K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-02-2011, 16:08   #21
MM73
Elsker at være her på K10
 
MM73s avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2011
Lokation: Nordsjælland (Furesø kommune)
Indlæg: 70
Styrke: 14
MM73 er ny på vejen
Åh gud..

Fik helt ondt i maven.

Hvad er det dog for et samfund, hvor offentlige ansatte, der har et job hvor i de er ansat til at hjælpe og servicere en borger, sidder og gør alting personligt i stedet?
Laver falske profiler på Facebook, sidder og gør tingene personlige o.s.v.
Hvad er det for mennesker de egentlig er ?
Det er da skræmmende..
Hvor kommer alt den mistillid fra ?!
Og det had (ja det må jo være had), til de sygemeldte borgere ?

Hvis vi ikke var her, hvad skulle de så lave ?!
Det glemmer de helt..
Nårhhhh.. drikke kaffe, holde pauser og nusse med dokumenter hele dagen, sorry.
Jeg kan da godt se, at en sygemeldt borger i den grad bare skal have på puklen, når de nu kommer med alle deres besværligheder og forstyrre arbejds-gangen..

Jeg oplever jo selv det samme, fra min kommunen.
Der bruger de bare min status som alene mor, til hele tiden at true med at underrette på min datter, hvis jeg laver for meget "ballade" og råber op, om det jeg bliver udsat for, psykisk.
Så jeg føler med dig, virkelig.
Man er nærmest skyldig i alt, til det modsatte er bevist.
Sagsbeh. sidder som små anklager-advokater.
Er du nu også så syg... Det passer ikke det du siger, kan du så bevise det... o.s.v.
Men hvad kan vi gøre ?
Andet end at støtte hinanden herinde og så klage og klage og klage og klage...

Hvad er det dog for et samfund ?
Og hvad skal det ikke ende med, hvis det her forsætter ?
Jeg bliver seriøst helt bekymret for min lille datter og håber ALDRIG at hun bliver syg el. kommer længerevarende tilskade, når hun en gang bliver voksen.

Nogle gange, undskyld jeg siger det, kan jeg godt forstå, at en person kører ud til sin sagsbeh. og slår denne ned.
Når man er blevet kørt langt ud psykisk og angrebet på sin person, igen og igen, ja så...
For det ER jo personligt!
Lidt ligesom de børn der bliver drillet og drillet og drillet og så til sidst henter et våben og skyder løs..
Ikke at jeg nogensinde selv, ville gøre det samme, tror mere at jeg ville skyde mig selv

KÆMPE forståelses- herfra.
__________________
"Venlighed er for hjertet, hvad solen er for blomsterne"
MM73 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-02-2011, 18:38   #22
Tassi
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-08 2010
Indlæg: 1.063
Blog Indlæg: 7
Styrke: 16
Tassi er ved at flytte ind på K10Tassi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Bettemy Se meddelelser
Hej

Jeg har fuldt lukket min facebook profil alt man kan se er et billed.
Og jeg har ikke nævnt på noget tidspunkt på FB at min farmor er død, ej heller er der taget nogen form for billeder da hun var meget syg i en del år inden hendes død. Også derfor jeg er helt blank med hvad hun hentyder til.

Jeg ved at alt der ligger på nettet aldrig er 100 % beskyttet så jeg sider ikke og udeleverer mig selv eller andre på nogen måde. Det sidste billed der er taget med min farmor og jeg var da jeg blev konfirmeret, altså 14 år siden.
Der bliver sgi da nærmest helt Kafkask. Jeg synes du skal forlange at få at vide, hvor hun har gravet den oplysning frem henne. Jeg betragter det her som en meget alvorlig sag
__________________
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Det vigtigste i livet er ikke om vi falder, men at vi rejser os hver gang, vi gør
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Tassi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2011, 00:28   #23
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
man er da også underlagt div regler når man er ansat på kommunen.. det er ikke tilladt at glo alle mulige vegne for at opsnue "sladder".
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2011, 01:40   #24
annagw
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2009
Lokation: København.
Alder: 39
Indlæg: 1.364
Styrke: 16
annagw er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Tassi Se meddelelser
Men du må da vide, hvor det billede stammer fra. Et billede, hvor du har skrevet at din farmor er død i august.
Medmindre det er et fysisk fotografi, som du har skrevet på
Jeg tror der er tale om et felt på computeren eller et papir i sagsmappen hvor der står "familieforhold" eller sådan noget.
Tror overhovedet ikke det har noget som helst med et billede at gøre.

Når jeg er til samtale hos sagsbehandlere kommer vi altid ind på mit netværk. "Har du omgangskreds? Venner? Familie?" hvilket jeg kun er glad for da det er med til at de kan danne sig et "billede" af mig.

Det er derfor jeg tænkte, at sagsbehandleren kan have læst det i din sag fordi en anden har noteret det efter en samtale engang... Og den nuværende sagsbehandler så læste forkert.

Jeg er spændt på at høre, hvad det er der har fået sagsbehandleren på den idé her... Kan slet ikke finde nogen mulig årsag.
Sørg for at få klar besked om hvordan, hvornår, hvorfor og hvor hun fik den oplysning.
annagw er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2011, 02:17   #25
Bettemy
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 18-02 2011
Indlæg: 20
Styrke: 14
Bettemy er ny på vejen
Kopi er klage til Jobcenterchef

Klage


Til xxxxx xxxxxxxx.

Jeg retter henvendelse til dig da jeg
syntes at det er ved tid at du kommer ind i denne sag ang. xxxxxxx

Der er store uoverensstemmelsen imellem det som xxxx
xxxxxxxx syntes er rigtig i denne sag.

Du får nu en hændelses forløb over
hvad der sket i sagen fra xxx`s side og som der er fuld dukomation for
både fra egen læge som er xxxx xxxxxxxxx, fra Told og Skat og fra
telefonudskrift.

xxx mister sin mormor den 5. Jan 2011. Dette gør at hun
får det psykisk dårlig og hun konsulterer sin læge d. 6 Jan som hjælper
hende der. Hun ringer til Jobcenteret og sygemelder sig.

Den 24
Jan.

xxx bliver ikke bedre og hun bliver efter samråd med lægen sygemeldt
yderlig 3 uger, og bliver henvist til psykolog.

26 Jan.

Der bliver
henvisningen sendt til psykolog fra lægen.


31 Jan.

xxx kontaker xxxx xxxxxxxx kl. 11.49 for at fortælle hende om hvordan hun har det og at hun er henvist til psykolog. xxx spørger xxxx om hvordan hun skal forholde sig for at få hjælp til dette.
xxxx oplyser xxx om at hun skal kontakte lægen
med henblik på at få psykologsamtalerne betalt af sygesikringen. xxxx vil så
selv kontake xxx`s læge.


3. Feb.

xxxx xxxxxxxx kontakter xxx`s
læge . Hun fortæller lægen at xxx kun var på kursus 1 dag, der var ellers
planlagt forløb hos Kostmetolog, Yderlig fortæller hun lægen at det er 6 mdr.
siden at xxx`s mormor er død og at hun, xxx , er fuld af løgn.
Lægen siger til hende at hun ikke helt kan forstå dette men xxx har en tid ved hende den samme dag og hun vil der snakke med xxx om sagen. Der bliver IKKE snakket om at xxx er raskmeldt som xxxx xxxxxxxx oplyser. Dette er hvad der står i xxx`s journal ved egen Læge og hvis man ønsker yderliger kan man kontakte xxxx xxxxxxxxx som kan bekræfte dette.


Den 8 Feb.

xxxx xxxxxxxx sender her et brev til xxx
hvori der står :

xxx er visiteret til flexsjob, men aktuelt ledig og
henvist til anden aktør som er AS3, xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Du møder imidlertidig ikke til forløbet hos anden aktør.

Derfor er du den
03-02-2011 (samme dag som hun har snakket med lægen )skriftligt indkaldt til
kontaktforløbs-samtale på Jobcenter Vesthimmerland tirsdag den 8. Feb. kl
11,00.

Du er imidlertig udeblevet fra samtalen i dag den 08-02-2011 og
har ikke rettet henvendelse til Jobcenteret.


Det fremgår af
indkaldelsen, at såfremt du var forhindret på indkaldelsestidpunktet, var det
meget vigtigt, at du meldte afbud så tidligt som muligt. Desuden fremgår det af indkaldelsen at udeblivelse uden gyldig grund kan have betydning for
udbetaling af din ydelse. Da du således er udeblevet fremsendes
hermed partshøring. Såfremt du måtte have gyldig forklaring på udeblivelsen fra opfælgningssamtalen dags dato, skal denne forklaring tilgå
Jobcentret skrifligt senest den 14-02-2011.


Ved udeblivelse fra en opfølgningssamtale i henhold til Lov om aktiv socialpolitik § 74c kan der ikke udbetales ledighedsydelse i 3 uger. Hvis der sker udeblivelse 2 gange indenfor 12 mdr. mistes retten til ledighedsydelse.



Dette er brevet som xxx modtager den 16 Febuar 2011.


Jeg bliver så kontaktet af xxx som er helt ude af den over det brev og hun står helt udeforstående over det som xxxx skriver. Jeg sender en mail til xxxx
xxxxxxxx.

17. Feb.

xxxx ringer til xxx kl 09,16, hvor hun oplyser at hun har aflyttet xxx`s besked som xxx har indtalt d. 16 Feb. xxxx siger til xxx at hun kan ikke forstå at hun stadig er sygemeldt for hun har snakket med xxx`s læge den 26 Jan. og der havde lægen raskmeldt xxx. xxx siger at det kan hun ikke forstå for den 24 Jan., var xxx ved lægen som sygemeldte hende i 3
uger. De snakker så frem og tilbage om datoer for xxxx har ikke de samme datoer som xxx. xxxx ændrer så toneleje og siger til xxx at hun ligeså godt kan lade være med at lyve, for xxxx har indhentet oplysninger hvor det kan bevises at xxx`s mormor er død for 6 mdr., siden. xxx bryder sammen og begynder at græde og siger så til xxxx at dette ikke er sandt. xxxx holder på sin ret og siger at hun lyver. xxx oplyser så xxxx om at det er hendes farmor der døde for 6 mdr., siden. Da xxxx bliver oplyst om dette, bliver hun pludselig en anden at snakke med. Hun beklager fejlen og oplyser hende så om at stadig vil modtage hendes ydelse.




xxx ringer til mig (mor) og er meget ked af det og fortæller mig om hendes telefonsamtale med xxxx xxxxxxxx. Jeg kontakter xxxx for at spørge hvad det lige er der sker og konfronterer hende med den udtalelse om
at min moder ikke døde den 5 Jan.2011 Hun siger at det har hun aldrig
nævnt over for xxx og at hun slet ikke vidste at hun var død.

Jeg beder xxx om at snakke med lægen da hun havde tid ved hende idag.
Lægen kan bekræfte at xxxx xxxxxxxx har kontaktet hende den 3 Feb., og sagt det samme til hende som hun har sagt til xxx og dette kan hun bekræfte står i xxx`s journal.

Nu vil jeg gerne at du følger op på denne sag for det kan ikke
være rigtigt at hun skal have lov til at svine xxx til og kører hende yderligt ud
i hendes sygdom. Vi ønsker at få aktindsigt i hvad xxxx xxxxxxxx har
skrevet af usandheder i sagen så der kan komme klarheder over hvad der er
sandhed. Nok har der været mange klager over jeres sagsbehandlinger for nyligt, men det her grænser jo til det groteske. Min opfattelse om dette er at man kører hetz mod xxx og bruger alt for mange kræfter og resurcer på at påbevise at xxx lyver i stedet for at hjælpe hende så hun kan blive raskmeldt med henblik på igen at komme på arbejdsmarkedet. xxxx siger direkte til mig at mit barn lyver for mig, dette er ikke første gang så derfor har jeg denne gang sørget for at der kan dokumenteres over hvad der er sket i denne sag.

xxx ønsker at få en
anden sagsbehandler, da hun ikke kan have tillid til xxxx xxxxxxxx fremover.

Der er afleveret fuldmagt på at jeg har lov til at varetage
xxx`s interesse på Jobcenteret idag d. 17 Feb. 2011.

Jeg ser nu frem til at hører fra dig om du ønsker at gøre noget ved sagen.

Mvh.
Marian
Nielsen





Dette er hvad min mor har sendt til Jobcenterchefen på Vesthimmerlands kommune. Her kan i se det fulde forløb af hvad der er sket. Som jeg startede indlægget med, så er det en længere historie. På mandag bliver der skrevet en klage til borgmesteren samt indgivet en politi anmeldelse hvis det er det der skal til.
Bettemy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2011, 02:24   #26
Bettemy
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 18-02 2011
Indlæg: 20
Styrke: 14
Bettemy er ny på vejen
Det der står under 3 februar er løgn fra ende til anden som hun fortæller min læge. Jeg har ikke én eneste dag været på dette kursus, der er ikke tale om forløb hos kostmetolog ! ( dette blev nægtet mig i 2008 ) Og så det der ramte mest, at hun fortæller min læge at jeg lyver om min mormor´s død.
Bettemy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-02-2011, 18:04   #27
Bettemy
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 18-02 2011
Indlæg: 20
Styrke: 14
Bettemy er ny på vejen
Nyt

Har dags dato modtaget aktindsigt.

Min sidste samtykke erklæring er fra 2006 fra en helt anden kommune.

Samtlige notater fra december til februar er rettet i den 17/2 - 2011.
Samme dag som jeg indsender min klage.

Men den dato som hun holder på hun har snakket med min læge, stemmer stadig ikke overens med den dato min læge har.

Nu vil jeg gerne have en advokat til at se på min sag, da det er soleklart at de bevist " sletter " deres spor. Er der nogen herinde som kan anbefale én som muligvis har kørt sådanne sager før ?
Bettemy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-02-2011, 21:40   #28
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Bettemy Se meddelelser
Nu vil jeg gerne have en advokat til at se på min sag, da det er soleklart at de bevist " sletter " deres spor. Er der nogen herinde som kan anbefale én som muligvis har kørt sådanne sager før ?
Hvad forventer du, at få ud af, at en advokat ser på sagen?

En advokat koster, og jeg tror faktisk ikke, at han kan gøre noget du ikke kan gøre lige så godt selv.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-02-2011, 23:00   #29
Tassi
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-08 2010
Indlæg: 1.063
Blog Indlæg: 7
Styrke: 16
Tassi er ved at flytte ind på K10Tassi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Bettemy Se meddelelser
Klage


Til xxxxx xxxxxxxx.

Jeg retter henvendelse til dig da jeg
syntes at det er ved tid at du kommer ind i denne sag ang. xxxxxxx

Der er store uoverensstemmelsen imellem det som xxxx
xxxxxxxx syntes er rigtig i denne sag.

Du får nu en hændelses forløb over
hvad der sket i sagen fra xxx`s side og som der er fuld dukomation for
både fra egen læge som er xxxx xxxxxxxxx, fra Told og Skat og fra
telefonudskrift.

xxx mister sin mormor den 5. Jan 2011. Dette gør at hun
får det psykisk dårlig og hun konsulterer sin læge d. 6 Jan som hjælper
hende der. Hun ringer til Jobcenteret og sygemelder sig.

Den 24
Jan.

xxx bliver ikke bedre og hun bliver efter samråd med lægen sygemeldt
yderlig 3 uger, og bliver henvist til psykolog.

26 Jan.

Der bliver
henvisningen sendt til psykolog fra lægen.


31 Jan.

xxx kontaker xxxx xxxxxxxx kl. 11.49 for at fortælle hende om hvordan hun har det og at hun er henvist til psykolog. xxx spørger xxxx om hvordan hun skal forholde sig for at få hjælp til dette.
xxxx oplyser xxx om at hun skal kontakte lægen
med henblik på at få psykologsamtalerne betalt af sygesikringen. xxxx vil så
selv kontake xxx`s læge.


3. Feb.

xxxx xxxxxxxx kontakter xxx`s
læge . Hun fortæller lægen at xxx kun var på kursus 1 dag, der var ellers
planlagt forløb hos Kostmetolog, Yderlig fortæller hun lægen at det er 6 mdr.
siden at xxx`s mormor er død og at hun, xxx , er fuld af løgn.
Lægen siger til hende at hun ikke helt kan forstå dette men xxx har en tid ved hende den samme dag og hun vil der snakke med xxx om sagen. Der bliver IKKE snakket om at xxx er raskmeldt som xxxx xxxxxxxx oplyser. Dette er hvad der står i xxx`s journal ved egen Læge og hvis man ønsker yderliger kan man kontakte xxxx xxxxxxxxx som kan bekræfte dette.


Den 8 Feb.

xxxx xxxxxxxx sender her et brev til xxx
hvori der står :

xxx er visiteret til flexsjob, men aktuelt ledig og
henvist til anden aktør som er AS3, xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Du møder imidlertidig ikke til forløbet hos anden aktør.

Derfor er du den
03-02-2011 (samme dag som hun har snakket med lægen )skriftligt indkaldt til
kontaktforløbs-samtale på Jobcenter Vesthimmerland tirsdag den 8. Feb. kl
11,00.

Du er imidlertig udeblevet fra samtalen i dag den 08-02-2011 og
har ikke rettet henvendelse til Jobcenteret.


Det fremgår af
indkaldelsen, at såfremt du var forhindret på indkaldelsestidpunktet, var det
meget vigtigt, at du meldte afbud så tidligt som muligt. Desuden fremgår det af indkaldelsen at udeblivelse uden gyldig grund kan have betydning for
udbetaling af din ydelse. Da du således er udeblevet fremsendes
hermed partshøring. Såfremt du måtte have gyldig forklaring på udeblivelsen fra opfælgningssamtalen dags dato, skal denne forklaring tilgå
Jobcentret skrifligt senest den 14-02-2011.


Ved udeblivelse fra en opfølgningssamtale i henhold til Lov om aktiv socialpolitik § 74c kan der ikke udbetales ledighedsydelse i 3 uger. Hvis der sker udeblivelse 2 gange indenfor 12 mdr. mistes retten til ledighedsydelse.



Dette er brevet som xxx modtager den 16 Febuar 2011.


Jeg bliver så kontaktet af xxx som er helt ude af den over det brev og hun står helt udeforstående over det som xxxx skriver. Jeg sender en mail til xxxx
xxxxxxxx.

17. Feb.

xxxx ringer til xxx kl 09,16, hvor hun oplyser at hun har aflyttet xxx`s besked som xxx har indtalt d. 16 Feb. xxxx siger til xxx at hun kan ikke forstå at hun stadig er sygemeldt for hun har snakket med xxx`s læge den 26 Jan. og der havde lægen raskmeldt xxx. xxx siger at det kan hun ikke forstå for den 24 Jan., var xxx ved lægen som sygemeldte hende i 3
uger. De snakker så frem og tilbage om datoer for xxxx har ikke de samme datoer som xxx. xxxx ændrer så toneleje og siger til xxx at hun ligeså godt kan lade være med at lyve, for xxxx har indhentet oplysninger hvor det kan bevises at xxx`s mormor er død for 6 mdr., siden. xxx bryder sammen og begynder at græde og siger så til xxxx at dette ikke er sandt. xxxx holder på sin ret og siger at hun lyver. xxx oplyser så xxxx om at det er hendes farmor der døde for 6 mdr., siden. Da xxxx bliver oplyst om dette, bliver hun pludselig en anden at snakke med. Hun beklager fejlen og oplyser hende så om at stadig vil modtage hendes ydelse.




xxx ringer til mig (mor) og er meget ked af det og fortæller mig om hendes telefonsamtale med xxxx xxxxxxxx. Jeg kontakter xxxx for at spørge hvad det lige er der sker og konfronterer hende med den udtalelse om
at min moder ikke døde den 5 Jan.2011 Hun siger at det har hun aldrig
nævnt over for xxx og at hun slet ikke vidste at hun var død.

Jeg beder xxx om at snakke med lægen da hun havde tid ved hende idag.
Lægen kan bekræfte at xxxx xxxxxxxx har kontaktet hende den 3 Feb., og sagt det samme til hende som hun har sagt til xxx og dette kan hun bekræfte står i xxx`s journal.

Nu vil jeg gerne at du følger op på denne sag for det kan ikke
være rigtigt at hun skal have lov til at svine xxx til og kører hende yderligt ud
i hendes sygdom. Vi ønsker at få aktindsigt i hvad xxxx xxxxxxxx har
skrevet af usandheder i sagen så der kan komme klarheder over hvad der er
sandhed. Nok har der været mange klager over jeres sagsbehandlinger for nyligt, men det her grænser jo til det groteske. Min opfattelse om dette er at man kører hetz mod xxx og bruger alt for mange kræfter og resurcer på at påbevise at xxx lyver i stedet for at hjælpe hende så hun kan blive raskmeldt med henblik på igen at komme på arbejdsmarkedet. xxxx siger direkte til mig at mit barn lyver for mig, dette er ikke første gang så derfor har jeg denne gang sørget for at der kan dokumenteres over hvad der er sket i denne sag.

xxx ønsker at få en
anden sagsbehandler, da hun ikke kan have tillid til xxxx xxxxxxxx fremover.

Der er afleveret fuldmagt på at jeg har lov til at varetage
xxx`s interesse på Jobcenteret idag d. 17 Feb. 2011.

Jeg ser nu frem til at hører fra dig om du ønsker at gøre noget ved sagen.

Mvh.
Marian
Nielsen





Dette er hvad min mor har sendt til Jobcenterchefen på Vesthimmerlands kommune. Her kan i se det fulde forløb af hvad der er sket. Som jeg startede indlægget med, så er det en længere historie. På mandag bliver der skrevet en klage til borgmesteren samt indgivet en politi anmeldelse hvis det er det der skal til.
Jeg får tårer i øjnene over at læse dette. Jeg er MEGET lettet på dine vegne at din mor nu tager over
__________________
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Det vigtigste i livet er ikke om vi falder, men at vi rejser os hver gang, vi gør
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Tassi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-02-2011, 23:09   #30
Bettemy
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 18-02 2011
Indlæg: 20
Styrke: 14
Bettemy er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Hvad forventer du, at få ud af, at en advokat ser på sagen?

En advokat koster, og jeg tror faktisk ikke, at han kan gøre noget du ikke kan gøre lige så godt selv.

Jeg forventer klart at denne sagsbehandler bliver sat til regnskab for de brud hun har lavet. Og når det kommer til love og paragraffer så stå man nok lidt bedre stillet med en advokat. Og mange advokater vil godt kigge på sagen uden det koster. Det kan ikke passe man bare skal ligge sig på ryggen og tage i mod bare fordi systemet godt ved man ikke har middlerne Så hvis det kommer dertil hvor jeg selv skal betale, så har jeg støtte i min familie.
Bettemy er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hanne Reintoft: jeg har svigtet østerbro Politik og Samfund 6 16-04-2012 19:01
Langtidssyge føler sig svigtet Peacock Politik og Samfund 1 22-03-2008 14:34
Forklaring udbedes - hvem har svigtet? zuza Det er da strengt ! 0 13-08-2007 22:35
Til alle som har følt sig svigtet baldur Accept fra vores omgivelser 2 10-03-2007 21:37




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:02.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension