K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-11-2010, 17:12   #11
sanne mor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2010
Indlæg: 272
Styrke: 14
sanne mor er ny på vejen
hejsa der
for det første føgler jeg med dig..
jeg har selv fået min galleblære væk og havde ondet og dårlig før den kom ud. men ja det blev være og være da den var væk. jeg kunne ikke noget med jeg var så syg kastede op bare jeg lugtede mad. og havd også lyst afføring og helt mørkt urin. jeg blev indlagt igen men de kunne ikke finde noget på mig jeg havde også kigget i maven men en dag fandt man så ud af mine lever tal var helt hen i vejret men man kunne stadig ikke forklare hvorfor. blev så mc scannet og da fandt man en sten som under operationen var røget ud i galle gangene og den lukkede af for min leve.de måtte godt nok efter det 3 ganage med kiggert før de fandt en meget dygtig læge der kunne fiske den op. men det lykkes jeg var inlagt i 5 uger for at de fandt den sten og fik den ud og det var et ******* af smærter føder heller børn..men 6 timer efter den var ude begyndte min lever tal igen at falde og dagen efter kunne jeg igen holde mad i maven. for mig lyder det som en glemt sten der ikke selv kan komme ud og de kan altså være svære at se selv på en scanning.sender du de varmeste tanker og håber snart du kommer på højkandt igen
tanker fra sanne mor
sanne mor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-11-2010, 17:16   #12
sanne mor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2010
Indlæg: 272
Styrke: 14
sanne mor er ny på vejen
lige en ting mere man kan blive ved med at danne sten selv om blæren er væk.. så kan godt være en ny der sidder og drille
sanne mor er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
En dum regel er blevet fjernet. Debutanten Politik og Samfund 3 21-05-2012 08:36
Får fjernet min kontanthjælp! FrkSilverfox Alt det andet 36 11-01-2012 23:49
Har du fået fjernet visdomstænder? Ninja Dit og Dat 24 27-11-2011 15:39
§20-spørgsmål om at få fjernet urigtige oplysninger zuza Nyt om loven 3 29-10-2007 20:37




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:05.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension