K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-11-2008, 11:50   #1
thomsen
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2008
Indlæg: 23
Styrke: 16
thomsen er ny på vejen
HAR BARE SNART FÅET NOK

Jeg gider simpelthen ikke mere
det skulle gå så stærkt med at jeg skulle ud fylde min del til resurceprofilen det er så snart 3 md siden og stadig ingen ting er sket.
og min sagesbehandler er rejst men lovede mig alt var nu gjort klar og jeg fik et udkast. så den nye sages behandler med det samme bare skulle kunne gå i gang ja det var til den 30 okt den gamle rejste har i nu ikke hørt fra den nye eller om hvem hun er.
Ringede så der ned i dag ok fik hendes navn men hun var syg og havde været det i snart en uge så det vides ikke hvornår hun kommer igen.
Jamen hallo Syntes simpelthen ikke det kan være rigtigt
der sker ikke en skid
og jeg kunne da ha lyst til at spørge om hun stadig har jpb når hun kommer igen ?
Ja jeg mener bare der var da ingensteder i min tid da jeg kunne arbejde hvor jeg i et helt nyt job skulle være syg så hurtig i nyt job uden at være sikker på fyresedel når jeg kom tilbage.....
ja unskyld men skulle bare rase ud nu for er simpelthen ved at være så godt træt af det her system og man har i forvejen ikke overskud til ret meget.

OG jeg ved i er mange der ude der tit sider endten fortvivlet eller bare har fået nok og føler ikke bliver behandlet som menesker og jeg kan kun sige jeg føler med jer for jeg ved hvordan det er !!!!

her er et digt jeg skrev den anden aften jeg syntes jeg vil dele med jer

siger jeg skal spise en maser piller,grønt og ærter
men jeg har jo stadig en masse af smerter

kan ikke holde uvisheden ud.

jeg er syg og ved ikke hvornår det sker
vil nu selv besteme når jeg ikke skal være her mer

kan ikke holde uviseheden ud.

kan ingen ting og har sorte tanker
og aligevel på min dør systemet konstant banker

kan ikke holde uvisheden ud.

men bliver bare et system nummer
og uden hjælp er hvad de rummer

kan ikke holde uvisheden ud.

jeg vil tage op til alle dem jeg kender
og lade mig her begrave af mine venner

Kan ikke holde uvisheden ud.

vil bare gerne have noget fred og ro
og det kan man ikke når man på jorden skal bo

kan ikke holde uvisheden ud.

SLUT

EN RIGTTIG GOD JUL TIL ALLE JER HER INDE
thomsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-11-2008, 12:07   #2
Rygvind
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 19-11 2008
Lokation: Stevns
Indlæg: 5
Styrke: 0
Rygvind er ny på vejen
Hej.

Bare ud med galden, det hjælper, men lad vær med at gøre det mod systemet, det gør det være.

Husk de må lette ben på dig. men du må ikke på dem.

Hilsen rygvind
Rygvind er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-11-2008, 12:13   #3
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
kære thomsen

Hold da helt op hvor jeg forstår dig ...det med uvisheden har jeg selv levet med i flere år og fået en afsindig dårlig behandling af diverse sagsbehandlere der koldt ja nærmest griner af mig når jeg har ringet til dem og de ikke overholder svarsfristerne eller altid er syge eller bliver sure over mig...

Det er svært at leve med at man skal høre hvor vidunderligt det er I DK når man ved det er løgn.

Jeg kan kun råde dig til at lade være med at give op og huske altid at livet også er dejligt at leve trods sygdom og dårlig forståelse fra samfundets side .

Jeg kender godt den bekymring du har den får man når man lever i uvished om ens fremtid ....

Men giv ikke op og ligemeget hvad der sker så giv aldrig op...

Også god jul til dig og ønske om det bedste for dig.

Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-11-2008, 12:21   #4
thomsen
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2008
Indlæg: 23
Styrke: 16
thomsen er ny på vejen
HE HE en fra komunen ringed lige til bage på vejene af hende den syge sagebehandler han kunne fortælle mig at jeg stille rolig skulle sætte mig ned og klappe i mine små hænder for jeg blev jo fri holdt så de ikke sendt mig i arbejd
han kunne slet ikke se at jeg overhoedet skulle ha nogen bekymringer for jeg fik min kontant hjælp og jeg var fri holdt fra at blive sendt ud, og nu skulle jeg jo også lige give hende den nye noget tid.
--------------------------------------------------------------------------
11:25
DANMARK ER ET DEJLIGT LAND VI HAR ET GODT SYSTEM !!!!

1 du må bare ikke blive syg
2 du må bare ikke blive gammel
3 du må bare ikke søge om hjælp
4 du må bare ikke være anderledes
5 du må bare ikke skulle kunne gøre hvad vi nu siger
6 du må bare ikke brokke dig
7000 du må bare ikke ..........
7001 du må bare ikke ..........

Sidst redigeret af Line; 26-11-2008 kl. 13:00. Årsag: To indlæg lagt sammen til et, husk rediger knappen
thomsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-11-2008, 13:05   #5
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
ja...sagsbehandlerne har ingen respekt for folk som os...de tror vi bare vil være fri for at blive sendt ud ...de fatter ikke at vi er mennesker med ret til at få vores sager behandlet hurtigt og med respekt

du kunne klage til din borgmester og få lidt gang i sagen på den måde...det hjælper .
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-11-2008, 14:12   #6
Buffy
Elsker at være her på K10
 
Buffys avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-05 2008
Lokation: Frederikshavn
Indlæg: 80
Styrke: 16
Buffy er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af thomsen Se meddelelser
han kunne slet ikke se at jeg overhoedet skulle ha nogen bekymringer for jeg fik min kontant hjælp og jeg var fri holdt fra at blive sendt ud,
Ja, det sagde de jo også her i 17 år on and off.

Føler med dig- det er rigtig træls og gå og vente på deres ferier, sygedage og udskiftning af sagsbehandlere, så man skal til, at forklare sig forfra.
Buffy er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Så bliver det snart min tur Allehadergoat Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema 10 12-10-2013 11:41
ja snart 2 år mc07 Dit og Dat 3 24-05-2011 23:59
Jeg får ski snart knopper LUM Dit og Dat 4 01-04-2009 11:29
Så er vi der snart Jan69 Din historie 15 04-03-2008 11:11
Nu må de sgu snart ta sig sammen!! cl8 At søge førtidspension 17 17-11-2007 16:10




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:17.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension