K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-04-2014, 15:06   #11
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Du bør i al fald nok indse, at det er et samarbejde med systemet, du kommer længst med. Hvis det kan gavne dig, er det jo et godt valg.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-04-2014, 08:14   #12
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Jojo. Jeg har aldrig modarbejdet noget og jeg arbejder med, så længe, det går efter reglerne, men har oplevet selv at blive syltet, forhalet og modarbejdet i så mange år, at jeg nu må tage mine forholdsregler.
Jeg har ikke vidst, hvordan jeg skulle søge hjælp, men har flere gange bare fået at vide, -også fra kommunens kant: "Nogle sager strander desværre i systemet og ingen kan gøre noget. Din er nok en af dem".
Bull!
Nu, da jeg får vejledning og selv er blevet mindre naiv, vil jeg stadig slås for mig selv.
Jeg vil bare have ammunitionen klar til hvis det bliver nødvendigt.

At tilføje papir til det foreliggende! ved en §17 ansøgning.
Hvor længe kan man det?

Det har jeg ikke gjort, da jeg fik at vide, at "det foreliggende" var HELE sagen, men det har de næppe tid til at læse, så måske ville det være fornuftigt at tilsætte et par andre væsentlige ting, hvis jeg finder nogle.
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-04-2014, 20:21   #13
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
At søge på det foreliggende grundlag betyder - som sætningen indikerer, at grundlaget for behandlingen er det materiale, der foreligger på ansøgningstidspunktet. Der er ikke noget til hinder for, at man INDEN, man søger, kan anmode om aktindsigt, så man på forhånd ved, hvad der foreligger.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-04-2014, 08:20   #14
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Man bør lave en bilagsliste, der henviser til de relevante dokumenter, man mener SKAL medtages.

Bilagsliste henviser men til, v. underskrift.

Således sikre man at der ikke opstår misforståelser.

VH POpiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-04-2014, 09:01   #15
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Jeg ved, hvad der er i mappen. det er hele sagsfremstillingen med sigte på flex/pension fra Baldersgades side. Jeg har selv fået en kopi. Vil det ikke være godt nok?
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-04-2014, 10:00   #16
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Hvis man vil være helt sikker, er det bedst at gøre som jeg anbefaler.

Men det burde være nok, men er det jo ikke altid.

Det er helt op til dig.

VH POpiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-04-2014, 10:26   #17
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Der er nogen, der siger, at jeg kun skal bruge de sidste par år, og nogen, der siger tag det hele. Nu har jeg jo sendt ansøgningen.

Tak. Jeg vil gøre som du siger, - forøvrigt har en jurist gjort det en gang. Det kan være, at der trænges til et supplement.
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-04-2014, 19:56   #18
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Du må sende alle de papirer der allerede er lavet inden din ansøgningsdato, men erklæringer skrevet efter den dato skal de ikke tage hensyn til. De kan dog skele til det, så send bare alt hvad du har.
__________________
førtidspensionist april 2013...
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-04-2014, 20:37   #19
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
OK, så er der ikke mere at sende, - men jeg tvivler på, at de når at læse dokumenter helt tilbage til 90érne. Baldersgade havde lagt et par enkelte i samlingen sammen med det sidste års speciallægepapirer, og jeg har allerede sendt dokumenter og kommunikation fra sidste års revaforsøg, så der er vist, hvad der skal være.
Tak for input.
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:18.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension