127
Styrke: 18
Louise er ny på vejen
Hej Søren
Ved godt at du har skrevet at du er hoppet fra, fair nok
Jeg har ikke skrevet i dette indlæg før nu. jeg er nu ikke i tvivl om, det du skriver er sandt, men jeg tror bare, at der er mange inklusiv mig, der undre sig over at de overhoved har fået fleks, hvis de ikke fejler noget, kommunerne bevilliger jo ikke bare rundhåndet ud på den konto, og man skal temmelig lang vej for overhoved at komme dertil, og uden en lægelig grund, ja så tror jeg sku at det er svært at få.
Så har mange af os jo en sygedom som ikke umiddelbart kan ses og der kan vi jo hurtig blive forvekset med dem der bare vil have det fedt med et fleksjob og scorer kassen. Foruden er der jo givet vis en der snyder(det første indlæg i denne tråd) Det kan også være, at han har været rigtig dårlig i starten, og så blevet bedre senere i forløbet, og glemt at gøre opmærksom på det.
Nå det er bare mit lille syn på sagen.
Forsat god søndag aften.
Louise
Louise er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
lovhjemmel til at lyve?? einstein Politik og Samfund 21 01-08-2012 12:12
Må en sagsbehandler lyve? Gazellen Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 10 12-02-2012 22:10
må en sagsbehandler lyve om din sag skivehansen Spørgsmål ang fleksjob 7 11-01-2012 00:33
Danmark dømt ved ret i Strasbourg Fussen Dit og Dat 2 23-01-2009 14:07
KOMMUNE DØMT FOR SMØL kitter Din historie 0 30-01-2008 00:06




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:25.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension