K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-12-2012, 02:29   #31
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeps, indrømmer også, at jeg allerede er skråt på røven økonomisk - jeg har 7 kr i pungen og jeg får penge d 28'ende. Heldigvis har jeg lidt penge stående til uforudsete udgifter som jeg så må hapse lidt af, men for ikke at lave rod i budgettet, så må jeg sætte pengene tilbage igen, når jeg har fået penge.....og så mangler de der

Synes der har været så meget - min Mor blev 86 år d 1 December, min søn bliver 20 her d 19 December - og så har der været 3 gange julegaver til børnenes klasse og 3 gange klassekasse + madskole, dertil kommer der 4 ungers julegaver, mad, guf, julekalender og adventsgaver (er gået væk fra pakkekalenderne).......og nu er pungen tom selvom vi kun skriver d 18 December.
Heldigvis mangler jeg kun æbler, svesker, mandler og piskefløde (og almen mad og overlevelse til d 28'ende). Så det går lige, men der skal vendes 5'øre og jeg skal ned med de tomme flasker i morgen

Min søn og min Mor har givet mig en tur til frisøren her til formiddag - det bliver så min fødselsdagsgave på forskud - jeg har fødselsdag i Januar
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Den er da stadig helt vildt aktuelt. Indiansummer Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 1 18-11-2012 01:49
Sukker og fedtafgift bliver nu fjernet Ninja Politik og Samfund 1 10-11-2012 11:54
sygdagpenge ophør efter 2x forlængelse på den forkerte § mama63 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 4 28-03-2011 10:10
Forsker om senior-førtidspension: Løkke undervurderer tallene helt vildt Webmaster K10 Nyheder 0 26-01-2011 00:00
pensionist-og fedt job som top politiker . Stella Politik og Samfund 41 12-08-2009 14:31




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:19.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension