K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-07-2013, 22:29   #18
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Helene, det er jo et spørgsmål om hvad "man vil/kan gå med til".

Ganske som du nægtede jeg en arbejdsprøvning og mine læge gjorde det samme på mine vegne. I sidste ende og i anden omgang efter første afslag på pension, måtte jeg dog nødtvunget komme til afklaring på et reva lign. sted, så det gjorde jeg så selvom det ødelagde en forfærdelig masse mere.

Jeg tænker at der sidder folk i deres hjem, der hverken kan tænke ud eller ind, men må søge en afklaring efter massevis af år på kh. Her er der formodentlig ikke andet for end at få en afklaring i eget hjem, så selvfølgelig har kommunen erfaring deromkring, det er bare ikke sådan noget der kommer på "bordet" medmindre man bliver ved med at holde fast i sig selv.
Jamen alle former for afklaring i eget hjem er jeg med på, har jo selv et par stykker af dem.

Men en arbejdsprøvning er jo latterlig - ved at arbejdsprøve en borger i eget hjem, underskriver kommunen jo indirekte, at denne borger IKKE kan arbejde udenfor hjemmet, og dermed er en arbejdsprøvning jo komplet ligegyldig.
- man kan jo ikke bevise hjemme, at man ikke kan arbejde ude

Siger kommunen, nej du kan ikke arbejde ude - så er sagen jo lukket. De behøver da ikke arbejdsprøve borgeren i hjemmet for at skrive en progressionsrapport. De skriver da bare rapporten.
Og borgeren vil lige som jeg, være udredt i hjemmet, bare uden en arbejdsprøvning.

Det er dét jeg mener, når jeg skriver at en arbejdsprøvning vel gentlig ikke eksisterer (i eget hjem). Den vil jo være fuldstændig værdiløs for alle.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvis Din Kommune forsøger At tvinge dig Til en bestemt læge MÅ de IKKE FibroMcs Alt det andet 1 02-07-2013 17:08
Hvis bare alle offentlige ansatte gjorde som hende.. Antoniette Politik og Samfund 1 22-10-2012 11:20
Så kom der navn på hvad jeg fejler sushjer 1 Alt det andet 112 15-09-2011 13:41
Hvad fejler du? zuza Politik og Samfund 0 17-06-2008 11:25
syntes det er langt ude nu putte Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 23-08-2007 23:08




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension