K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-11-2008, 15:59   #1
Lenep
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-09 2007
Lokation: Ballerup
Alder: 43
Indlæg: 55
Styrke: 17
Lenep er ny på vejen
Kvittering for breve

Hej Alle.

Jeg har et spørgsmål angående det at modtage en kvittering fra breve man aflever på kommunen.

Det er først gang jeg har bedt om en kvittering, da jeg afleverede nogle breve i dag.

Jeg afleverede et brev på rådhuset, og der fik jeg et stykke papir på, at vedkommende havde modtaget brevet.

Men da jeg afleverede et brev på Jobcentret, vidste hun ikke rigtig hvad hun skulle gøre. Hun siger, så til mig, at hun så var nød til at åbne mit brev, og tage en kopi af forsiden og stemple på det. Og som sagt så gjort.

Men jeg er i tvivl om, hun bare må åbne mit brev og tage en kopi af forsiden??

Det kan godt være, at hun godt må det, men jeg ville lige hører jeres mening herinde, da det som sagt er første gang at jeg har bedt om en kvittering.

På forhånd tak.

Lene
Lenep er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-11-2008, 17:02   #2
Ingrid
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 04-03 2006
Indlæg: 565
Styrke: 20
Ingrid er ved at flytte ind på K10Ingrid er ved at flytte ind på K10
På den måde vil der aldrig opstå tvivl, jeg afleverer også alt til kommunen mod kvittering og er der mere end en side, så er det kvittering OG underskrift på hvert enkelte stykke kopi papir.....jeg vil simpelthen forebygge den med at de aldrig har set skyggen af et brev.

Der er mig bekendt ikke andre måder, hvis man vil være helt sikker på at have sin dokumentation i hånden....om de må åbne ens breve må de vel ikke direkte, men omvendt har du jo selv bedt om kvittering....sagt med et smil, en kopi med underskrift på en lukket kuvert, er ikke en garanti for at der også har ligget noget i.

Så efter min menig, har hun brugt den rigtige "metode"
Ingrid er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-11-2008, 17:54   #3
Lenep
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-09 2007
Lokation: Ballerup
Alder: 43
Indlæg: 55
Styrke: 17
Lenep er ny på vejen
Hej Ingrid

Mange tak for dit svar.

Jeg ville bare lige sikre mig at det var rigtigt nok, og det var det jo....

Mvh

Lene
Lenep er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-11-2008, 22:09   #4
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ingrid Se meddelelser
På den måde vil der aldrig opstå tvivl, jeg afleverer også alt til kommunen mod kvittering og er der mere end en side, så er det kvittering OG underskrift på hvert enkelte stykke kopi papir.....jeg vil simpelthen forebygge den med at de aldrig har set skyggen af et brev.

Der er mig bekendt ikke andre måder, hvis man vil være helt sikker på at have sin dokumentation i hånden....om de må åbne ens breve må de vel ikke direkte, men omvendt har du jo selv bedt om kvittering....sagt med et smil, en kopi med underskrift på en lukket kuvert, er ikke en garanti for at der også har ligget noget i.

Så efter min menig, har hun brugt den rigtige "metode"
Det er også sådan jeg plejer at gøre. Men nogle gange nøjes jeg med at bede om kvittering for den første side, det kommer an på hvad det er.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Paragraf om 'kvittering for indsendt materiale'? L.S. Alt det andet 6 19-03-2012 07:18
Beskæftigelses ankenævnet - kvittering malofa Alt det andet 7 15-09-2010 19:10
Kvittering for modtagelse af brev? Mariepigen Dit og Dat 10 12-04-2010 23:16
Kvittering fra kommunen Sandie75 Alt det andet 3 25-02-2010 16:28
Kvittering for aflevering af brev hos kommunen????? Chihuahua Dit og Dat 5 16-07-2009 20:00




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:37.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension