K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-12-2013, 00:40   #11
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af TimeGuest Se meddelelser
Der er vel intet til hindre for, at man "tilfældig" glemmer sit web-cam i en urtepotte i vindueskarmen ved et vindue, der "tilfældigvis" vender ud imod vejen?
Netop af den årsag vandede man altid potteplanerne rigeligt inden møder i DDR.
Dengang var det godtnok kun lyd
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-12-2013, 09:51   #12
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Jeg ville klart starte med at gå til politiet, idet der jo ingen sikkerhed/bevis er for at det er kommunen der overvåger.

hvad nu hvis det er indbrudstyve, der sondere området, før evt indbrud, det er jo set før?

Jeg ville derfor anmode politiet om svar på hvem det er, og svar på dette.

Hvis det viser sig at være kommunen, står du efterfølgende med en bedre sag.

Vh Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-12-2013, 13:13   #13
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af popiae Se meddelelser
Jeg ville klart starte med at gå til politiet, idet der jo ingen sikkerhed/bevis er for at det er kommunen der overvåger.

hvad nu hvis det er indbrudstyve, der sondere området, før evt indbrud, det er jo set før?

Jeg ville derfor anmode politiet om svar på hvem det er, og svar på dette.

Hvis det viser sig at være kommunen, står du efterfølgende med en bedre sag.

Vh Popiae
Er helt på linie med Popiae her

- enhver borger i dette land, der føler sig udspioneret/overvåget af en flere gange set bil, hvor man endda har identifikationsinfo, skal da skynde sig at melde det til politiet!

Man behøver jo ikke begynde at bræge op om hvem man tror det er - bare meld det, og forhold dig til den efterfølgende info.

Politiet holder meget af, at man kan identificere dem man er utilpas over, og kunne også risikere at fortælle dig, hvem det er/var..

På den måde skaffes der også ammunition til slaget om hvem der må overvåge hvem i det her land - tror ikke politiet ligefrem vil klaske 'kolleger' fra SAK på skulderen, og sige 'godt gået'! hvis det viser sig at være kommunens bil/folk
- men det er og bliver da polititets opgave at finde ud af, hvem der jævnligt lusker rundt i ikke-kontaktsøgende bil omkring to øde beliggende huse på en blind vej!

Når vi nu her på k10 er så OBS på borgerens retssikkerhed, og pikerede over, at embedsværket i landet har sat sig over Folketingets politikere og sk***r på de eksisterende regler og love, er der jo ingen grund til at hælde benzin på det bål ved egen ageren.

Så politiet først, og så evt egen hobbydetektiv parallelt.
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-12-2013, 19:57   #14
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af popiae Se meddelelser
Jeg ville klart starte med at gå til politiet, idet der jo ingen sikkerhed/bevis er for at det er kommunen der overvåger.

hvad nu hvis det er indbrudstyve, der sondere området, før evt indbrud, det er jo set før?

Jeg ville derfor anmode politiet om svar på hvem det er, og svar på dette.
Der kan jeg så lige så godt fortælle at kommer du til politiet og beder om dette så vil de sige til dig at hvis du er bange for indbrud, så må du blive hjemme og forhindre det.

Selv efter indbrud er politiet særdeles svære at få i tale !

Det er urealistisk at tro at politiet vil bruge tid på at finde ud af "hvem det er" så længe der ikke er sket en forbrydelse.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-12-2013, 23:33   #15
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Jeg ville bestemt politi anmelde,at jeg var utryk ved at samme bil laver "overvogning " på en lukket vej flere gange.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:17.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension