K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-12-2008, 13:34   #1
superhoax
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-06 2008
Lokation: København
Indlæg: 472
Styrke: 16
superhoax er ny på vejen
ophør kontanthjælp

Ja, så skriver jeg igen. Denne gang har jeg fået standset kontanthjælpen uden forudgående meddelelse. Begrundelsen er, at jeg engang imellem har en indtægt under kontanthjælpen. Man venter så med kontanthjælpen til jeg har opgivet den indtægt jeg ikke har haft, da jeg ikke har nogen indtægt for november måned og december er vel ikke billig for nogen af os. Nu må jeg så se, om jeg får kontanthjælp på torsdag. Det er jeg blevet lovet, men man ved jo aldrig
superhoax er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-12-2008, 21:22   #2
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
DEN kender jeg godt.
Jeg tjente lidt basører, i form af diæter, ved at sidde i vores boligselskabs organisationsbestyrelse. Men p.g.a. alt det bøvl, som du bl.a. beskriver her, holdt jeg simpelthen op med at modtage de diæterne.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-12-2008, 02:10   #3
superhoax
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-06 2008
Lokation: København
Indlæg: 472
Styrke: 16
superhoax er ny på vejen
Hej Trold,

Tak for svaret.

Jeg synes det er grufuldt.

Jeg tænker først og fremmest ikke på at jeg bliver straffet ved at arbejde; men på det at kontanthjælpen undertiden forsvinder, når jeg ikke har noget bi-job, der ligger under kontanthjælpen. Var der ikke noget om, at det skulle kunne betale sig at arbejde? Det gælder åbenbart ikke for dem det er mest rimeligt for.

Vh SuperHoax
superhoax er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-12-2008, 08:05   #4
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Jeg syntes ihvertfald at det var noget værre bøvl, og at det var svært at gennemskue, hvordan de var kommet frem til det beløb jeg fik udbetalt.
Jeg forstår godt dem, der i stedet for, vælger at arbejde sort.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ophør af sygedagpenge JesperR Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 3 21-07-2013 13:24
Ophør af sygedagpenge AnneLilly Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 1 28-12-2012 22:00
Ophør af kontanthjælp Bessie Alt det andet 6 17-11-2011 21:37
Kontanthjælp ophør? max Alt det andet 7 12-11-2009 10:29
Ophør af sygedagpenge.. akp Spørgsmål ang fleksjob 11 06-12-2008 12:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:39.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension