K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-01-2014, 04:01   #1
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Blot 321 langtidsledige har fået akutjob

Regeringen ville med den såkaldte akutjobordning skabe 12.500 akutjob. Men blot 321 langtidsledige er blevet ansat i et akutjob, viser nye tal fra arbejdsløshedskasserne.

»Det er jo forsvindende få, både i forhold til de lovede 12.500 akutjob, og i forhold til de 34.000 ledige, som mistede dagpengene i 2013,« siger Morten Kaspersen, formand for A-kassernes Samvirke og forretningsfører for 3Fs a-kasse, til avisen.

http://www.b.dk/politiko/blot-321-la...-faaet-akutjob

Bare underligt det var borgerne der kunne se, at det aldrig ville gå, og ikke politikerne
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-01-2014, 09:30   #2
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser

Bare underligt det var borgerne der kunne se, at det aldrig ville gå, og ikke politikerne
Det er bare en ting ud af mange... bare vent til Mette Frederiksens forchromede reformer falder fra hinanden som et korthus...det bliver astronomisk dyrt og der kommer intet ud af det som borgerne kan bruge til noget...

Det er varm luft det hele... mærkeligt Christiansborg ikke er lettet som en ballon for længe siden




....
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-01-2014, 10:27   #3
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja og tænk, der var engang hvor jeg virkelig syntes hun var så varm, rummelig og fornuftig. Som tiderne dog kan forandre sig, eller rettere som tiderne dog kan forandre folk.....

Ja, jeg gad godt skyde den ballon ned hvis den skulle drive forbi lorte-øen....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-01-2014, 10:30   #4
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Virkelig ærgerligt, så mange af de ledige var ufaglærte og ikke kunne matche stillingsopslagene.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-01-2014, 10:43   #5
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja og virkelig ærgerligt, de ikke kunne se - som alle andre - at flertallet af de langtidsledige netop er ufaglærte.

Glemmer sent ude på jobcentret på Musvågevej, hvor der var indtil FLERE akutjobs som læge eller speciallæge. Hahahaha.....

HALLO, vi mangler læger - mon ikke alle ER i job???

Man er da rimelig naiv, hvis man tror det ikke er med vilje de har opslået sådanne stillinger, de vidste da godt de ikke ville blive besat - men så havde de da gjort noget....idioterne.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-01-2014, 15:32   #6
frida
Klart Afhængig af K10
 
fridas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-08 2007
Indlæg: 482
Styrke: 17
frida er rigtig godt på vej
I den ene ende af skibet famler politikerne rundt i blinde og prøvet at lappe hullerne med luftkasteller.

I den anden ende af skibet hamrer kommunerne løs, for at gøre hullerne så store, at skuden synker.

Danmark må have sit eget "arabiske forår" hvis resten af befolkningen skal gøre sig håb om at holde sig flydende gennem denne uhyrlige tilgang til demokratiet.

Frida
frida er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-01-2014, 15:04   #7
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Hvad med at gøre noget for de langtids ledige der visiteret til flex.

Undre mig at man ikke opretter virksomheder til flex visiteret .Som man gør til folk i beskyttet værksteder,virksomheder der drives af komunnerne.

Ja, det var bare lige en tanke der strejfede mig,det skal naturligvis ikke være lige frem arbejdslejer nok nærmer den "varme kartoffel "nyttejob.
Noget alle kunne have gavn af.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:54.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension